  • 211. Data: 2024-06-06 12:57:37
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: n...@o...pl

    Podziwiam za próbę dyskusji z symetrystą.
    Oni nawet Hitlera by wytłumaczyli, bo Żyd pierwszy zbił szybę.

    Nie karmić, zakopać.

  • 212. Data: 2024-06-06 13:15:38
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jaką tam ustawę (oddającą za bezcen nasze srebra narodowe).
    "Premier" Bielecki kiedyś sam osobiście pojechał na granicę z Niemcami, żeby
    przypilnować celników aby kilka TIR-ów przepuścili bez
    kontroli.
    Został nagrany kamerą.
    Ciekawe, ostatnio (maj 2024?) trafiłem na tę historię gdzieś w necie zupełnie
    przypadkiem we wpisie pod jakąś dyskusją, aż mi
    szczęka opadła.
    Ponieważ mi tę historię opowiedziano ponad trzydzieści lat temu w roku 1992/93 przy
    wódeczce z biznesmenami z Gorzowa Wlkp.
    Jak myślisz, co robiła w następnych latach grupa trzymająca nagrania?
    I jak myślisz, ile setek lub tysięcy nagrań mają grupy je trzymające?

    Do tego taki kolokwializm, czyli amerykańskie filmy.
    Wiesz kogo najbardziej nienawidzą policjanci, prawda?
    Słusznie: uczciwego policjanta, generalnie ma małe szanse przeżycia.
    Wyssane z palca?
    Przykładowo prof. Pańko i FOZZ.

    -----

  • 213. Data: 2024-06-06 13:17:28
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    HGW.
    A kim ona jest?
    Głupią by uśpili?

    -----

  • 214. Data: 2024-06-06 13:19:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Zupełnie jak Północny, lepiej tranzyt puścić przez Żoliborz i Wolę niż przez
    Bielany;-)

    -----

  • 215. Data: 2024-06-06 13:20:27
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Oczywiście, inaczej wcześniej czy później zadziałałby wolny rynek, czyli jakość.

    -----

  • 216. Data: 2024-06-06 13:26:22
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wypraszam sobie, faszyzm media peowsko-peeselowsko-elesdowskie zarezerwowały dla UPR
    i pochodnej prawicy.
    Ale nie zapominaj o przykładowo homofobach ;-)

    -----

  • 217. Data: 2024-06-06 13:37:34
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wypraszam sobie, faszyzm media peowsko-peeselowsko-elesdowskie
    > zarezerwowały dla UPR i pochodnej prawicy.
    > Ale nie zapominaj o przykładowo homofobach ;-)

    O nich zapomniałem, ale przypomniałem sobie teraz o rasistach nie
    chcących imigrantów.
    No i jeszcze ten sprytny zabieg przez negację. Jak to PO oświadczyła, że
    ich wyborcy są młodzi, wykształceni i z dużych miast ;)

    PD

  • 218. Data: 2024-06-06 14:01:27
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-06 o 12:39, Sebastian Rykowski pisze:

    > A co do pani Agnieszki, jak każdego artystę - można lubić albo nie, ale
    > nie widzę powodu, żeby artystę traktować jako autorytet w sprawach
    > pozaartystycznych.

    Znaczy taka wizja artystyczna?

    Już czuję pokokokowca.

    cyt.
    Reżyserka zapewniła, że scenariusz filmu powstał na podstawie
    prawdziwych wydarzeń. .... mówiła reżyserka.

    Zakiwacie się w zeznaniach p.Rykowski.

  • 219. Data: 2024-06-06 14:42:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jun 2024 20:09:23 +0200, Shrek wrote:

    > Dokładnie - a że pelo go nie potrzebowało to ukrył się pod skrzydlami pisu:P

    Ale "nie potrzebowało" czy "w opozycji PO nie miało wiele możliwości".

    A Polsat ... do 2015 wydawał mi się w miare normalny, czyli leciutko
    antypisowski.

    Kupili, przestraszyli, czy to jest obiektywizm sterowany? :-)

    J.

  • 220. Data: 2024-06-06 15:53:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.06.2024 o 13:10, A. Filip pisze:

    > <do-absurdu> Czy Noc Kryształowa w wersji mówiących po nazistowsku nie
    > była reakcją na zabójczy żydowski atak terrorystyczny?

    Nie.

    > A że "trochę"
    > nieproporcjonalną?

    Bo wieloletnie wcześniejsze prześladowania były proporcjonalne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr