  • 171. Data: 2024-06-04 20:09:27
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pokaż mi PiSowski przykład Kopaczki o przekopaniu na metr wgłąb.
    Lub tej debilnej przefarbowanej blądynki o sześciu tysiącach miesięcznie tylko dla
    idiotów.
    BTW ostateczny dowód na minusowy poziom niejakiej unii.

    Disclaimer: Suski jest poza konkurencją.

    -----

  • 172. Data: 2024-06-04 20:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 20:00, J.F pisze:

    > A czemu odrzucili?

    Zapewne nie spełniała warunków.

    > Błędy zawierała, czy cos się zmieniło, i już nie jest "cena 100%" ?

    Już nie jest 100%. I jest to zasadniczo wymóg ustawowy - co czasami
    prowadzi do absurdalnych wymogów dodatkowych - skoro jest projekt i OPZ
    co ma zostać wykonane, to bywa że ciężko wymyślić sensowne i uzasadnione
    inne kryterium niż cena.

    > Mały most, mała cena. Choc nie taki mały, 400m długości.
    >
    > Wąski jakiś?

    Po pasie w każdą stronę plus chodniki.

    > A straszyli, ze budowlanka tak podrożała :-)

    Bo podrożała - przedpisca przedstawil most sprzed czterech lat, więc
    postępowanie pewnie sprzed 7:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 173. Data: 2024-06-04 20:13:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 20:05, J.F pisze:

    > Przetarg chyba obowiązkowy przy takich kwotach.
    > Ile ustawionych ... przetarg zapewne otwarty, każdy może złożyc ofertę

    Każdy to nie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 174. Data: 2024-06-04 20:16:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 20:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pokaż mi PiSowski przykład Kopaczki o przekopaniu na metr wgłąb.

    Macierewicz.

    > Lub tej debilnej przefarbowanej blądynki o sześciu tysiącach miesięcznie
    > tylko dla idiotów.

    Lichocka.

    > Disclaimer: Suski jest poza konkurencją.

    Suski ma bardzo ważne zadanie - żeby pisi wyborca mógł się czuć przy nim
    nieglupi. Skoro suski może być szefem gabinetu premiera, to każdy może
    zostać kimś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2024-06-05 01:12:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > po siatce - czy to jak wyborcza w piątek przed wyborami wyciągnęla
    > zandberga co zatopił millera, czy jak peło podmieniła kidawę na
    > trzaskowskiego wycinając z drugiej tury hołownie, który by procenty
    > których nie dozbierał trzaskowski dozbierał. Po prostu gość doskonale
    > potrafi w manipulacje i nie ma pecha. A nawet taka opozycja jak
    > nowoczesny rysiek co daje sobie zrobić zdięcie z kochanką w samolocie
    > pełnym polaków w czasie okupacji przez opozycję po tym jak kiju zrobił
    > to co robi pis tylko na kilkanaście tysi to wręcz jakby gra na czitach;

    To, że nie przewidział ruchu przeciwnika, nie robi z niego od razu złego
    stratega. Przy czym Kaczyński ma też ceche, która powoduje, że można
    odnieść wrażenie kompletnego chaosu w jego działaniach. Jest mianowicie
    cholerykiem z niewyparzoną gębą. Natomiast to jak potrafi własnie
    antagonizować i manipulować, to wymaga wyczucia, inteligencji a w
    szerszej perspektywie właśnie rozsądnego planowania. Więc nie
    odbierałbym mu tu jakiejś palmy, bo zaliczył parę wpadek. To nie jest
    tak, że na świecie jest tylko jeden dobry starteg, ten który sie nigdy
    nie pomylił :)

    --
    Marcin

  • 176. Data: 2024-06-05 01:29:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Po prawdzie pelo dzieliło ludzi na zaradnych i niezaradnych a ci drudzy
    > to byli trochę takie podludzie, tylko nie wypadało głośno mówić...

    Skoro nie wypadało mówić i nie mówiono to nie było to narzędziem celowej
    polaryzacji. Pis zbudował swoją pozycję w oparciu o dwie głowne rzeczy:

    1) odbudowę poczucia wartości własnej elektoratu zmarginalizowanego
    przez PO
    2) bardziej egalitarny podział łupów - aka, "a tobie się wydaje, że PO
    to nie kradło / PIS przynajmniej mysli o ludziach i coś im daje"

    To pierwsze nie dało się załatwić sloganami typu "you can do it", bo to
    jest slogan raczej liberałów jak właśnie PO, więc należało pokazac, że
    to tamci są gorsi. Nie są patriotami; popierają kozojebców, pedałów; są
    przeciwko wartościom kościoła, czyli nie są patrotami, bo prawdziwy
    Polak to przeciez Katolik i tak dalej.... To jest wszystko selekcja
    negatywna prowadząca własnie do organicznej antagonizacji. Ona nie
    narusza status quo wyborcy pis, nie mówi im jak osiągnąć np. sukces w
    gospodarce rynkowej, a mówi, to wy jesteście esencją tej ziemi, wiary,
    patriotyzmu, czyli jak ktos nie jest jak wy to jest gorszy.

    --
    Marcin

  • 177. Data: 2024-06-05 01:38:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > odbierałbym mu tu jakiejś palmy, bo zaliczył parę wpadek. To nie jest
    > tak, że na świecie jest tylko jeden dobry starteg, ten który sie nigdy

    IMHO on nie potrafi myśleć do przodu - ma jakisplan, ale nie w
    szzególach. Gra jak mój młody w szachy - na jeden, dwa ruchy w przód,
    ale doskolnale wyłapuje błędy. Co przy takiej opozycji robi go
    "wystarczająco dobrym strategiem". Siłą kaczyńskiego był tusk, który
    dbał o brak konkurencji - gdy wyjechał do brukseli nie było go kim zastąpić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 178. Data: 2024-06-05 09:11:41
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Życiorys przykładowo Solorza znasz?

    -----

  • 179. Data: 2024-06-05 09:12:43
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Łapka w górę ;-)

    -----
    > Mem taki:
    > https://img.hopaj.pl/images/e/e/ee7a510b67bf53fee978
    2b368d6b4214.jpg

  • 180. Data: 2024-06-05 09:17:58
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pierwszą grupę przestępczą stworzyło niejakie KLD z nomen omen... Tuskiem, do tego
    Lewandowskim i Bieleckim

    -----
    > Problem pojawia się, jeżeli ktoś w polityce lub społeczności lokalnej zaczyna
    budować system opierający się o te patologie.