  • 161. Data: 2024-06-04 20:00:16
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 19:34:32 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Przeca nic nie musi być ustawione, w ostatnim przykładzie zapodałem
    > Szrekowi most za 100 mln.
    >
    > cyt.
    > Oferta wykonawcy opiewa na kwotę 99 milionów 740 tys. złotych. Oferta z
    > najniższą ceną (87,6 mln zł), złożona przez spółę "Strabag" z Pruszkowa,
    > po dokonanej analizie została odrzucona.

    A czemu odrzucili?
    Błędy zawierała, czy cos się zmieniło, i już nie jest "cena 100%" ?

    Mały most, mała cena. Choc nie taki mały, 400m długości.

    Wąski jakiś?

    A straszyli, ze budowlanka tak podrożała :-)

    https://zyciesokolowa.pl/artykul/firma-z-malkini-ma-
    zbudowac/1211066

    J.

  • 162. Data: 2024-06-04 20:00:32
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jako taki częściowo prymityw (tłuste cielsko na motorze ;)) masz pragnienie bycia
    wydmuchanym po elegancku przez P0.
    A Lady chciałby z PiSowskim ogrodnikiem zaszaleć.
    Każdy tęskni za tym, czego nie ma.
    Różnica między PiS i P0 między innymi taka, że jednym starczyłoby ukraść miliony,
    innym mało miliardy.

    -----
    > Po prostu zwracam uwagę że to jednak inna klasa złodziejstwa, więc nie żebym
    popierał jak peło coś ukradło, ale w jednym rzędzie z

  • 163. Data: 2024-06-04 20:02:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dowód by się może znalazł, gdyby chodziło o syna Kaczyńskiego.

    -----

  • 164. Data: 2024-06-04 20:03:33
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-04 o 20:00, J.F pisze:

    > A czemu odrzucili?

    Bo mogli :)

  • 165. Data: 2024-06-04 20:04:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jun 2024 18:45:28 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Być może w twoim matrixie Rysio wybudował.

    > Albo: usawiono przetarg na 1mld zł. Waldek obiecał wybudować most, ale wygrał
    > Rysio i wybudował próg zwalniający.

    Akurat takie budowle są płacone transzami, po zakończeniu etapu.
    Więc aby okraść, trzeba się trochę natrudzic.

    J.

  • 166. Data: 2024-06-04 20:04:54
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-04 o 20:00, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Każdy tęskni za tym, czego nie ma.
    > Różnica między PiS i P0 między innymi taka, że jednym starczyłoby ukraść

    Mem taki:
    https://img.hopaj.pl/images/e/e/ee7a510b67bf53fee978
    2b368d6b4214.jpg

  • 167. Data: 2024-06-04 20:05:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 19:02:10 +0200, PD wrote:

    > Nie wiem jak u ciebie, ale w moim matriksie jest dużo mostów, z których
    > część została wybudowana w wyniku przetargów, z których zapewne lwia
    > część była ustawiona.

    Przetarg chyba obowiązkowy przy takich kwotach.
    Ile ustawionych ... przetarg zapewne otwarty, każdy może złożyc ofertę

    J.

  • 168. Data: 2024-06-04 20:06:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 19:45, alojzy nieborak pisze:

    > Nie ma jednak powodu żeby ciągle kręcić się wokół pisów i peło:)

    Poza tym że nie ma żadnej dla nich alternatywy:P Możesz na hołownie, ale
    to peło w przebraniu.

    Niestety - realnie zostaje glosowanie przeciw. Jak tragiczny jest to
    wybór pokazuje że w wyborach narodowych trzeba głosować na peło przeciw
    pisowi a w wyborach do parlamentu przeciw EPP którego częścią jest
    peło... tylko na kogo...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2024-06-04 20:07:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 20:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dowód by się może znalazł, gdyby chodziło o syna Kaczyńskiego.

    Było osiem lat na szukanie - nie znaleźliście?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 170. Data: 2024-06-04 20:09:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 20:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jako taki częściowo prymityw (tłuste cielsko na motorze ;)) masz
    > pragnienie bycia wydmuchanym po elegancku przez P0.

    Jak się trzeba z kradzieżą kryć to ciężej się kradnie, więc nie jest to
    wcale głupi postulat, żeby wymagać od kradzieji żeby przynajmniej się z
    tym kryli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!