  • 141. Data: 2024-06-04 06:55:12
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Polaryzacja jest typowa dla całości polityki. I nie tylko polityki i nie
    > tylko naszej. Nie ma prostszego sposobu na mobilizację i zdobywanie
    > elektoraty jak "my i oni".

    Ale nie taka polaryzacja. W tzw. cywilizowanym świecie polityka
    polaryzuje ludzi poglądowo, opiniami na coś/nt czegoś. Pis wartościował.
    Gorszy sort. Pedały. Kozojebcy immigranci. Jakby mógł to pewnie nie
    cofnąłby się i z rasą, ale z klakulacji pewnie wynikało, że się nie
    opłaci.

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2024-06-04 08:31:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Słowa godne prawdziwego europejczyka.

    O właśnie, zupełnie zapomniałem o Prawdziwych Polakach i zdradzieckich
    mordach.

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2024-06-04 11:01:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jun 2024 04:55:12 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > Gorszy sort. Pedały. Kozojebcy immigranci. Jakby mógł to pewnie nie
    > cofnąłby się i z rasą, ale z klakulacji pewnie wynikało, że się nie

    Ale to są też poglądy.
    Nie/chcemy tu aborcji,
    nie/chcemy krzyza w kazdej szkole i urzędzie,
    nie/chcemy islamskiej imigracji.
    nie/chcemy homoseksualistów. A przynajmniej ich małżeństw i adopcji
    dzieci.
    nie/chcemy koni na Morkie Oko,
    nie/chcemy norek i innych zwierząt futerkowych.
    nie/chcemy euro.
    itd

    A wartosciowanie ... "elyty" z PO lekceważyły/poniżali "Polskę B",
    tudzież "fanatyków katolickich". To się lekceważeni zemścili.

    Trzeba przyznać, ze parę rzeczy PiS dobrze zrobił, a teraz ekipa Tuska
    się wije, jak tu powiedzieć, że to ich zasługa :-)

    A popatrz na USA. Co tam się działo po przegranej Trumpa.
    skąd taka polaryzacja, w dojrzałej demokracji ?

    P.S. Dziś Duda się wypowiadał w RMF. Mówi, ze będzie się długo
    zastanawiał nad podpisaniem ustawy o KRS. Po poprawkach Senatu ona
    jest znośniejsza, ale ciągle zakłada skrócenie kadencji starej KRS,
    co jest niekonstytucyjne.
    A najlepiej o starej KRS, swiadczy opinia KE, która wycofała niedawno
    wniosek o naruszanie praworządnosci w Polsce. Czyli obecna KRS
    praworządna jest :-)

    Co prawda
    https://www.rp.pl/prawo-dla-ciebie/art40300201-nowy-
    rozdzial-dla-polski-komisja-europejska-zamyka-proced
    ure-artykulu-7

    "Z informacji przekazywanych przez Komisję Europejską wynika, że jej
    zdaniem "nie ma już bezpośredniego ryzyka poważnego naruszenia
    praworządności w Polsce"."

    Widać premier Tusk jest wystarczającym gwarantem nienaruszania
    praworządności, takie to nasze sądy niezawisłe :-)

    J.

  • 144. Data: 2024-06-04 11:05:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jun 2024 06:37:15 +0200, Shrek wrote:

    > Polaryzacja jest typowa dla całości polityki. I nie tylko polityki i nie
    > tylko naszej. Nie ma prostszego sposobu na mobilizację i zdobywanie
    > elektoraty jak "my i oni".

    No ale musi się elektorat identyfikować z tym "my".
    A ludzie rózni są, poglądy też mają rózne na różne rzeczy, i połowie
    we wszystkim nie dogodzisz :-)

    J.

  • 145. Data: 2024-06-04 11:33:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Wzory podwójnej moralności Kalego były?

    Oczywiście. Ale dość już o Kurskim, Kaczyńskim i jego przydupasach.

    --
    Marcin

  • 146. Data: 2024-06-04 11:48:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > dzieci.
    > nie/chcemy koni na Morkie Oko,
    > nie/chcemy norek i innych zwierząt futerkowych.

    To są poglądy. To jest ok.

    > A wartosciowanie ... "elyty" z PO lekceważyły/poniżali "Polskę B",
    > tudzież "fanatyków katolickich". To się lekceważeni zemścili.

    Lekceważenie to nie manipulacja. U Kaczyńskiego polaryzacja po wartości
    innych osób to element manipulacji.

    > Trzeba przyznać, ze parę rzeczy PiS dobrze zrobił, a teraz ekipa Tuska
    > się wije, jak tu powiedzieć, że to ich zasługa :-)

    Kaczyński to zdecydowanie nie idiota. Ja się tylko waham na ile to co
    robi jest wynikiem kombinacji jego kmpleksów z jakąś-tam w miarę wysoką
    erudycją, którą posiada, co trafia dobrze do tych 30% jeg twardego
    elektoratu (słowem, trochę efekt przypadku), czy jest po prostu dobrym
    strategiem, a kompleksy ma swoją drogą.

    > A popatrz na USA. Co tam się działo po przegranej Trumpa.
    > skąd taka polaryzacja, w dojrzałej demokracji ?

    Też idzie to MZ po wartości. U większości, jeśli nie u wszystkich
    populistów tak to działa.

> [...]
    > A najlepiej o starej KRS, swiadczy opinia KE, która wycofała niedawno
    > wniosek o naruszanie praworządnosci w Polsce. Czyli obecna KRS

    No zdaje się otwarcie powiedział, że dopiero teraz nie ma praworządności :)

    --
    Marcin

  • 147. Data: 2024-06-04 12:40:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-04, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Oskarżasz Bodnara i bodnaturę o zignorowanie złamania prawa?
    > Nie ma złamania prawa => polityczna "pyskówka" jest na p.s.polityka a
    > nie na p.s.prawo.

    Ale to Ty dzwonisz.

    --
    Marcin

  • 148. Data: 2024-06-04 17:32:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 08:19, A. Filip pisze:

> [...]

    Po prawdzie pelo dzieliło ludzi na zaradnych i niezaradnych a ci drudzy
    to byli trochę takie podludzie, tylko nie wypadało głośno mówić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 149. Data: 2024-06-04 17:44:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > erudycją, którą posiada, co trafia dobrze do tych 30% jeg twardego
    > elektoratu (słowem, trochę efekt przypadku), czy jest po prostu dobrym

    IMHO kaczyński jest doskonały w wykorzystywaniu szans, natomiast nie
    myśli absolutnie na dalej niż trzy kroki na przód i nie jest żadnym
    doskonaym strategiem. Co najlepiej widać po tym, że parę razy przeszedł
    po siatce - czy to jak wyborcza w piątek przed wyborami wyciągnęla
    zandberga co zatopił millera, czy jak peło podmieniła kidawę na
    trzaskowskiego wycinając z drugiej tury hołownie, który by procenty
    których nie dozbierał trzaskowski dozbierał. Po prostu gość doskonale
    potrafi w manipulacje i nie ma pecha. A nawet taka opozycja jak
    nowoczesny rysiek co daje sobie zrobić zdięcie z kochanką w samolocie
    pełnym polaków w czasie okupacji przez opozycję po tym jak kiju zrobił
    to co robi pis tylko na kilkanaście tysi to wręcz jakby gra na czitach;

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2024-06-04 17:46:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2024 o 11:05, J.F pisze:

    > No ale musi się elektorat identyfikować z tym "my".
    > A ludzie rózni są, poglądy też mają rózne na różne rzeczy,

    Ale zwykle wcale nie skrajne. A najłatwiej punkty zbiera się przesuwając
    w lewo czy prawo w stronę bandy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!