  • 1. Data: 2024-05-29 23:01:10
    Temat: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Czego oni nie zrobią aby upchać do systemy wincyj swojaków:)

    cyt.
    Likwidację CBA od 1 stycznia 2025 roku oraz powołanie w ramach policji
    Centralnego Biura Zwalczania Korupcji przewiduje projekt ustawy
    opublikowany w środę na stronach Rządowego Centrum Legislacji.

    Ile żon Szrekowych wyrzucą z pracy aby "zreformować" i posłać swoje żony?:)

    Tak czy siak ktoś ten bajzel utrzymać musi.
    Ofkors pisy zupełnie niedawno temu też tak "reformowały" :) Wszyćko dla
    naszego dobra.

  • 2. Data: 2024-05-29 23:11:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2024 o 23:01, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > opublikowany w środę na stronach Rządowego Centrum Legislacji.
    >
    > Ile żon Szrekowych wyrzucą z pracy aby "zreformować" i posłać swoje żony?:)

    Jak śmią śmieć używać przeciw pisowi jego zaklęć:P

    Pisałem że pis zrobił większe gówno z państwem niż się wydawało
    przeciętnemu obywatelowi a sprzątanie po nim nie będzie przyjemne i
    sprzątający się pobrudzą:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-05-30 01:55:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak śmią śmieć używać przeciw pisowi jego zaklęć:P
    >
    > Pisałem że pis zrobił większe gówno z państwem niż się wydawało
    > przeciętnemu obywatelowi a sprzątanie po nim nie będzie przyjemne i
    > sprzątający się pobrudzą:(

    Sprzątający niestety zaczynają się zachowywać jak kwintensencja pis.
    Nawet nie to, że stosują te same metody, żeby ten pisi burdel odkręcić,
    bo pewnie trudno inaczej, gorzej, że zaczynaja mieć zapędy propagandowe
    klasy kurskiego.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2024-05-30 05:11:57
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > Nawet nie to, że stosują te same metody, żeby ten pisi burdel odkręcić,
    > bo pewnie trudno inaczej, gorzej, że zaczynaja mieć zapędy propagandowe

    Przepraszam, ale będę się tu powtarzał aż do zrzygania ;) Sprzątający
    przed wyborami nie deklarowali nic więcej ponad jebać pis, a i to mało
    konkretnie. Więc proszę się uśmiechać a nie narzekać ;)

    PD

  • 5. Data: 2024-05-30 06:21:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-30, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Przepraszam, ale będę się tu powtarzał aż do zrzygania ;) Sprzątający
    > przed wyborami nie deklarowali nic więcej ponad jebać pis, a i to mało
    > konkretnie. Więc proszę się uśmiechać a nie narzekać ;)

    Ale ja nie głosowąłem na PO ze wzgledu na to co deklarowali, a co
    wydawało się sobą reprezentują.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2024-05-30 08:40:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 May 2024 23:01:10 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Ofkors pisy zupełnie niedawno temu też tak "reformowały" :) Wszyćko dla
    > naszego dobra.

    Nieboraku, to nie na twój rozum więc się nie wysilaj, i tak nie
    pojmiesz. Niekiedy taka sama rzecz robiona przez kogoś innego to jednak
    nie taka sama rzecz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2024-05-30 08:47:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet nie to, że stosują te same metody, żeby ten pisi burdel odkręcić,
    > bo pewnie trudno inaczej,

    O tym pisałem wcześniej, że tak niestety będzie.

    > gorzej, że zaczynaja mieć zapędy propagandowe
    > klasy kurskiego.

    To akurat średnio powiązane, ale... byłoby naiwnością oczekiwać że
    będzie inaczej. To miałem na myśli pisząc ze szkody wyrządzone przez
    pisiorów są znacznie większe niż się wydawało. Niemal każdy mechanizm
    zbudowany przez pisiorów w celu zawłaszczania państwa będzie
    wykorzystywany przez następców - "bo wolno" (co zresztą pisory na ogół
    potwierdzały wyrokami trybunału kulinarnego) i bo mają "moralne prawo" -
    my tylko sprzątamy. A politycy zawsze będą politykami...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-05-30 08:48:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 05:11, PD pisze:

    > Przepraszam, ale będę się tu powtarzał aż do zrzygania ;) Sprzątający
    > przed wyborami nie deklarowali nic więcej ponad jebać pis, a i to mało
    > konkretnie. Więc proszę się uśmiechać a nie narzekać ;)

    No i jebią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-05-30 08:49:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale ja nie głosowąłem na PO ze wzgledu na to co deklarowali, a co
    > wydawało się sobą reprezentują.

    To teraz masz niezły pikaczufejs... Z ciekawości w wyborach do
    europarlamentu głosujesz, bo teraz to ja mam zgryz a czasu mało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-05-30 08:51:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nieboraku, to nie na twój rozum więc się nie wysilaj, i tak nie
    > pojmiesz. Niekiedy taka sama rzecz robiona przez kogoś innego to jednak
    > nie taka sama rzecz.

    Na przykład jedno ludobójstwo to metafizyka a inne ludobójstwo to
    kwestia biologiczna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!