  • 11. Data: 2006-08-09 06:15:05
    Temat: Re: Licytacja mieszkania przez komornika - wazne pytanie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Johny Walker napisał(a):
    [...]

    Nikt się nie ustosunkował do tego:
    > Czy to musi być
    > mieszkanie w tym samym mieście ??? czy mogę zaoferować mu mieszkanie w
    > mieście np. 100 km dalej gdzie mieszkania sa smiesznie tanie ??? Czy może
    > "marudzić" ( bo mu sie np. nie podoba) czy musi brać co mu zapewnie ?

    ... a wydaje mi się to całkiem ciekawym zagadnieniem, jak ktoś wie,
    proszę o komentarze.

    A od siebie dodatkowe pytanie: jeżeli wynajmuję mieszkanie komuś
    (studentowi), i ten ktoś ma stałe zameldowanie "z rodzicami", to czy
    dobrze myślę że w razie jakichś kłopotów nie będę miał większych
    problemów z eksmisją ich, bo to nie będzie na bruk? (ma gdzie mieszkać -
    u rodziców)

    p. m.

  • 12. Data: 2006-08-09 11:29:35
    Od: "Tadeusz" <t...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Johny Walker" <1...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie jakie ryzyko ponosze
    > kupując od tego komornika mieszkanie z mieszkającymi w nim dłuznikami,
    > których ten komornik licytuje.

    lektura obowiązkowa:
    Dz.U. 2001 nr 71 poz. 733
    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów,
    mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

    PS: kupuj tylko jeżeli masz mocne nerwy i masz gdzie mieszkać
    przez najbliższe kilka lat ...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz