  • 31. Data: 2002-11-07 19:02:24
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: ASTEC SA <b...@a...pl>

    Tristan Alder wrote:
    [..]
    > dobra, wkładam 1000zł do puli. Ty wkładasz drugi tysiąc...
    > I co dalej?

    Wybieramy specjalistę z prawa autorskiego i prosimy go
    o rozstrzygnięcie sprawy.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 32. Data: 2002-11-07 20:34:30
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Xena wrote:
    >Mogę byc skarbnikiem? Poproszę... Wy się pokłócicie a mi odseteczki
    >narosną, no nie bąździe wiśnie, dajcie mi po tym tysiaku ;-)

    :)))
    No to skarbnik już jest! :)
    Ze specjalistą prawa autorskiego też chyba nie będzie problemów,
    bo na UJ (WZiKS) jest Katedra Prawa Autorskiego:
    http://www.miks.uj.edu.pl/iwowi/kpa.html
    A kierownik katedry pisał pracę doktorską właśnie na temat umów licencyjnych :)

    Ważne jest także to, jak będzie brzmieć pytanie. Proponuję takie:
    'Czy oprogramowanie Microsoft Windows OEM odkupione od jego użytkownika
    bez sprzętu (oddzielnie) może być używane legalnie?'

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 33. Data: 2002-11-08 13:26:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 07 Nov 2002 20:02:24 +0100), ASTEC SA
    <b...@a...pl> był(a) napisał(a):

    >Wybieramy specjalistę z prawa autorskiego i prosimy go
    >o rozstrzygnięcie sprawy.

    Tylko kto go wybierze i opłaci ekspertyzę? Bo ja nie znam żadnego :-(
    a Twoim nie ufam :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 34. Data: 2002-11-08 16:20:59
    Od: ASTEC SA <b...@a...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Tylko kto go wybierze i opłaci ekspertyzę? Bo ja nie
    > znam żadnego :-( a Twoim nie ufam :-)

    Wspólnie wybierzemy - może grupowicze doradzą - a opłaci
    go ten kto przegra zakład.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 35. Data: 2002-11-08 19:51:38
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl/Astec SA/ASTEC SA/Arnold.B. wrote:

    >Wspólnie wybierzemy - może grupowicze doradzą - a opłaci
    >go ten kto przegra zakład.

    Ja już proponowałam, nawet kilku specjalistów do wyboru:
    http://www.miks.uj.edu.pl/iwowi/kpa.html

    Może jakiś 'mąż zaufania' po prostu napisze do któregoś
    z nich maila z pytaniem (adresy są na w/w stronie), a gdy
    nadejdzie odpowiedź - zostanie opublikowana na grupie?

  • 36. Data: 2002-11-08 20:54:03
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako kachna.pl zamieszkała pod adresem
    <k...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > z nich maila z pytaniem (adresy są na w/w stronie), a gdy
    > nadejdzie odpowiedź - zostanie opublikowana na grupie?

    Pisać, czy napiszecie sami? Bo juz mi się od tego wątku flaki
    przewracają... ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 37. Data: 2002-11-09 02:04:39
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Xena wrote:
    [..]
    > Pisać, czy napiszecie sami? Bo juz mi się od tego wątku flaki
    > przewracają... ;-)

    Spokojnie - czy zakład już został przyjęty?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 38. Data: 2002-11-09 12:14:51
    Od: s...@p...onet.pl

    > Widze że dyskusja niesamowicie sie rozgorzała ,dzięki za wypowiedzi ale moje
    > zrozumienie prawa w Rzeczypospolitej jest kiepskie i dlatego pytam sie was o
    > czy . "Kupując windowsa na allegro i pisząc umowe kupna sprzedaży .Moge spać
    > spokojnie i w przypadku nalotu MiB nie zapier...ą mi jakiejś umownej grzywny
    > wyroku" .Przepraszam moje poprzednie pytanie chyba było niejasne

    Witam,
    a ja dodam jeszcze pytanie:
    jak to jest jeśli firma zakupi na fakturę jednostkę centralną z WIN OEM np w
    promocji w Media Mark. , w przypadku uszkodzenia obudowy zmienii ją
    nieprzeklejając naklejki z CD-KEYem i odsprzeda takowy zestaw innej firmie, z
    oryginalnym nosnikiem WIN OEM +faktura na zestaw.