  • 21. Data: 2002-12-28 17:12:54
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawanych programów.
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> ihn
    news:02122817170384@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Z pewnością wiele zależy od wartości nielegalnie używanego softu.

    Wysokość kary, pardon, ugody na pewno :o)

    > Co innego jak zakwestionują w czasie kontroli w firmie jeden OEM,
    > a co innego gdy cała firma będzie jechać na zakupionych 'taniej'
    > i używanych niezgodnie z licencją Windowsach i Officach OEM.

    Wiesz, to nawet nie chodzi o "taniej", ale do tej pory nagminną
    praktyką było instalowanie oprogramowania z jednej płyty, bo to było
    wygodniejsze, szczególnie dla ludzi z IT.

    Problem pojawił się w czasie nalotów BSA, gdy firmy miały co prawda
    legalne płyty i licencje, ale... nawet nie rozpakowane. Już nie
    pamiętam, czy skończyło się na instalowaniu wszystkiego ponownie,
    czy też na jakichś karach umownych (IIRC standard to trzykrotność
    wartości oprogramowania wedle ceny rynkowej), w każdym razie jakieś
    "efekty dodatkowe" były na pewno...

    > Chociaz z tego co słyszałam, są niestety skrupulatni w każdym
    > przypadku. Może dlatego że z tego żyją? ;)

    No są i to czasem upierdliwi aż do bólu i przesady.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 22. Data: 2002-12-28 21:36:08
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Elita pl.wrote:

    >W przeciwieństwie do odważnego i nieanonimowago 'Arka/Elity'
    >który co prawda nie ma odwagi podpisywać się swoim prawdziwym
    >imieniem oraz boi się odpisać na post strachliwej Kasi, ale
    >za to bohatersko wymyśla jej od tchórzy ;)

    Och... On nie jest anonimowy ;P
    Ma nawet poswiecona sobie grupe w usenecie ;P

    januszek

  • 23. Data: 2002-12-28 21:57:35
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    >Ma nawet poswiecona sobie grupe w usenecie ;P

    Jaką? pl.elita.arkadiusz? ;P

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 24. Data: 2002-12-28 22:36:41
    Od: Artur <a...@j...net>

    Czy można zatem przyjac, ze jestes "sk..." publikujac inne nagranie
    telefoniczne bez ostrzezenia i bez autoryzacji?
    Czy można przyjac, ze jestes "sk..." publikujac w internecie strone z
    danymi osob niekaranych i nazywajac je cytuje: kryminalistami?

    Proszę tez o rozwiniecie slowa "sk..." - chciałbym w razie czego moc
    poslugiwac się pelna nazwa.

    A.

    PS. Proszę kogos o zacytowanie mnie, bowiem Elita udaje, ze mnie nie
    czyta.

  • 25. Data: 2002-12-28 22:54:40
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    > januszek wrote:
    > Och... On nie jest anonimowy ;P
    > Ma nawet poswiecona sobie grupe w usenecie ;P

    No ba! Z tego co pamiętam to w doborowym towarzystwie i nawet
    przychodzą do mnie czasem listy "Who is f.. AB!?" ;))

    Do Ciebie mam uwagę techniczną - cytuj właściwie listy bo wygląda
    jakbym to ja napisał cytowany przez Ciebie tekst, a jednak
    nie jest on mojego autorstwa.

    Do Twojego przedmówcy, którego listu jakoś nie widzę:
    Anonim, tchórzliwie chowający swoją twarz za kotarą, rzucający
    zza niej teksty zmienionym głosem, nie jest dla mnie żadnym godnym
    partnerem, a już tym bardziej do dyskusji czy nawet wymiany zdań.
    Uważam, że uwłaszczającym godności i powadze własnych słów byłaby
    rozmowa z osobą pozbawioną krzty odwagi cywilnej, własnej godności
    i honoru, której jedynym celem istnienia jest trollowanie i mącenie
    ludziom w głowach.
    Jak mówił mój dziadek: drzewiej taką osobę oddawało się własnym parobkom
    do wybatożenia lub wychędożenia - w zależności od płci.
    I myślę, że na tym zakończymy niesławny motyw "Kasi" kachny.pl czy jak
    ten troll się tam zwie.

    A co do mnie to podpisuję się swoim prawdziwym imieniem, a wszelkie
    informacje o mnie można znaleźć na http://www.elita.pl/arek

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 26. Data: 2002-12-28 23:25:17
    Od: Artur <a...@j...net>

    I jak zapewne wiesz (bo dziadunio zapewne wspominal), za takie slowa
    bralo się kiedys w ryj (upsss... Kiedys to się nazywalo satysfakcja,
    jednak wg. Boziewicza zdolnosc do niej mieli tylko ludzie posiadajacy
    honor. A zatem czuj się bezpiecznie - nie przychodz wiecej na spotkania
    w ochraniaczu na żeby.

    > I myślę, że na tym zakończymy niesławny motyw "Kasi" kachny.pl czy jak
    > ten troll się tam zwie.

    Tez mam taka nadzieje.

    > A co do mnie to podpisuję się swoim prawdziwym imieniem, a wszelkie
    > informacje o mnie można znaleźć na http://www.elita.pl/arek

    Nieco mijaja się z prawda, ale niech będzie :-)

    A.

  • 27. Data: 2002-12-28 23:48:56
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl wrote:
    >Do Twojego przedmówcy, którego listu jakoś nie widzę:/.../
    >Jak mówił mój dziadek: drzewiej taką osobę oddawało się własnym parobkom
    >do wybatożenia lub wychędożenia - w zależności od płci.

    Twoja ulubiona Arnoldzie vel 'Arku' metoda unikania dyskusji przy braku
    argumentów lub strachu przed nią to udawanie że kogoś nie widzisz
    albo atak na niego i 'zakwalifikowanie' do łgarzy, tchórzliwych anonimów
    lub kryminalistów (vide ich kuriozalna lista którą z nazwiskami otwarcie
    publikujesz na swojej stronie www).

    Prawdopodobnie mają rację ci, którzy twierdzą że jesteś chory, dlatego
    nie traktuję serio tego co napisałeś - podobnie jak nikt nie bierze
    poważnie Twoich tradycyjnych licznych gróźb pobicia i pozwów.

    Niestety nie mogę Ci obiecać, że w związku z Twoimi zaburzeniami przestanę
    wypowiadać się w momencie, gdy mijasz się z prawdą albo gadasz szkodliwe
    bzdury. Musisz się z tym liczyć gdy zabierasz głos publicznie - nic tu
    nie pomogą wyzwiska, próby obrażenia mnie i udawanie że mnie nie widzisz.

  • 28. Data: 2002-12-29 04:27:34
    Od: Jan Korycki <c...@a...ow.pl>

    Artur <a...@j...net> in
    t003.jasien.net:
    at pl.soc.prawo

> [...]
    > moc poslugiwac się pelna nazwa.
    >
    > A.
    >
    > PS. Proszę kogos o zacytowanie mnie, bowiem Elita udaje, ze mnie

    Alez prosze bardzo, jesli to ma sluzyc wyjasnieniu jakichs spraw.

    --
    Jan Korycki
    "Lux in tenebris"

  • 29. Data: 2002-12-29 08:55:23
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Jaką? pl.elita.arkadiusz? ;P

    Uzyj google ;)))))

    januszek

  • 30. Data: 2002-12-29 09:34:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3E0D8977.24D21287@elita.pl

    > Nie całkiem na to samo bo ten bardzo tchórzliwy anonim
    > podpisujący się "Kasia :)" próbuje ludziom mieszać

    Tchórzliwym bucem, za przeproszeniem, jesteś ty - np. dzwoniąc do oponentów
    z grup dyskusyjnych na priv (bez mojej zgody, i skąd miałeś numer - co ? a
    może chcesz proces o dane osobowe moje ?!) i nagrywanie ich bez uprzedzenia
    ehh elito jedna ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com