  • 31. Data: 2002-12-29 09:36:14
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawanyc h programów.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in
    news:43et0vkmi5jdglhjmm1mg25qasoh524rr4@4ax.com

    > Uzyj google ;)))))

    alt.fan.arnold.buzdygan

    ;-)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 32. Data: 2002-12-29 09:37:46
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnoś? odsprzedawanych programów.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3E0D88B4.83CA98E@elita.pl

    > A jeżeli ktoś ma odrębne zdanie to niech postawi na nie kasę
    > - ja ze swej strony proponuję 1000 zł - albo zamknie wreszcie mordę
    > i nie wprowadza ludzi w błąd.

    ojoj spokojnie arnoldziku, bo ci jeszcze serduszko stanie, a potem
    wytoczysz proces wszystkim adminom usnetu za spowodownia strat na zdrowiu
    ;-)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 33. Data: 2002-12-29 15:25:57
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Artur wrote:
    >jak zapewne wiesz (bo dziadunio zapewne wspominal), za takie slowa
    >bralo się kiedys w ryj (upsss... Kiedys to się nazywalo satysfakcja,
    >jednak wg. Boziewicza zdolnosc do niej mieli tylko ludzie posiadajacy
    >honor. A zatem czuj się bezpiecznie - nie przychodz wiecej na spotkania
    >w ochraniaczu na żeby.

    Spokojnie Arturze, nie pierwszy raz Arnold 'Arek' strasznie się wk..... ;)
    Kiedyś zwymyślał mnie od 'nędznych reportażyn' a teraz chciałby
    mnie 'wychędożyć' ;) - ubogo ale chędogo? :)))

    Zauważyłam, że największą jego wściekłość i reakcję j.w. wywołują
    zawsze osoby, które dostrzegają że kręci i oszukuje.
    To zakłóca jego wirtualny usenetowy świat w którym z nadającego
    przez modem hydraulika staje się prezesem firm o milionowych obrotach,
    znawcą prawa, medycyny, reżyserem, sędzią wydającym wyroki i autorytetem
    moralnym.

    Idę wychędożyć kuchnię ;)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 34. Data: 2002-12-29 17:36:49
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> ihn
    news:02122916255765@polnews.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > (...) i autorytetem moralnym.

    Zapomniałaś jeszcze o gruntownej znajomości seksualności człowieka
    oraz o równie głębokiej wiedzy psychologicznej...

    > Idę wychędożyć kuchnię ;)

    Ech... ta kuchnia to ma dobrze ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 35. Data: 2002-12-30 21:50:25
    Od: Artur <a...@j...net>

    Bardzo dziekuje. Niestety nie doczekalismy się wypowiedzi glownego
    zainteresowanego (co zreszta nie zdziwilo mnie za bardzo).

    W zwiazku z tym napisze, iż pisalem o stronie (stworzonej przez Elite),
    na ktorej Elita.pl zamiescila klamliwe oraz szkalujace informacje.
    Ponadto Elita dopuscila się nazywania osob niekaranych kryminalistami.
    Elita opublikowala nagranie pochodzace z telefonu, bez uprzedniej
    autoryzacji lub/i zgody osob w tym nagraniu wystepujacych oraz
    opublikowala numery telefonow z których rzekomo dzwoniono do niej.

    Tym samym pozwalam sobie stwierdzic, iż Elita może spokojnie nazwac się
    "sk..." (cokolwiek to oznacza).

    A.

  • 36. Data: 2002-12-31 01:33:11
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik kachna.pl napisał:
    > albo atak na niego i 'zakwalifikowanie' do łgarzy, tchórzliwych anonimów
    > lub kryminalistów (vide ich kuriozalna lista którą z nazwiskami otwarcie
    > publikujesz na swojej stronie www).

    Wystarczy przeglądnąć archiwum z Twoimi wypowiedziami żeby się
    przekonać, że Arek ma rację. Nie dość, że jesteś anonimem to jeszcze
    trolujesz. Jedynym Twoim zajęciem na grupach jest atakowanie Arka
    w czym wytrwale pomagają Ci: Rafał, Arutr, Mikołaj i paru innych kolesi.
    Tylko, że oni przynajmniej się nie ukrywają, a Ty ukrywasz nawet
    swój IP co dowodzi, że jednak bardzo boisz się Arka (wbrew temu co niżej
    piszesz), albo (co także jest możliwe) jesteś zwykłym trollowym klonem.

    > Prawdopodobnie mają rację ci, którzy twierdzą że jesteś chory, dlatego
    > nie traktuję serio tego co napisałeś - podobnie jak nikt nie bierze
    > poważnie Twoich tradycyjnych licznych gróźb pobicia i pozwów.

    W tym wątku Ty gadasz szkodliwe bzdury i mijasz się z prawdą.
    W imię swojej krucjaty narażasz ludzi na rozterki, a może i na finansowe
    koszty. Bo Ci, którzy zakładają dobre intencje u swoich rozmówców i nie
    zastanawiają się nad tym kto stoi za słowami mogą się nieźle przez
    Ciebie i Twoich kolesi wykosztować.

    > bzdury. Musisz się z tym liczyć gdy zabierasz głos publicznie - nic tu
    > nie pomogą wyzwiska, próby obrażenia mnie i udawanie że mnie nie widzisz.

    Tylko nazwał sprawy po imieniu.

    nie pozdrawiam

  • 37. Data: 2002-12-31 02:01:48
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał:
    > Problem pojawił się w czasie nalotów BSA, gdy firmy miały co prawda

    Problem pojawił się? W jakich firmach?
    Podaj namiary do tych firm bo chciałbym sprawdzić czy to było
    w firmach, czy też w filmach, albo raczej jak film Ci się urwał.

    > legalne płyty i licencje, ale... nawet nie rozpakowane. Już nie
    > pamiętam, czy skończyło się na instalowaniu wszystkiego ponownie,
    > czy też na jakichś karach umownych (IIRC standard to trzykrotność
    > wartości oprogramowania wedle ceny rynkowej), w każdym razie jakieś
    > "efekty dodatkowe" były na pewno...

    Podaj mi namiary a dowiemy się jakie "efekty dodatkowe" były na pewno.
    Czy aby nie Twój kac ??

    > No są i to czasem upierdliwi aż do bólu i przesady.

    To ONI już tu są ???

  • 38. Data: 2002-12-31 02:02:06
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:
    > z grup dyskusyjnych na priv (bez mojej zgody, i skąd miałeś numer - co ? a
    > może chcesz proces o dane osobowe moje ?!) i nagrywanie ich bez uprzedzenia
    > ehh elito jedna ;)

    Czy podanie o zgodę na telefon do Szanownego Pana powinno zawierać jedno
    czy dwa zdjęcia?

    Czy to mi się śni?

    Może mnie ktoś uszczypnąć? ;)

  • 39. Data: 2002-12-31 02:02:37
    Od: Niuniek <a...@t...pl>

    Użytkownik Artur napisał:
    > W zwiazku z tym napisze, iż pisalem o stronie (stworzonej przez Elite),
    > na ktorej Elita.pl zamiescila klamliwe oraz szkalujace informacje.
    > Ponadto Elita dopuscila się nazywania osob niekaranych kryminalistami.

    Jaki jest adres tej strony. Nie moge jej znaleźć na stronach Elita.pl,
    a chciałbym poznać te rewelacyjne informacje.

    > Elita opublikowala nagranie pochodzace z telefonu, bez uprzedniej
    > autoryzacji lub/i zgody osob w tym nagraniu wystepujacych oraz
    > opublikowala numery telefonow z których rzekomo dzwoniono do niej.

    Opublikowała nagrania osób, które tylko rzekomo do niej dzwoniły?
    Jak jej się to udało?

    > Tym samym pozwalam sobie stwierdzic, iż Elita może spokojnie nazwac się
    > "sk..." (cokolwiek to oznacza).

    W świetle powyższego, czyli nagrania rozmów (których nie było), bez
    zgody osób (które tych rzekomych rozmów nie prowadziły), skrót "sk..."
    może oznaczać: skubany! Jak on to zrobił? ;)

  • 40. Data: 2002-12-31 02:11:24
    Od: Artur <a...@j...net>

    Mogę ja i jeszcze kilka innych osob.
    Chcesz poznac szczegoly?
    Jeżeli tak to na priv bo jednak na razie NTG.

    A.