  • 21. Data: 2006-01-13 18:35:25
    Temat: Re: Licealistka prosi o pomoc z zakresu prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    p...@W...gazeta.pl
    [###p...@W...gazeta.pl.###] napisał:

    > W treści artykułu podano co ma zawierać protokół.
    > Nie podano tam tego co zawiera odp c) i d).

    Czyli twoim zdaniem protokół ma niezawierać opisu przeprowadzonych
    czynności? To po co go sporządzać?

  • 22. Data: 2006-01-13 23:02:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kam [####k...@w...pl#.###] napisał:

    > To nie jest czas określony :)

    Ja to wiem, Ty to wiesz, ale pytała licealistka. Moim zdaniem nieco
    przypłyciłeś w tym miejscu.

  • 23. Data: 2006-01-14 07:30:23
    Od: Roman <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2006 00:02:31 +0100, Robert Tomasik napisał(a) w
    wiadomości: <news:dq9bo7$lbo$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Ja to wiem, Ty to wiesz, ale pytała licealistka.

    A nie pytał ktoś podający się za "licealistkę"?

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 24. Data: 2006-01-14 10:45:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Roman [###r...@g...pl.###] napisał:

    > A nie pytał ktoś podający się za "licealistkę"?

    Jeśli nawet, to co najwyżej dostał bardziej infantylną odpowiedź i
    tyle. Z poziomu pytań wnoszę, że w każdym razie na pewno nie był to
    jakiś poważny turniej.

  • 25. Data: 2006-01-15 17:22:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ja to wiem, Ty to wiesz, ale pytała licealistka. Moim zdaniem nieco
    > przypłyciłeś w tym miejscu.

    może tak :)

    KG