  • 51. Data: 2008-12-10 12:53:39
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gho480$aje$1@inews.gazeta.pl...

    > A sam nie możesz pomyśleć tylko od razu ktoś musi wyjaśniać. Postaraj się,
    > walcz, myśl. Ale skoro się poddałeś bez walki. Tu chodziło o pokazanie kto
    > ważniejszy. czy policjanci z góra średnim wykształceniem myslący że mają
    > władzę, czy lekarka która uczyła się: kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt
    > lat (
    > niepotrzebne skreślić.

    Zostało mi, że lekarka stanęła po stronie przestępcy uznając jego prawo do
    odmowy oddania krwi wyżej niż prawo potencjalnej ofiary zarażenia.
    Dno moralne, nic więcej.
    Spitus potrąci dziecko na przejściu, a lekarz odmówi pobrania krwi która ma
    służyć za dowód w sprawie bo pener "odmawia" !!
    Za unieruchomienie penera odpowiada policjanta a lekarz MUSI tą krew pobrać
    lub polecić pielęgniarce. Za utrudnianie postępowania lekarz powinien iść na
    tyle lat do pierdla co spitus zabijaący dziecko na pasach.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 52. Data: 2008-12-10 13:46:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > lub polecić pielęgniarce. Za utrudnianie postępowania lekarz powinien iść
    na
    > tyle lat do pierdla co spitus zabijaący dziecko na pasach.

    to niech wladza stworzy warunki takie aby lekarz byl pewny, ze jak upusci
    troche krwi to krzywdy nie zrobi ani pacjentowi ani sobie

    Co do badania ilosci alkoholu we krwi ile jej trzeba?? Z paluszka naciac i
    do tego nie trzeba przeszkolenia tylko sprzet.

    Icek

  • 53. Data: 2008-12-10 14:35:09
    Od: marcin <m...@g...com>

    Nostradamus pisze:
    > Też jestem za karaniem lekarzy.

    Jeśli chcesz karać innych za błędy w sztuce to najpierw dopilnuj by twoi
    współ-nieodpowiedzialni również byli karani za błędy w swojej sztuce.

    pl.soc.prawo jak zwykle w stałych oparach hipokryzji

    M.

  • 54. Data: 2008-12-10 14:37:20
    Od: marcin <m...@g...com>

    Johnson pisze:
    > A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    Fajne masz młodzieżowe powiedzonka. Umiesz coś jeszcze? Może coś o
    łyżce? Też było trendy kilka lat temu i w sam raz się nada by dopisać
    posta i odwrócić uwagę od krytyki.

    M.

  • 55. Data: 2008-12-10 14:40:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcin pisze:

    > Fajne masz młodzieżowe powiedzonka.

    Jak jestem młody, to niby jakie mam mieć powiedzonka ??

    > Umiesz coś jeszcze?

    Umiem.

    > Może coś o łyżce?

    To ciekawe. Powiedz mi czemu kojarzę ci się z łyżeczką? Rzuć jakimś
    psychologicznym linkiem z wikipedii na tę okoliczność ..

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 56. Data: 2008-12-10 14:41:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcin pisze:

    > Fajne masz młodzieżowe powiedzonka.

    Jak jestem młody, to niby jakie mam mieć powiedzonka ??

    > Umiesz coś jeszcze?

    Umiem.

    > Może coś o łyżce?

    To ciekawe. Powiedz mi czemu kojarzę ci się z łyżką? Rzuć jakimś

  • 57. Data: 2008-12-10 16:32:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli chcesz karać innych za błędy w sztuce to najpierw dopilnuj by twoi
    > współ-nieodpowiedzialni również byli karani za błędy w swojej sztuce.

    Nie pal więcej tego świństwa;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 58. Data: 2008-12-10 20:19:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > ze trzy tygodnie temu pobierali mi krew do badania w przychodni. Nic
    > wielkiego, zwykła morfologia. Ale najpierw musiałem podpisać zgodę na
    > pobranie krwi. Ktoś wie dlaczego?

    A przeczytałeś, co podpisałeś, czy tylko powiedzieli, że to zgoda na
    pobranie krwi?

  • 59. Data: 2008-12-10 20:19:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zabroń gościowi się szarpać. ciekawe co mu zrobisz

    Poco mu coś robić. Sam sobie zrobi krzywdę :-)

  • 60. Data: 2008-12-10 20:21:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli chcesz karać innych za błędy w sztuce

    W tym konkretnym wypadku chodzi o karanie za niedopełnienie obowiązku, a
    nie błędy w sztuce.