  • 11. Data: 2005-12-12 14:37:18
    Temat: Re: Legalny nóż
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    > wiadomości

    > broni. A

    > A czy Twoim zdaniem scyzoryk przypomina wyglądem scyzoryk?

    Sa takie ktore wysladaja jak kombinerki (
    http://www.posnet.com/bonus/scyzoryk-wielofunkcyjny.
    jpg ) , sa takie
    ktore wygkladaja jak latarka (w zasadzie jest to latarka z wysowanym
    ostrzem), sa breloczki ( http://www.pg.gda.pl/gadzety/img/Scyzoryk1.jpg ).

    Itp itd.
    Inna sprawa czy scyzoryk to wogole jest bron... IMO scyzoryk to zwykle
    narzedzie takie jak srubokret :)

  • 12. Data: 2005-12-12 17:58:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości

    W sumie masz rację. Ale ustawodawca tak to ujął. Myślę, że nikt nie
    będzie się czepiał latarki ze scyzorykiem.

  • 13. Data: 2005-12-12 21:42:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 12 Dec 2005 18:58:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W sumie masz rację. Ale ustawodawca tak to ujął. Myślę, że nikt nie
    > będzie się czepiał latarki ze scyzorykiem.
    Hmm nikt nie b edize egzekwował obowiązującego prawa?
    Ja tam więszej rżnicy między lasko-sztyletem a latarko-nożykiem nie
    wiszę...

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-12-13 09:28:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    poreba napisał(a):

    > Hmm nikt nie b edize egzekwował obowiązującego prawa?
    > Ja tam więszej rżnicy między lasko-sztyletem a latarko-nożykiem nie
    > wiszę...

    Moze po prostu nie kazde narzedzie z ostrzem to "bron"?

    IMO na prawde trudno sie czepiac narzedzia typu:
    http://www.leatherman.com/products/tools/kick/defaul
    t.asp

    nie mowiac juz o:
    http://www.makita.info.pl/info.php?main=7&sub=598&id
    =3076
    (a ma ostrze i to chowane w obudowie nieprzypominajacej broni)

    Bo na upartego dojdziemy do wniosku ze noszenie zyletek w pudelku jest
    nielegalne :)

  • 15. Data: 2005-12-13 16:50:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 13 Dec 2005 10:28:56 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Moze po prostu nie kazde narzedzie z ostrzem to "bron"?
    Ponieważ cytowany przez Ciebie bohomaz (a dopiero w cytacie to
    dostrzegłem), to już nie pierwszy post, w którym wypuszczam w świat tak
    skandaliczne literówki obiecuję poprawę i dokładniejsze czytanie przed
    wysyłką. Dziękuję wszystkim czytającym za wyrozumiałość.

    --
    pozdro
    poreba