  • 1. Data: 2006-07-17 06:34:29
    Temat: Legalny Grill ??
    Od: "mNemoNik" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Zapewne kazdy z Was korzystal juz z grilla na dzialce czy balkonie swojego
    domu.

    W moim przypadku jest tak ze moi upierdliwi sasiedzi robia co dzien grilla
    pod moim oknem w tym czasie nie moge otworzyc okna w pokoju gdyz caly ten
    zapach dostaje mi sie do mieszkania potem wszystko zalatuje tym zapachem i
    prania i nawet dywany.
    Czy jest jakies prawo ktore daje jakas bariere w odleglosci od budynku itp ?
    Przeciez jest to "ognisko" a wiec trzeba sie dostosowac do bezpieczenstwa.
    Czy na balkonie w bloku jest mozliwosc robienia grilla pomimo wiatru
    wszystko dostanie sie sasiadowi do mieszkania i bedzie taki przypadek jak u
    mnie - wiec problem.

    Sa jakies przepisy prawne regulujace i rozwiazujace tego typu sytuacje ?
    Jak moge zareagowac na to od strony prawnej ?

    dzieki

  • 2. Data: 2006-07-17 08:10:34
    Temat: Re: Legalny Grill ??
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mNemoNik porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zapach dostaje mi sie do mieszkania potem wszystko zalatuje tym zapachem i
    Bylo wielokrotnie. Poszukaj w archiwum. Zakladam ze mieszkasz w bloku?
    Sprobuj telefon do strazy pozarnej. Albo zgloszenie do
    spoldzielni/wspolnoty.
    Ale moze najpierw sprobuj pogadac z sasiadami?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-17 18:34:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 08:34:29 +0200, mNemoNik napisał(a):

    > Zapewne kazdy z Was korzystal juz z grilla na dzialce czy balkonie swojego
    > domu.
    Nie, nie każdy. Ja i kilku znajomych degeneratów nigdy nie organizowali
    żadnego glilla. Zwykłe ordynarne ogniska z kiełbaskami, a jakże!

    > Sa jakies przepisy prawne regulujace i rozwiazujace tego typu sytuacje ?
    > Jak moge zareagowac na to od strony prawnej ?
    Grill ze swej natury jest urządzeniem/imprezą plenerową, wprawdzie to
    bardzo OT - jednak może mi ktoś wytłumaczyć czym kierują się ludzie
    łoczący się z tym na 1,8/1,2m balkonikach czy też wyprawiający się z
    grilową eskapadą na trawniczek parę metrów od zamieszkiwanego bloku?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2006-07-17 20:04:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > łoczący się z tym na 1,8/1,2m balkonikach

    Moj balkon ma jakies 30-40 m2. W bloku rzecz jasna. Grill elektryczny ma
    blogoslawienstwo administracji

    HaNkA

  • 5. Data: 2006-07-18 19:30:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > bardzo OT - jednak może mi ktoś wytłumaczyć czym kierują się ludzie
    > łoczący się z tym na 1,8/1,2m balkonikach

    IMO niezbyt zdrowi ;)

  • 6. Data: 2006-07-18 20:51:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 22:04:44 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Moj balkon ma jakies 30-40 m2.

    Zazdroszcze, sam chcialbym miec taki... Mój ma 1,2m2

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl