  • 21. Data: 2002-05-15 23:25:42
    Temat: Re: Legalnosc odnosnika do rzeczy nielegalnej.
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44L.0205152320480.1260-100000@localh
    ost...

    > Przecież jest - art. 118.01 ust. 2 UPA.

    Nie masz, Gwidonie, racji. Po pierwsze byłoby to podżeganie. Gdyby było. A
    nie jest nawet to.

    Depi.

    PS. Nie chce mi się cytować tu obszernych ustępów komentarza do kodeksu
    karnego, bo pora jest późna.:)

  • 22. Data: 2002-05-15 23:30:56
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    No i ewentualnie 255 kk. Ale w mojej opinii to jest wypowiedź zbyt
    abstrakcyjna, aby została uznana za jakąkolwiek forme przestępstwa.

    Depilator

  • 23. Data: 2002-05-16 09:16:04
    Od: g...@a...eu.org (Gerard)

    Gwidon S. Naskrent napisał(a):
    > A dlaczego się nie zamyka? Bo noże, sztuki walki i materiały jądrowe można
    > wykorzystywać również w celach nieprzestępnych - a cracka nie.

    Nie jestem pewien, jak jest teraz (mógłby mnie ktoś oświecić?), ale kiedyś
    można było wykonać kopię bezpieczeństwa legalnie posiadanego programu
    dla własnych potrzeb. Czy prawo nadal na to pozwala? Bo jeśli tak, to
    właśnie zabezpieczenia przed kopiowaniem mi to uniemożliwiają, a cracki
    przywracają taką możliwość.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 24. Data: 2002-05-16 09:58:08
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

    > panowie daleko szukac nie trzeba wezmy chocby wyszukiwarke
    > www.astalavista.com jest ona bardzo znana i popularna od wielu lat .
    > pomaga znalezc cracki , seriale itp i jest ona leglana ,jednak nie
    > udostepnia ona crackow i seriali ze swojego serwera ale podaje linki
    skad
    > mozna je sciagnoc

    Astalavista nie jest w Polsce, wiec nawet jesli lamie polskie prawo to jej
    nie zamkna. Nie dowodzi wiec niczego.

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko