  • 21. Data: 2006-04-07 11:51:18
    Temat: Re: Legalne pliki?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Witam
    > Nie potrafie podac postawy prawnej nie jestem prawnikiem , jednak cos innego
    > staram sie naswietlic, dla policji posiadanie filmow divx i mp3 kwalifikuje
    > sie do konfiskaty komputera, chyba nigdy nie miales doczynienia z policja i
    > prokuratorem w takiej sytuacji .

    nie rozrozniasz blednego stosowania prawa przez niedouczonych urzednikow
    od faktu czy cos jest zabronone, Jezeli nie potraisz uzasadnic pogladau
    podajac podstawe prawna to nei szerz takich pogladow.

    > Zeby w trakcie przeszuakania byc legalnym wg. nich to musiasz posiadac
    > wszystkie plyty orginalne , gry programy ,filmy itp,a kazde divix, mp3 na
    > dysku kwalifikuje cie do konfiskaty komputera w celu sprawdzenia dysku
    > twardego, tak samo posiadanie jakiejkolwiek nagranej plyty (nagrywalnej) to
    > tez podlega konfiskacie i sprawdzeniu.

    ja poprostu podam im kodeksy niech wskaza mi podstawe prawna. Moge sie
    zalozyc ze nie uda im sie.

    P.

  • 22. Data: 2006-04-07 11:51:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Caly czas mnie sie wydaje, ze ustawa o prawie autorskim stale obstaje
    > przy "dozwolonym uzytku". I moge miec co mi sie podoba na dysku,
    > sciagniete jakkolwiek, i jak dlugo tego nie udostepniam, to nic sie nie
    > dzieje. Nie lamie prawa.

    o ile nie jest to oprogramowanie

    !P.

  • 23. Data: 2006-04-09 11:50:26
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    Bosz... pierdolisz kolego...

    Korzystanie z już rozpowszechnionych filmów/ muzyki na użytek własny (bez
    zarobkowania) i bez dalszego rozpowszechniania jest dozwolone na mocy ustawy
    o prawie autorskim :P
    niestety nie odnosi się to do programów komputerowych - w tym gier AFAIK

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-04-09 15:08:45
    Od: Michał Golba <g...@i...pl>

    > Obawiam sie, ze ona jest uruchamiana z pyty CD czy w podobny spsob...

    > PRzypiuszczam, ze po j.w., ich prgram niewiele odczyta ;)
    <OT>
    Tak z ciekawości zapytam. Nie wiecie czy potrafi to czytać z innych systemów
    plików niż faty i ntfsy?
    </OT>

    Pozdrawiam,
    Michał Golba