  • 11. Data: 2008-07-07 11:37:36
    Temat: Re: Legalizacja gaśnicy samochodowej - czy trzeba ją mieć ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Maluch pisze:

    > Przepisy Ustawy o ochronie p-poż mówią m.in o obiektach, budynkach,
    > środowisku, terenie itp.itd.

    A skoro nie ma tam mowy o pojazdach...

  • 12. Data: 2008-07-07 11:52:08
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:g4sv60$21rt$1@news2.ipartners.pl...

    > A skoro nie ma tam mowy o pojazdach...

    Przeczytaj art.1 i 2. W art. 2 masz o nieruchomościach i ruchomościach.
    Całej nie czytałem, ale pociągu chyba też nie napisali ;-)

  • 13. Data: 2008-07-07 14:44:01
    Od: akanid <a...@b...spamu.prosze.wp.pl>

    Scyzoryk pisze:

    > nie. Wystarczy ze ja masz.
    >
    > Pozdr

    a musze miec gasnice przyjezdzajac do polski powiedzmy na 2tyg autem na
    zagranicznych blachach? ze sie tak podepne :)

    pozdro
    akanid

  • 14. Data: 2008-07-07 16:15:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M" <n...@f...de> napisał w wiadomości
    > Tak dlatego że musi być sprawna

    Ale udowodnienie faktu niesprawność ciąży na organie procesowym (Policji),
    a nie na kierującym, że jest sprawna.

  • 15. Data: 2008-07-07 16:33:03
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > a musze miec gasnice przyjezdzajac do polski powiedzmy na 2tyg autem na
    > zagranicznych blachach? ze sie tak podepne :)

    Obowiązuje międzynarodowa konwencja - samochód musi spełniać wymagania
    z kraju w którym jest zarejestrowany.

    zbyszek

  • 16. Data: 2008-07-07 16:37:25
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "M" <n...@f...de> napisał w wiadomości
    >
    > Ale udowodnienie faktu niesprawność ciąży na organie procesowym (Policji),
    > a nie na kierującym, że jest sprawna.

    Ja bym z tym dowodzeniem nie rezykował, papierek=legalizacja jest zawsze
    "sprawna" mimo że większość z tych gaśnic samochodowych nie.

    zbyszek

  • 17. Data: 2008-07-07 17:08:17
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Przerażające są takie pytania...........

    stać Cię na samochód, ale o własnym bezpieczeństwie juz nie myślisz ? O
    innych bezpieczeństwie nie myślisz na pewno, bo nie wyobrażam sobie nie mieć
    = mieć niesprawną, gaśnicy w samochodzie.........

    przerażające jest cwaniactwo czego tylko nie trzeba mieć - nie zapinaj
    pasów, też się może wymigasz w czasie kontroli.........

    Sebastian

  • 18. Data: 2008-07-07 17:33:37
    Temat: Re: Legalizacja ga?nicy samochodowej - czy trzeba j? mieć ?
    Od: "js" <o...@w...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przerażaj?ce s? takie pytania...........
    >
    > stać Cię na samochód, ale o własnym bezpieczeństwie juz nie my?lisz ? O
    > innych bezpieczeństwie nie my?lisz na pewno, bo nie wyobrażam sobie nie
    > mieć
    > = mieć niesprawn?, ga?nicy w samochodzie.........
    > Sebastian

    Co to znaczy siła sugestii jakiegoś przepisu.
    Gasiłeś kiedyś pożar tym syfonem udającym gaśnicę?
    Bez obrazy ale czy każdy głupi przepis tak na Ciebie działa?

  • 19. Data: 2008-07-07 17:40:38
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przerażające są takie pytania...........
    >
    > stać Cię na samochód, ale o własnym bezpieczeństwie juz nie myślisz ? O

    A co ma gaśnica do bezpieczeństwa kierującego. Podczas gaszenia ratownik jak
    ma pecha, to może razem z gaśnicą, pojazdem zaliczyć widoki z pewnej
    wysokości. Ja tam jak się pali to idę w długą i to ile mam sił. Z
    bezpiecznej odległości dzwonię po fachowców ;-)
    --
    Maluch

  • 20. Data: 2008-07-07 19:05:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    js pisze:

    > Co to znaczy siła sugestii jakiegoś przepisu.
    > Gasiłeś kiedyś pożar tym syfonem udającym gaśnicę?

    No gasiłem i zgasiłem samochód, który gdyby nie to, to raczej by się spalił.
    I co mi zrobisz? :)

    Gaśnica standardzik BC 1kg, 8 lat bez przeglądu.