-
11. Data: 2005-03-22 09:37:47
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
> jezu ale z was znawcy..
> Jak pislaem gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, bo komp sie nie popsul przy
> uzytkowaniu, ale byl popsuty
napisales "skoro nie dziala kilka godzin po odbiorze " tak wiec jasno z tego
wynika ze kilka godzin dzialal,
co z atym idzie zepsul sie a nie byl popsuty.
P.
-
12. Data: 2005-03-22 11:06:40
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
Użytkownik "Przemek R..."
<p...@t...gazeta
.pl> napisał w
wiadomości news:d1op1j$m0t$1@inews.gazeta.pl...
>
> > jezu ale z was znawcy..
> > Jak pislaem gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, bo komp sie nie popsul
przy
> > uzytkowaniu, ale byl popsuty
>
> napisales "skoro nie dziala kilka godzin po odbiorze " tak wiec jasno z
tego
> wynika ze kilka godzin dzialal,
> co z atym idzie zepsul sie a nie byl popsuty.
samochod z uszkodzona chlodnica tez kilka km przejedzie co nie znaczy ze byl
sprawny jak sie go odbieralo.
Mysle ze pod wade ukryta smialo mozna to podciagnac.
-
13. Data: 2005-03-22 17:55:38
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Markus Sprungk napisał(a):
>>tylko kto decyduje o tym czy sprzet do naprawy (nie w ramach gwarancji) czy
>>nowy ???
> Ty
należałoby uprzedzić, że tyle mówią przepisy, praktyka niestety bywa inna
a i nie zawsze wybór jest możliwy
KG
-
14. Data: 2005-03-22 19:36:22
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Robcio napisał(a):
> samochod z uszkodzona chlodnica tez kilka km przejedzie co nie znaczy ze byl
> sprawny jak sie go odbieralo.
> Mysle ze pod wade ukryta smialo mozna to podciagnac.
Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania przyczyny
przez jakis czas.
Moze tak go ugryzc?
-
15. Data: 2005-03-22 20:01:00
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
kam napisał(a):
> należałoby uprzedzić, że tyle mówią przepisy, praktyka niestety bywa inna
> a i nie zawsze wybór jest możliwy
Słucham???? Proponuję przeczytać uważnie co stanowią przepisy a nie co
stanowi czyjeś "widzimisię"
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
16. Data: 2005-03-22 20:01:27
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Tomasz Pyra napisał(a):
> Cos mi sie po glowie kolacze, ze towar mozna oddac bez podania przyczyny
> przez jakis czas.
źle się kołacze
tylko towar kupiony przez konsumenta na odległość i poza lokalem
przedsiębiorstwa
KG
-
17. Data: 2005-03-22 20:08:08
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Markus Sprungk napisał(a):
>>należałoby uprzedzić, że tyle mówią przepisy, praktyka niestety bywa inna
>>a i nie zawsze wybór jest możliwy
> Słucham???? Proponuję przeczytać uważnie co stanowią przepisy a nie co
> stanowi czyjeś "widzimisię"
do której części wypowiedzi masz zastrzeżenia?
KG
-
18. Data: 2005-03-22 21:21:47
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
kam napisał(a):
> do której części wypowiedzi masz zastrzeżenia?
Do całej
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
19. Data: 2005-03-22 21:29:21
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Markus Sprungk napisał(a):
> Do całej
Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".
KG
-
20. Data: 2005-03-22 22:03:06
Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
kam napisał(a):
> Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
> a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
> ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".
Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to dla
sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*