  • 1. Data: 2012-04-10 09:54:39
    Temat: L4 - czas doręczenia pracodawcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Cześć
    W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
    Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana data
    stępla pocztowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 2. Data: 2012-04-10 10:05:37
    Temat: Re: L4 - czas doręczenia pracodawcy
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 09:54, Budzik pisze:
    > Cześć
    > W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
    > Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana data
    > stępla pocztowego?

    7 dni, tak i tak.

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-04-10 11:54:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 7 dni, tak i tak.

    Dopytam jeszcze tylko czy to jest 7 dni roboczych czy kalendarzowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 4. Data: 2012-04-10 16:10:13
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 11:54, Budzik pisze:

    > Dopytam jeszcze tylko czy to jest 7 dni roboczych czy kalendarzowych?

    Kalendarzowych. Dnia wystawienia nie liczy się.

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-04-11 00:54:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kalendarzowych. Dnia wystawienia nie liczy się.

    Bardzo dziękuję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko