  • 71. Data: 2020-03-10 05:46:47
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 04:06, Animka pisze:

    > Ja odnoszę wrażenie, że jest to sympatyczny, kulturalny facet.

    Kulturalny facet nie mówi "ruski". Tak mówią tylko wiejskie młotki.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 72. Data: 2020-03-10 10:16:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.03.2020 o 05:46, Wiesiaczek pisze:
    > Kulturalny facet nie mówi "ruski". Tak mówią tylko wiejskie młotki.

    czyli wiesiaczek to ruski mołotow:)))))))))))

  • 73. Data: 2020-03-10 16:38:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-10 o 05:46, Wiesiaczek pisze:

    > Kulturalny facet nie mówi "ruski". Tak mówią tylko wiejskie młotki.

    Przecież to ja tak mówię.

    --
    animka

  • 74. Data: 2020-03-10 18:57:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.03.2020 o 16:38, Animka pisze:

    > Przecież to ja tak mówię.

    czyżby animela to wiejski młotek ?:)

  • 75. Data: 2020-03-11 02:20:31
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Przecież to ja tak mówię.

    Faktycznie! Pomieszało mi się trochę.
    Oj, popraw się Animko, bo Cię lubię :)

    Ale tamten to i tak jest młotek:)

  • 76. Data: 2020-03-11 12:14:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 02:20, Wiesiaczek pisze:
    > Ale tamten to i tak jest młotek

    czyli animka to miejski młotek ? a tamten to taki ruski młotek ? a
    wiesiaczkow to wiesiaczkowy młotek ?

  • 77. Data: 2020-03-11 16:17:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-11 o 02:20, Wiesiaczek pisze:

    > Faktycznie! Pomieszało mi się trochę.
    > Oj, popraw się Animko, bo Cię lubię :)
    >
    > Ale tamten to i tak jest młotek:)

    Wiem, że masz sentyment do Rosjan (może masz tam jakieś korzenie). ale
    odkd żyję to wszyscy raczej tak mówią. Szczególnie w szkołach: np. pani
    od ruska, lekcje ruskiego itd. Jest jeszcze w szkołach ruski, czy
    definitywnie zmienili na angielski? (Jakoś tego zagadnienia nigdzie nie
    szukałam).

    --
    animka

  • 78. Data: 2020-03-11 17:10:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Wiem, że masz sentyment do Rosjan (może masz tam jakieś korzenie).
    >ale odkd żyję to wszyscy raczej tak mówią. Szczególnie w szkołach:
    >np. pani od ruska, lekcje ruskiego itd.

    Co nie znaczy, ze poprawnie.

    To juz sie lepiej powołać na samych Rosjan, ktorzy dobrze wiedzą,
    ze "gawariat pa ruski", "ruskij jazyk" itp.

    J.

  • 79. Data: 2020-03-11 17:11:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 16:17, Animka pisze:

> [...]
    > od ruska, lekcje ruskiego itd. Jest jeszcze w szkołach ruski, czy
    > definitywnie zmienili na angielski? (Jakoś tego zagadnienia nigdzie nie

    Nie mam żadnych korzeni tylko szacunek do mojego ojczystego języka. A Ty
    trafiłaś do marnej szkoły, skoro Ciebie tak tam nauczono. Radzę tam
    podejść i zażądać zwrotu pieniędzy.

    A propos Rosjan, to akurat odpoczywam sobie w Indiach i widzę, że
    wszystkie szyldy i napisy w sklepach są tłumaczone na rosyjski. Tak samo
    zresztą jest chyba we wszystkich innych kurortach. Tu praktycznie z
    każdym członkiem personelu lub sprzedawca dogadasz się po rosyjsku.
    To wszystko sprawia, że polaczki leczą swoje zasmarkane kompleksy przez
    przezwiska takie jak ruski, kacap etc.
    Śmieszne to jest, bo polaczki mogą Rosjanom naskoczyć, wiadomo gdzie:)
    No i mocno zalatuje to przedszkolem, nieprawdaż?

    A korzenie mam polskie, herbowe, a sympatia do Rosjan bierze się z tego,
    co oni reprezentują. I żadne szczekanie kundli tego nie zmieni - to są
    fakty.
    To nie Rosjanie a polaczki przehandlowali swój całkiem nieźle
    funkcjonujący kraj za coca-colę i świecidełka - jak murzyni.

  • 80. Data: 2020-03-11 19:12:13
    Od: Kviat

    W dniu 11.03.2020 o 17:11, Wiesiaczek pisze:

    > A korzenie mam polskie, herbowe, a sympatia do Rosjan bierze się z tego,
    > co oni reprezentują. I żadne szczekanie kundli tego nie zmieni - to są
    > fakty.

    To jest bełkot, a nie fakty. Bredzenie o narodowościowych stereotypach
    rodem z XIX wieku.
    Sympatię, to można czuć do jakiegoś konkretnego człowieka, a nie do
    całego narodu, bo wśród Rosjan są tak samo normalni ludzie, jak i zwykłe
    szuje. Tak jak wśród Polaków. I Niemców. I w każdym innym tzw. narodzie.

    Nie ma czegoś takiego, że każdy Rosjanin reprezentuje całą Rosję, tak
    jak nie ma Polaka, który reprezentuje całą Polskę.
    Napisz jeszcze, że twoja sympatia do Rosjan bierze się z tego co sobą
    reprezentuje Putin, a wtedy już na 100% będę pewny, że jesteś płatnym
    ruskim trollem.

    > To nie Rosjanie a polaczki przehandlowali swój całkiem nieźle
    > funkcjonujący kraj za coca-colę i świecidełka - jak murzyni.

    Że niby całkiem nieźle funkcjonujący za czasów okupacji rosyjskiej?
    Za ile sprzedałeś swoją uczciwość, że ten syf, bród, puste półki i
    taniejące lokomotywy będące pod nadzorem pozbawionych skrupułów Rosjan,
    nazywasz całkiem nieźle funkcjonującym krajem?
    Bo tylko ktoś z demencją, albo totalny nieuk nieznający historii mógł
    coś tak głupiego napisać zupełnie za darmo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr