  • 151. Data: 2021-10-28 08:39:17
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 14:50:32 +0200, Kviat napisał(a):

    > Ale nie mam ochoty się powtarzać i pisać w kółko to samo.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    No tak. Zero odpowiedzi. Kiedy trzeba się wykazać, brak pomysłów. Miałem
    o tobie stanowczo za dobre mniemanie. Trochę cię ratował
    antyklerykalizm, ale teraz widzę że bezrozumny. Facet który nie umie
    zastosować delimitera musi być durniem. Spakuj te kanapki i jedź pod
    Białoruś dożywiać Arabów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 152. Data: 2021-10-28 09:51:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > antyklerykalizm, ale teraz widzę że bezrozumny. Facet który nie umie
    > zastosować delimitera musi być durniem. Spakuj te kanapki i jedź pod

    Dziecko drogie,

    odpowiedź miałeś podaną wielokrotnie, ale to wymaga trudnej umiejętności
    czytania ze zrozumieniem, której uczą mniej lub bardziej skutecznie w
    szkole podstawowej. Nie moja wina.

    Co do delimitera...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 153. Data: 2021-10-28 10:46:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 00:51:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po co nam te dane z paszportu? Sami sobie go zdaktyloskopujemy i
    > umieścimy w bazie danych z danymi z paszportu. Mniejsze znaczenie ma to,
    > czy mamy prawidłowe dane

    Postawiłeś tezę, że wszystkie paszporty zawierają dane biometryczne.
    Podałem kontrprzykład. Nie mam nic do dodania.

    Aha, daktyloskopowanie jako Święty Graal walki z emigracją, to wyśmienity
    pomysł. Szkoda, że odpowiednie służby raczej nie czytają pl.soc.prawo bo
    tak wspaniała metoda nie wspomoże rozwoju ludzkości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 154. Data: 2021-10-28 13:24:17
    Temat: Re: Po co wymagać od uchodźców/"uchodźców" zgłaszania się na przejściu granicznym?
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak go raz *formalnie* wydalili z Schengen zakazem to nie będzie?

    90% (a pewnie 99%) tych w lasach jest po raz pierwszy poza swoim krajem

    > Jak kogoś wypuścili z Kubańskiego Więzienia (USA) to mu odcisków nie
    > pobrali? Zagwarantujesz *KRÓTKOWZROCZNY ZAŚLEPIONY IDIOTO* że nikt nie

    No i ilu tych Kubańczyków tu jest, nieskończony kretynie?

  • 155. Data: 2021-10-28 13:24:36
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale jak już choć raz wjedzie i zostanie daktyloskopowany, to będzie
    > wiadomo, że był i pod jaką tożsamością.

    Wszystko nowi. Teoretyzuj dalej.

  • 156. Data: 2021-10-28 13:26:17
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Po co nam te dane z paszportu? Sami sobie go zdaktyloskopujemy i

    A w ośrodku nie można?

    > umieścimy w bazie danych z danymi z paszportu. Mniejsze znaczenie ma to,
    > czy mamy prawidłowe dane. Krytyczne, byśmy wiedzieli, czy goi już
    > wcześniej nie wydaliliśmy, albo nie posługiwał się inną tożsamością.

    Czyli w ogóle nie potrzebujecie paszportu.

  • 157. Data: 2021-10-28 16:10:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2021 10:46:37 +0200, Olin wrote:

    > Postawiłeś tezę, że wszystkie paszporty zawierają dane biometryczne.
    > Podałem kontrprzykład. Nie mam nic do dodania.

    Co by nie mowi,to sporo panstw takie paszporty juz ma.
    W zasadzie to juz tylko nieliczne nie maja
    https://en.wikipedia.org/wiki/Biometric_passport#Cou
    ntries_using_biometric_passports

    > Aha, daktyloskopowanie jako Święty Graal walki z emigracją, to wyśmienity
    > pomysł. Szkoda, że odpowiednie służby raczej nie czytają pl.soc.prawo bo
    > tak wspaniała metoda nie wspomoże rozwoju ludzkości.

    Na pewno pomoze odfiltrowac niechcianych.

    I ewentualnie pomoze w przyszlosci namierzac przestepcow :-)

    J.

  • 158. Data: 2021-10-28 16:13:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A w ośrodku nie można?

    A jaki ma być powód dla tego by RP3 akceptowała bardziej kosztowne
    rozwiązania z wyłapywaniem po lasach i konwojem do ośrodków z miejsc
    przyłapania?

    > Czyli w ogóle nie potrzebujecie paszportu.

    No jak bez paszportu mieć na papierze że tożsamość uległą zmianie?

    --
    A. Filip

  • 159. Data: 2021-10-28 16:39:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 14:08:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tak.

    > "Uchodźca" nie musi mieć wizy. Może na przejściu złożyć wniosek.

    Ale przyjezdnych z wizą, to chyba wypada wpuscic,
    a reszta holoty ... wpuscisz, czy wniosek przyjmiesz, kazes wracac na
    kwatere i czekac ?

    > Prostsze i szybsze jest uznanie, że ów uchodźca w trakcie spaceru
    > pomylił drogę. Wskazujemy mu granicę i niech wraca. Jest to tzw.
    > zawrócenie. Procedura stosowana od zawsze, ale tak naprawdę przewidziana
    > właśnie na takich turystów, co to nieświadomie przechodzą tę granicę.

    W zasadzie tak, ale cos mi sie widzi, ze trudno nieswiadomie przejsc
    tę z Bialorusia, przynajmniej te kawalki, gdzie slupy, pas zaoranej
    ziemi, zasieki.

    No dobra - niektorzy turysci moga nie wiedziec, ze tak wyglada granica
    :-)

    > Z tym, ze oni mogą za chwilę też zawrócić i mamy ping-pong.

    A moga jeszcze bezczelnie mowi, ze wniosek chca zlozyc.
    I co - przyjac wniosek, nie przyjac, wpuscic czlowieka,
    nie wpuscic, zawrocic i poinformowac, ze ma zglosic na przejsciu ?

    > Natomiast obecna procedura przewiduje osoba nie będąca "uchodźcą" od
    > razu dostaje odmowę, zaś ta łażąca przez las dodatkowo zakaz wjazdu. Tak
    > przynajmniej ja wnioskuję. Obowiązuje od wczoraj, więc trudno
    > powiedzieć, jak to w praktyce.

    Cos mi sie nie wydaje z ta odmowa od razu, bo jak ustalic, czy nie
    uchodzca?

    Tym niemniej oczywiscie PiS do tego zmierza, zeby zadnego nie wpuscic.

    > Uchodźcy unikają przejść, bowiem jak złożą w Polsce wniosek, to nie mogą
    > jechać do Niemiec. To dla nich nieopłacalne. Oni wolą dostać socjal w
    > Niemczech, a żyć przykładowo za niego w Polsce. Za 2.000 EURO w
    > Niemczech da się przeżyć, ale w Polsce, to naprawdę da się żyć.

    Tylko jakos nie widze tych hord u nas.
    Wiec to chyba jakos inaczej dziala, choc masz racje, ze wniosek chca
    zlozyc w Niemczech, Holandii,itp.

    i w 11 krajach, czy w jednym kraju ?

    J.

  • 160. Data: 2021-10-28 16:47:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 13:54:37 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    pl...

    > A jak myślisz?

    Nie wiem, u nas roznie bywalo z komputeryzacja :-)

    https://www.rp.pl/dane-osobowe/art7856631-policyjne-
    bazy-danych-juz-niegrozne-dla-obywateli

    Czy z tego cos wynika? A to ponad 10 lat temu bylo :-)

    > Jak nie ma wątpliwości co do Twojej tożsamości, to nikt nie
    > daktyloskopuje. Ale jak sadzisz, po co wymyślono paszporty biometryczne?

    No ale co da paszport bez sprawdzenia?
    Patrzysz na zdjecie i twarz i jak masz watpliwosci to o palec prosze,
    czy kazdy palec przyklada ... a czytnik z baza danych polaczony :-)

    > Znasz paszport, który nie ma?

    Jeszcze troche jest.
    A kiedys tylko nieliczne mialy, i co wtedy bylo ?

    J.