  • 11. Data: 2009-01-25 17:10:27
    Temat: Re: Kurs Euro na autostradzie Katowice Kraków
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "papla" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:glhuja$7kv$1@mx1.internetia.pl...
    >W Warszawie na Starówce jest jeszcze lepszy kurs - za WC płacisz 2 zł lub 1
    >Eur :)
    to chyba normalne, bilon w kantorach jest za pół ceny

  • 12. Data: 2009-01-25 18:49:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    rnetia.pl
    użytkownik *papla* napisał(a):

    >W Warszawie na Starówce jest jeszcze lepszy kurs - za WC płacisz 2 zł lub 1
    > Eur :)

    Daj 5zł i poproś 1,5 ojro reszty :D

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2009-01-27 06:33:29
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Misiek napisał:

    > Dziś przejeżdżając przez bramki opłat na autostradzie Katowice - Kraków
    > zobaczyłem, że "ich" kurs Euro wynosi 4,00 zł, gdzie faktycznie jest to 4,32
    > zł.
    >
    > Czy jest to możliwe, aby ustalać sobie kurs Euro jak się chce?
    > Przecież to jest prawie 10% dodatkowego czystego zarobku!

    W sklepie "Piotr i Paweł" w Markach koło Warszawy jest jedna kasa, gdzie
    można płacić w Euro. Kurs wczorajszy 4,10 zł.
    Też mnie to zastanowiło :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik