  • 11. Data: 2005-09-01 10:25:34
    Temat: Re: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Od: msin <a...@n...adres.pl>

    Mithos wrote:

> [...]
    361

    > "Piszemy "najwidoczniej" ponieważ sprawa jest utajniona i nasza wiedza o
    > niej jest fragmentaryczna."
    >
    > I w zasadzie po tym zdaniu mozna przstac to czytac.

    A Czy wogóle nie wydaje Ci sie co najmniej podejrzane owe "utajnienie" w
    powiązaniu z umorzeniem ? Czy nie o to właśnie chodziło, żeby utajnić
    sprawe, to i wszelkie podejrzenia co do "machlojstwa" sądu będą
    "bezpodstawne", bo przecież wszelkie tego typu podejrzenia oparte będą
    wówczas jedynie na domysłach, niepopartych żadnydmi faktami z akt sprawy ?

    A czy z artykułu nie wynika, że ów dziennikarzyna musiał rozmawiać z rodziną
    poszkodowanej ? Skąd znałby sprawe ? Rodzina ofiary zna przebieg rozprawy
    doskonale, poczynania sędziego i uzasadnienie swojej absurdalnej decyzji,
    i nie ma powodu żeby robić z tego tajemnice. A dziennikarz dodając zdanie,
    które zacytowałeś dodał sobie samemu jedynie wiarygodności - zachował się
    zgodnie z dziennikarską etyką dodając, że jego artykuł jest oparty na
    "nieoficjalnych" informacjach.

  • 12. Data: 2005-09-01 10:35:44
    Od: justify <a...@n...adres.pl>

    > Dość ciężko mi uwierzyć, że 24-latka nie miała siły aby odeprzeć atak
    > pijanego w trupa, 16-letniego gnojka.

    gadasz tak, jakby wyłącznie wiek (a nie inne czynniki, jak płeć,
    postura ...) była wyznacznikiem siły fizycznej.

    Pijaby "W TRUPA" - skąd Ty to wziąłeś ? Nie zmyślaj tutaj faktów !

  • 13. Data: 2005-09-01 10:47:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Dość ciężko mi uwierzyć, że 24-latka nie miała siły aby odeprzeć atak
    > pijanego w trupa, 16-letniego gnojka.

    A co w tym dziwnego? Kobieta jest o wiele slabsza od mezczyzny.
    Ma bardzo male szanse nawet z pijanym.
    BTW znam kilku 18-latkow, ktorzy po flaszce potrafia sklepac miche kilku
    doroslym _facetom_.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 14. Data: 2005-09-01 11:28:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    361

    > Dość ciężko mi uwierzyć, że 24-latka nie miała siły aby odeprzeć atak
    > pijanego w trupa, 16-letniego gnojka.

    o tym samym na poczatku pomyslalem :-)

    P.

  • 15. Data: 2005-09-01 11:29:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie było powiedziane, że był "pijany w trupa"??

    a jak trzeba byc pijanym azeby biegly mogl NA TEJ ZASADZIE stwoerdzic
    niepoczytalnosc?
    Po z atym czy fakt bycia nawalonym zwalnia od odpowiedzialnosci? moim
    zdaniem nie.

    P.

  • 16. Data: 2005-09-01 11:50:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sąd ogłosił niepoczytalność ze względu na to, że był pijany. Żeby być
    > niepoczytalnym po alkoholu, trzeba go wypić naprawdę dużo, stąd mój
    > wniosek. Wystarczy czytać ze zrozumieniem.

    ja jestem niepoczytalny po alkoholu jak nie jestem w stanie sie podniesc z
    ziemi i godze sie na spanie na dworzu :)) (caly zarzygany)
    zdarzylo mi sie 3 razy w zyciu (raz na biwaku i 2 w domu , z tym ze po
    jednym musialem nastepnego dnia nianczyc dziecko,
    to dopiero bylo przezycie :)) i jakos nie owyobrazam sobie bym byl wstanie
    nawet pomyslec o jakiejs pannie!!!!!!!!!!

    P.

  • 17. Data: 2005-09-01 11:50:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndhdmkp.8sc.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > A co w tym dziwnego? Kobieta jest o wiele slabsza od mezczyzny.
    > Ma bardzo male szanse nawet z pijanym.

    tak pijanym by orzec na tej podstawie niepoczytalnosc ktora zwolni od
    odpowiedzialnosci?

    P.

  • 18. Data: 2005-09-01 11:56:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "justify" <a...@n...adres.pl> napisał w
    wiadomości news:df5gdb$m5l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Jest jedna wątpliwość. Nawet sam autor artykułu pisze, że nie zna
    szczegółów zajścia. Zna je sąd. Być może było tam coś, co spowodowało,
    ze sąd tak orzekł jak orzekł. W artykule jest conajmniej jeden gruby
    błąd merytoryczny. Autor pisze, ze nieletniemu groził co najwyżej
    kurator. Za zgwałcenie spokojnie mógł zostać osadzony w ośrodku
    wychowawczych (odpowiednik pozbawienia wolności).

    Poza tym zastanawiam się, czy wobec stwierdzenia, ze był pod wpływem
    alkoholu ktoś sprawę pociągnął dalej i ustalił, kto nieletniemu ów
    alkohol podał. Bo jest to również przestępstwo.

  • 19. Data: 2005-09-01 12:05:43
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??
    >
    > jest to jasna wskazówka dla społeczeństwa
    duży alkohol = immunitet
    właściwie nic nowego

  • 20. Data: 2005-09-01 12:24:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poza tym zastanawiam się, czy wobec stwierdzenia, ze był pod wpływem
    > alkoholu ktoś sprawę pociągnął dalej i ustalił, kto nieletniemu ów
    > alkohol podał. Bo jest to również przestępstwo.

    a w ogole alkohol zwalnia od odpowiedzialnosci?

    P.