  • 11. Data: 2007-10-24 08:40:41
    Temat: Re: Kupno zwierzaka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.10.2007 Dex <d...@w...pl> napisał/a:
    > Zwykly najzwyklejszy naciagacz jak sie teraz okazalo. Bez załozonej wlasnej
    > dzialalnosci

    Pewnie wszystko było "na gebę" czyli umowa ustna? Jeśli tak to mozna
    przypuszczać, że nie wyłączono rękojmi i sprzedawca odpowiada na podstawie
    art. 556 i dalszych (Kodeks Cywilny, poszukaj po sieci) ze szczególnym
    uwzględnieniem art. 570-572 które opierają się na przepisach szczególnych
    definiujących tzw. wadę główną. Pobieznie szukając do tych przepisów nie
    dotarłem. Oceniając zdroworozsądkowo, jak coś zdechnie w ciągu doby to
    jest to wada główna, ale pojęcia nie mam jak to widział Ustawodawca.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2007-10-24 08:50:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.10.2007 MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Mo?e po prostu jak nie odda pieni?dzy to spytaj, czy s?ysza? kiedy? o
    > policji...
    > To taka firma, która czasem pomaga rozwi?za? tego typu problemy.

    To nie jest sprawa dla policji, choć postraszyć oczywiście można.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-10-24 09:24:13
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > To nie jest sprawa dla policji, choć postraszyć oczywiście można.

    można się zastanawiać, czy jeżeli kot zdycha po kilku godzinach, to
    sprzedawca nie wie, że jest chory. Oczywiście kwestia względna..

  • 14. Data: 2007-10-24 10:16:29
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dotarłem. Oceniając zdroworozsądkowo, jak coś zdechnie w ciągu doby to
    > jest to wada główna, ale pojęcia nie mam jak to widział Ustawodawca.

    Czyli wychodzi na to ze najpierw trzeba sprobowac zalatwic to polubownie.
    Ewentualnie pozniej probowac straszyc.
    serdeczne dzieki za wszystkie info.
    Pozdr.
    Piotr

  • 15. Data: 2007-10-24 10:18:15
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 22:10:13 +0200, miffy napisał(a):

    > że póki jest popyt będzie i podaż.

    I bedzie tak, dopoki prawdziwi hodowcy beda sobi zyczyc kosmiczne sumy za
    papierki do zwierzatek

    marcin

  • 16. Data: 2007-10-24 10:56:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Dex" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Bez załozonej wlasnej dzialalnosci

    To zeby sprzedac kota trzeba zakladac DG?

    HaNkA

  • 17. Data: 2007-10-24 12:45:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.10.2007 Dex <d...@w...pl> napisał/a:
    > Czyli wychodzi na to ze najpierw trzeba sprobowac zalatwic to polubownie.
    > Ewentualnie pozniej probowac straszyc.
    > serdeczne dzieki za wszystkie info.

    No zawsze lepiej. Po co się komu niepotrzebnie procesować?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2007-10-25 01:50:04
    Temat: Re: Kupno zwierzaka [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dex wrote:
    > Witam serdecznie grupowiczów.
    > Mam raczej nietypowe pytanie.
    > nastapila sytuacja, kiedy to stałem się posiadaczem wymarzonego zwierzaka
    > (kot syberyjski)

    Tak nieco OT to zamiast kupować jakieś wydumane rasowce z papierami -
    IMHO lepiej adoptować jakąś biedną kocią sierotkę.

    I w ten sposób przyczynić się do naturalnego zniknięcia różnych
    "hodowców na handel".

  • 19. Data: 2007-10-25 10:51:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Użytkownik "Dex" <d...@w...pl> napisał

    > To zeby sprzedac kota trzeba zakladac DG?

    Widać nie każdy jarzy, że hodowla kotów to owszem, jest działalność,
    ale... rolnicza :)

    pzdr, Gotfryd