  • 1. Data: 2007-03-09 21:06:00
    Temat: Kupno sprzętu RTV i zwrot
    Od: "Raf" <v...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem w Salonie MIX Elektronixcs w Auchan Mikołów telewizor LCD SONY 26".
    Po przyjeżdzie do domu okazało się że mocno go przepłaciłem i też do końca
    nie jestem zadowolony z jakości obrazu.
    Pojechałem dzisiaj ( 3 dzień) żeby go oddać, niestety sprzedawca odmówił.

    Moje pytanie jest takie:

    Czy sprzedawca ma prawo mi odmówić w tym przypadku ? Jeżeli nie to co mam
    robić jeśli sie z nimi nie dogadam ?

    Dziękuje z góry bardzo za wszelką pomoc

    Raf

  • 2. Data: 2007-03-09 21:10:54
    Temat: Re: Kupno sprzętu RTV i zwrot
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Raf napisał(a):
    > Czy sprzedawca ma prawo mi odmówić w tym przypadku ?

    Ma prawo.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-03-09 21:21:52
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Raf napisał(a):
    .
    > Po przyjeżdzie do domu okazało się że mocno go przepłaciłem

    Trzeba bylo zastanawiac sie przed zakupem

    i też do końca
    > nie jestem zadowolony z jakości obrazu.

    Kupowales TV w ciemno?

    > Pojechałem dzisiaj ( 3 dzień) żeby go oddać, niestety sprzedawca odmówił.

    Trudno

    > Czy sprzedawca ma prawo mi odmówić w tym przypadku ?

    Tak, nie ma takiego obowiazku.

    Jeżeli nie to co mam
    > robić jeśli sie z nimi nie dogadam ?

    Sprzedac telewizor, np na Allegro

    Jacek

  • 4. Data: 2007-03-09 21:54:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Raf wrote:
> [...]
    > nie jestem zadowolony z jakości obrazu.
    > Pojechałem dzisiaj ( 3 dzień) żeby go oddać, niestety sprzedawca odmówił.

    Biedaku... A ja przegapiłem moment na zakup akcji Fortisu - nie
    zarobiłem jakichś 150 tysięcy... Czy ktoś mi naprawi tę stratę? ;->

    > Moje pytanie jest takie:
    >
    > Czy sprzedawca ma prawo mi odmówić w tym przypadku ?

    Oczywiście, że może.

    > Jeżeli nie to co mam robić jeśli sie z nimi nie dogadam ?

    Poskarż się swojej mamusi ;)

  • 5. Data: 2007-03-09 22:39:04
    Od: g...@w...pl

    On Mar 9, 10:06 pm, "Raf" <v...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moje pytanie jest takie:
    >
    > Czy sprzedawca ma prawo mi odmówić w tym przypadku ? Jeżeli nie to co mam

    Proponuje zadzwonic i zapytac sie "planuje kupic telewizor, przy czym
    nie wiem czy bedzie dosc jasny zeby ogladac w moim bardzo
    naslonecznionym duzym pokoju i czy w ciagu tygodnia bede mogl zwrocic
    towar". Bo stanowisko sprzedawcy moze zalezec od momentu w ktorym
    pytasz.

    Tylko ze teraz to juz pewnie ciebie beda kojarzyc i tekst "ale my
    przed zakupem ustalilismy ze bedzie taka mozliwosc" moze nie przejsc.

    gacek

  • 6. Data: 2007-03-10 18:28:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał

    > Proponuje zadzwonic i zapytac sie "planuje kupic telewizor,

    Oszust.