  • 21. Data: 2006-05-15 19:44:51
    Temat: Re: Kupiłem auto na allegro za 125 zł. Co dalej?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:e498tk$2lo$1@opal.futuro.pl...
    > slyszalem o podobnym przypadku kiedy ktos rownie oblatany w aukcjach
    > wystawil knajpe za 1pln a inny cwany ja kupil, sprawa zakonczyla sie
    > podobno w sadzie i podobno takim wlasnie wyrokiem

    Tzn. jakim? 10 groszy (10%) mu zasądzono?

  • 22. Data: 2006-05-16 06:36:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    szerszen napisał(a):
    > dodatkowo aukcje traktowane sa jak umowa ustna, wiec kupic samochodu nie
    > kupi

    możesz rozwinąć myśl?
    bo brzmi ciekawie...

    > ale 10% odstepnego od umowy mu sie nalezy

    jw.

    KG

  • 23. Data: 2006-05-16 09:27:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > możesz rozwinąć myśl?
    > bo brzmi ciekawie...

    dokladnie to samo co przy aukcjach wosp podczas finalow, kiedy ktos
    wylicytuje jakas kwote i pozniej nie zaplaci, dwie sprawy przed sadem
    zostaly wygrane na kozysc wosp, wiec jakas podstawa prawna jest

    > jw.

    a tu juz tylko slyszalem, o 10% od wartosci umowy i odstepnym od tej
    umowy, czyli w tym wypadku od faktycznej wartosci samochodu, nie mowie ze
    tak jest na 100%, ale moze warto glebiej poszukac

  • 24. Data: 2006-05-16 10:59:59
    Od: "pukpuk" <m...@g...com>

    http://www.allegro.pl/item104238312_nissan_murano_sl
    _3_5_v6_jak_nowy_pilnie_.html
    :)

  • 25. Data: 2006-05-16 14:57:23
    Temat: Re: Kupilem auto na allegro za 125 zl. Co dalej?
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    pozbywa sie przedmiotu umowy :) jak go dorwa to sie nie wyplaci :>