  • 1. Data: 2006-05-14 10:06:00
    Temat: Kupiłem auto na allegro za 125 zł. Co dalej?
    Od: "spoko_luzik" <s...@o...pl>

    Witam!
    Wczoraj udało mi się kupić na allegro.pl samochód Nissan Murano z 2005 roku
    za 124,90 zł.
    Wg. regulaminu tego serwisu, wygrana licytacja jest jednocześnie umową
    między kupującym i licytującym. Czy istnieje fizyczna możliwość kupna tego
    auta za tą cenę? Czy w razie zerwania umowy przez sprzedającego mogę ubiegać
    się o odszkodowanie? Proszę o ew. wskazówki co do postępowania, gdyż jest to
    pierwsze auto, do którego kupna się zabrałem. Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-05-14 10:47:45
    Temat: Re: Kupiłem auto na allegro za 125 zł. Co dalej?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Wg. regulaminu tego serwisu, wygrana licytacja jest jednocześnie umową
    > między kupującym i licytującym.

    tak

    Czy istnieje fizyczna możliwość kupna tego
    > auta za tą cenę?

    tak

    Czy w razie zerwania umowy przez sprzedającego mogę ubiegać
    > się o odszkodowanie?

    tak (ale i tak nic nie dostaniesz).

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-05-14 11:39:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Wczoraj udało mi się kupić na allegro.pl samochód Nissan Murano z 2005 roku
    > za 124,90 zł.

    udalo Ci sie kupic? no to gratulujemy, i po co ten post?

    > Wg. regulaminu tego serwisu, wygrana licytacja jest jednocześnie umową
    > między kupującym i licytującym.

    na szczescie, tylko wg regulaminu tego serwisu

    > się o odszkodowanie?

    a jaka poniosles szkode? straciles cos?

    > pierwsze auto, do którego kupna się zabrałem.

    lol

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-05-14 11:53:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 12:06:00 +0200, spoko_luzik napisał(a):

    > Proszę o ew. wskazówki co do postępowania, gdyż jest to
    > pierwsze auto, do którego kupna się zabrałem.

    Co na to Twój lekarz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-05-14 14:04:15
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    zaplac cene wezwij o wydanie rzeczy a jak nie bedzie chcial to wnos do
    sadu... ciekawe co sad zrobi :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-05-14 14:15:31
    Od: X <a...@m...pl>

    spoko_luzik napisał(a):
> [...]
    > pierwsze auto, do którego kupna się zabrałem. Z góry dziękuję za pomoc.

    Moze i "kupiles" za 125 zl
    wpierw sprawdz czy "cena minimalna zostala osiagnieta"
    A najlepiej daj link do aukcji.

  • 7. Data: 2006-05-14 14:40:52
    Od: "Janeko" <S...@t...pl>

    > Moze i "kupiles" za 125 zl
    > wpierw sprawdz czy "cena minimalna zostala osiagnieta"
    > A najlepiej daj link do aukcji.

    http://www.allegro.pl/item103952522_nissan_murano_sl
    _3_5_v6_jak_nowy_pilnie_.html
    Pewnie to ta aukcja;)

  • 8. Data: 2006-05-14 15:09:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 16:15:31 +0200, X napisał(a):

    > Moze i "kupiles" za 125 zl
    > wpierw sprawdz czy "cena minimalna zostala osiagnieta"

    Co ma do tego cena minimalna? To tylko wymysł allegro.
    Jak dla mnie to tu mógłby mieć zastosowanie art 84 KC.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-05-14 15:18:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 17:09:41 +0200, scream napisał(a):

    > Co ma do tego cena minimalna? To tylko wymysł allegro.
    > Jak dla mnie to tu mógłby mieć zastosowanie art 84 KC.

    ewentualnie Art. 70 (2) § 1. oraz Art. 72.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-05-14 15:21:47
    Od: "spoko_luzik" <s...@o...pl>

    > minie dziwi taka informacja "+ ewentualne koszty transporu " to jedno a
    > drugie to przeczytałeś w opisie

    Zaznaczono, ze odbior jest osobisty wiec nie ma mowy o transporcie