  • 1. Data: 2004-09-14 16:31:02
    Temat: Kupię "Medycyna sądowa dla prawników" Marcinkowskiego
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Sorry, ale nie bardzo wiem gdzie tego szukac - wznowień nie ma, na Allegro
    nie ma, w antykwariacie nie ma.

    Zatem kupię książkę "Medycyna sądowa dla prawników" Marcinkowskiego -
    najlepiej wydania z lat 90tych, w dobrym stanie.

    Gdyby komus komus zalegalo na polce.

    Na priv prosze

    Cezar

  • 2. Data: 2004-09-15 07:04:10
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 18:31:02 +0200, Cezar <c...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Zatem kupię książkę "Medycyna sądowa dla prawników" Marcinkowskiego -
    > najlepiej wydania z lat 90tych, w dobrym stanie.

    uuu, pięc lat temu zalegało toto na półkach, pamiętam wszyscy kupowali bo
    było za psie pieniądze a były tam fajne zdjęcia. jakbym wiedział gdzie
    jest mój egzemplarz to może bym sprzedał.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!