  • 11. Data: 2008-02-25 20:16:30
    Temat: Re: Kucie drzwi na klatke schodowa
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jeżeli wspólnota to:
    To jest przebudowa części wspólnej - potrzebna uchwała bo to przekracza
    zarząd zwykły - czyli musi być zebranie.
    Na zebraniu - większość.

    czyli nie zablokujesz- ale nie da się tego załatwić zbieraniem podpisów
    i zaniesieniem kartki do zarządcy tylko musi być zebranie. możesz zyskać
    trochę czasu

    cały czas mnie ta zmiana adresu zastanawia

    Jeszcze sprawdź u budowlańców jak to jest z drzwiami na korytarzach i z
    ich wzajemnym usytuowaniem

  • 12. Data: 2008-02-25 20:19:43
    Od: catalyst <c...@i...pl>

    MAc wrote:
> [...]
    >

    > cały czas mnie ta zmiana adresu zastanawia
    >
    > Jeszcze sprawdź u budowlańców jak to jest z drzwiami na korytarzach i z

    Dzieki za zangazowanie w temat :)
    Sciany nie sa nosne wlasnie uzupelnilem wiedze takze tu tez dupa.
    E tam szkoda wieczoru najwyzej pare razy go wrzuce do kibla i bedzie
    spokojnie :)

    dziekuje za info i pozdrawiam
    CT

  • 13. Data: 2008-02-25 20:43:14
    Od: "Jackare" <1...@2...com>

    jezeli to wspólnota mieszkaniowa to:
    jezeli to jest tzw mala wspólnota do 7 lokali mieszkalnych wlacznie - musi
    byc jednomyslna zgoda wszystkich czlonków wspólnoty
    jezeli nie jest to wspólnota mala, to wystarczy zgoda wiekszosci (pisemna
    uchwala wspólnoty o zgodzie). Oczywiscie zgoda nie moze omijac prawa
    budowlanego i rozporzadzen do tej ustawy a wiec projekt, obliczenia, zgody
    urzedowe itd.
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2008-02-25 20:50:46
    Od: catalyst <c...@i...pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > (pisemna uchwala wspólnoty o zgodzie). Oczywiscie zgoda nie moze omijac
    > prawa budowlanego i rozporzadzen do tej ustawy a wiec projekt,

    Dziekuje bardzo za to info.

    Pozdrowienia
    CT

  • 15. Data: 2008-02-26 07:51:41
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > E tam szkoda wieczoru najwyzej pare razy go wrzuce do kibla i bedzie
    > spokojnie :)

    To kibel tez macie na korytarzu?

    --
    Lukasz

  • 16. Data: 2008-02-26 12:35:48
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    catalyst pisze:
> [...]
    (...)

    I pamiętaj, że zawsze masz 6-tygodni po podjęciu Uchwały na skierowanie
    sprawy do sądu (wpis ok 150PLN) jeśli - w Twojej ocenie - narusza ona
    Twoje interesy.
    W pozwie możesz zażądać wstrzymania wykonania uchwały celem
    zabezpieczenie twojego powództwa.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 17. Data: 2008-02-27 01:48:55
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-02-25 21:07 KsZZysiek pięknie wystukał/a:

    > Jakbym spotkał sąsiada nieprzytomnego z upicia na schodach to bym go
    > rozebrał i zrobił mu zdjęcia. Nastepnie wydruk rozwiesiłbym po całej
    > okolicy.
    >
    > Hmm, ciekawym sposobem zemsty byłoby tez pomalowac mu sprajem
    > klejnoty ...

    LOL
    A potem poszedłby do paki ze rozpowszechnianie pornografii.

    --
    sigma