  • 361. Data: 2013-07-11 15:07:21
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:05, Agnieszka pisze:
    > wiadomości news:krm9t0$cqe$1@node1.news.atman.pl...

    > To zależy dla którego człowieka. Dla tego, który mieszka na
    > Marszałkowskiej to nie wiem, ale dla tego, który mieszka 200 metrów od
    > Lasu Kabackiego i owszem.

    Las nie produkuje tlenu, las produkuje co najwyżej "dobry nastrój".

    Można wyciąć wszystkie lasy w Polsce i nic się nie stanie. Zatruj
    oceany, zatrujesz nawet mieszkańca lasu kabackiego.

    --
    Liwiusz

  • 362. Data: 2013-07-11 15:07:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 15:07:58 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Z tego wniosek, że fabryki najlepiej stawiać w lasach.

    dlatego własnie w PRLu tak robiono. Pieknym przykładem jest elektrownia
    Kozienice

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 363. Data: 2013-07-11 15:07:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 364. Data: 2013-07-11 15:08:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 14:46, Kris pisze:

    > Podasz przykład gminy gdzie jest drożej i nie znana jest częstotliwośc odbioru
    odpadów? Jeśli tak jest to nie wina ustawy smieciowej a wina lokalnych urzedników na
    jakośc pracy których masz mimo wszystko wpływ.
    > Bo ja np zauważyłem ze teraz w niektórych miejscach jest wersja"taniej płać,
    odbierzemy bez limitów"

    Na pracę urzędników niestety wpływu nie masz, masz co najwyżej wpływ na
    pracę prezydenta/burmistrza i rady gminy a i to dość ograniczony,
    szczególnie przy większych gminach.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 365. Data: 2013-07-11 15:11:18
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > Las nie produkuje tlenu, las produkuje co najwyżej "dobry nastrój".
    >
    > Można wyciąć wszystkie lasy w Polsce i nic się nie stanie. Zatruj oceany,
    > zatrujesz nawet mieszkańca lasu kabackiego.

    Nie wiem, gdzie Cię uczyli logiki, ale podoba mi się.

    Agnieszka

  • 366. Data: 2013-07-11 15:11:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 14:45, Liwiusz pisze:

    > Szanuję Twój wybór, ale dlaczego pod groźbą więzienia każesz mi się
    > dokładać do tego burdelu?

    Więzienia? Nie zapłacisz, to komornik weźmie.

    [ciach]

    > Ale po cóż to uszczęśliwianie na siłę? Czy dlatego, że normalnie mało
    > kto by poszedł na taki szwindel?

    Szwindel?

  • 367. Data: 2013-07-11 15:13:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 15:05, Liwiusz pisze:

    > Produkuję, ale nie chcę brać udziału w waszej zabawie.

    To się wynoś. Droga wolna.

  • 368. Data: 2013-07-11 15:17:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 15:07, Liwiusz pisze:

    > Las nie produkuje tlenu, las produkuje co najwyżej "dobry nastrój".

    Czy już wspominałem, że twój kontakt z rzeczywistością nie wygląda
    najlepiej?

  • 369. Data: 2013-07-11 15:17:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 15:08:06 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    > Na prac� urz�dnik�w niestety wp�ywu nie masz, masz co najwy�ej wp�yw na
    prac� prezydenta/burmistrza i rady gminy a i to do�� ograniczony, szczeg�lnie
    przy wi�kszych gminach.
    Pozwole się z tym nie zgodzić.
    Wielokrotnie się zdarzało że będąc niezadowolony z pracy jakiegoś urzednika składałem
    skarge u jego przełożonego. I zawsze pomagało. W sprawie opiekunki z Gminnego Osrodka
    Pomocy Społecznej byłem nawet u samego wójta. I za kilka dni do wujka przychodziła
    inna opiekunka która już tez zmieniła nastawienie i poewne decyzje urzedników.
    Trzeba tylko chcieć.

  • 370. Data: 2013-07-11 15:17:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Bo są już skubani przez państwo, więc nie chcą dwa razy płacić.

    A wcześniej byli skubani przez prywatną firmę. A chcieli dwa razy
    płacić. Dlaczego?