  • 281. Data: 2013-07-11 07:53:56
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 07:05, Marek Dyjor pisze:

    > ciekawe jak sobie mały Jasio sorka Liwiusz wyobraża walkę z tymi co
    > wywalają śmieci do lasu czy na pole... dodajmy jeszcze walkę za
    > rozsądny budżet.

    Dowód z własnej niewiedzy lub niewiary jest marnym dowodem.

    > pierniczysz głupoty...

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 282. Data: 2013-07-11 08:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 06:52, Liwiusz pisze:

    > I tu właśnie widzisz, dlaczego państwo nie powinno konkurować z
    > prywatnymi podmiotami. Prywatny musiałby tak dbać o swój teren, aby mu
    > nie śmiecono, jedyną pomocą państwa byłaby policja lub powództwa cywilne.

    Właśnie udowodniłeś swój kompletny brak kontaktu z rzeczywistością.

    Nie da się tego upilnować bez ponoszenia chorych kosztów - taniej jest
    samodzielnie sprzątać niż upilnować.

  • 283. Data: 2013-07-11 08:24:17
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 07:09, Marek Dyjor pisze:

    > Ja też naupychałem gnojkom z NC+ przez telefon po przedłużeniu umowy ale
    > potem stwierdziłem że mi się walczych z gnojkami nie chce bo i tak nie
    > mam żadnej sensownej alternatywy na dla umowy z NC+, bo mieszkam na wsi
    > i nie mam raczej szansy na kablówkę.

    Dla mnie znakomitą alternatywą jest Internet ;->

    Większa swoboda, niższe ceny, łatwiej uniknąć reklam...

  • 284. Data: 2013-07-11 08:26:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 08:20, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie da się tego upilnować bez

    Twoja niewiedza naprawdę mnie nie interesuje.

    --
    Liwiusz

  • 285. Data: 2013-07-11 08:27:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 08:26, Liwiusz pisze:

    > Twoja niewiedza naprawdę mnie nie interesuje.

    Twoje kłamstwa ci nie pomogą.

  • 286. Data: 2013-07-11 08:50:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 02:04:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a ja teraz płacę mniej za sortowane niż poprzednio...
    > i nie wyjdę na ulicę tylko sie bardzo cieszę...
    > a i jeszce śmieci co 2 tygodnie odbirają a nie co miesiąc jak poprzednio
    > i odbierają każdą ilość, poprzednio musiałem płącić za każdy pojemnik i
    > worek.

    W Krakowie jesli dobrze pamietam.
    A podobno w Krakowie dużo drożej jak dotyczhczas- tak tu kilka razy ktoś chyba nawet
    w tym watku pisał;)

  • 287. Data: 2013-07-11 09:52:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-11 07:05, Marek Dyjor pisze:
    > ciekawe jak sobie mały Jasio sorka Liwiusz wyobraża walkę z tymi co
    > wywalają śmieci do lasu czy na pole... dodajmy jeszcze walkę za
    > rozsądny budżet.

    Bo to jest zabieranie się do tematu od złej strony.
    Jak już "państwo" chce się tym zajmować to ma mnóstwo narzędzi
    ekonomiczno-podatkowych żeby śmieci w "magiczno-ekonomiczny" sposób
    wędrowały tam gdzie potrzeba. Może trzeba zacząć wieloletni proces z
    edukacją i dotacjami (unijnymi :-) ) dla przedsiębiorstw utylizujących.
    Wiem... To jest zbyt skomplikowane dla biurw siedzących na stołkach
    łaknących więcej władzy (pieniędzy podatników do przerobu) i jak ognia
    unikających odpowiedzialności za swoje durne pomysły.

  • 288. Data: 2013-07-11 10:04:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 08:26:09 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Twoja niewiedza naprawdę mnie nie interesuje.

    To oswieć nas jak to tanio zrobić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 289. Data: 2013-07-11 10:13:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 10:04, masti pisze:

    > To oswieć nas jak to tanio zrobić.

    Tanio to pojęcie względne. Wiadomo, że jak ktoś ma hektary lasów, to
    jakieś koszty dbania musi ponosić.

    Sposobów jest multum - leśniczy, monitoring, sprawdzanie rachunków w
    śmiechach, w ostateczności wywóz na swój koszt jako normalny koszt
    związany z posiadaniem i niedozorowaniem danej nieruchomości.

    Ale jak ktoś głupi, to oczywiście lasu nie powinien mieć, bo zaniedba.

    --
    Liwiusz

  • 290. Data: 2013-07-11 10:39:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 10:13, Liwiusz pisze:

    > Sposobów jest multum - leśniczy,

    Tak, tylko trzeba zatrudniać superświętych, którzy opanowali
    miltilokację. Ewentualnie teleportujących jasnowidzów.

    A tymczasem w realnym świecie...

    > monitoring,

    Porządny monitoring (tzn. pozwalający rozpoznać twarze i tablice
    rejestracyjne) niewielkiej działki o powierzchni około 500m2 to tak z 30
    tysięcy. Do tego personel do pilnowania lub przeglądania.

    > sprawdzanie rachunków w śmiechach,

    ROTFL

    > w ostateczności wywóz na swój koszt jako normalny koszt
    > związany z posiadaniem i niedozorowaniem danej nieruchomości.

    NIE DA SIĘ sensownie nadzorować.

    > Ale jak ktoś głupi, to oczywiście lasu nie powinien mieć, bo zaniedba.

    Czy ty przypadkiem nie jesteś korwinistą?