  • 61. Data: 2013-07-07 13:10:10
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-07 10:50, Jacek pisze:

> [...]
    Zrozumiałem, że to śmieciarze sprzedają, a to "producent" śmieci sam tam
    zagospodarowuje. Ale ja ze wsi jestem, a u nas nie ma skupu butelek, ani
    makulatury. Puste butelki na wymianę tylko z paragonem, którego
    przeważnie nie ma.
    Jacek

  • 62. Data: 2013-07-07 16:42:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > mogłem wyrzucać telewizory meble budowlanke

    To zależy jak rozumieć "mogłem" ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 63. Data: 2013-07-07 16:49:30
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.07.2013 11:52, Smieć wrote:

> [...]
    > zorganizowano przetarg i jak to obywatele będą mniej płacić za wyzwóz
    > śmieci.
    > Oczywiście fakt że za niesortowane śmieci obywatele zapłacą w stosunku
    > do dotychczas obowiązujących opłat za wywóz śmieci nieposortowanych o
    > około 100% więcej był w tych artykułach ocenzurowany, bo to bardzo
    > szkodzi wizerunkowi PO.
    > No i wszystko jest po staremu. Te firmy co wywoziły śmieci dotychczas,
    > dalej je wywożą (zgodnie ze statutem spółki spółek), jedyna zmiana to że
    > ludzie nie dość że sortują te śmieci, to płacą za nie o 65% więcej, a za

    sukcesy PO:

    - podniesienie VAT do 23%, aby zasilic budzet

    - foto z matkami pierwszego kwartału i roczne urlopy rodzicielskie, za
    ktore zaplacimy z podakow, ci co maja wlasne dzieci jak i ci co nie maja
    dorzuca sie do cudzych dzieci

    - wiecej fotoradarów, aby zasilić budżet

    - sradiony na euro 2012, ktore zamieniaja sie w koscioly lub pustostany,
    i nawet na komercyjny koncert madonny dorzuca sie kase z budzetu...

    - ...zabierajac jednoczesnie ile to bylo? roczny budzet na rozwoj sportu
    wsrod mlodziezy... bo z tego poszla kasa na madonne

    - usrawa smieciowa, czyli jak sobie zrobic dobrze kosztem obywateli,
    sobie czyli urzednikom i jakby nie bylo fiskusowi, bo od wyzszych stawek
    wiecej podatkow splynie za to samo...

    - a skoro wiecej kasy to mozna wyecej premi wyplacic urzednikom, w 2012
    dostali premie 93 albo 97% urzednikow, a wysokosc sumaryczna premii byla
    znaczaco wyzsza od zbiorki wielkiej orkiestry swiatecznej pomocy...

    - ... w zamian mozna zapisac sie do specjalisty na leczenie na kilka lat
    naprzod...

    itd.

    zen.aspx

  • 64. Data: 2013-07-07 17:10:52
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-07 16:42, Budzik pisze:

    > To zależy jak rozumieć "mogłem" ;-)

    dosłownie i zgodnie z prawem, były terminy odbioru śmieci
    wielkogabarytowych i dzień przed się wystawiało przed/koło śmietnika

    teraz nie ma i trzeba samemu wozić, a wiesz ile kosztuje przewiezienie
    starej wersalki do lamusowni w KRK?- ponad 100zł

  • 66. Data: 2013-07-07 21:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > dosłownie i zgodnie z prawem, były terminy odbioru śmieci
    > wielkogabarytowych i dzień przed się wystawiało przed/koło śmietnika

    A to mieliście luksus - u mnie nigdy nie uskuteczniano takiego bajeru.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 65. Data: 2013-07-07 21:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > - foto z matkami pierwszego kwartału i roczne urlopy rodzicielskie, za
    > ktore zaplacimy z podakow, ci co maja wlasne dzieci jak i ci co nie maja
    > dorzuca sie do cudzych dzieci

    Poczekaj - roczne to też źle?
    Znaczy jak biorą to źle. Ale jak dają to też źle?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 67. Data: 2013-07-07 21:11:35
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-05 16:44, Kris pisze:
    > I na mnie nie zarobiły;))
    >
    > A odnośnie śmieci- bo chyba o tym jest temat: ustawa "śmieciowa" od 1 lipca
    sprawiła że odnośnie wywozu smieci mam taniej i wygodniej. Więc póki co jest ok.;)

    Znaczy masz już te śmietniki, i masz gdzie wyrzucać śmieci, i mieścisz
    się z nimi (tzn tymi sortowanymi w odpowiednim pojemniku)? Bo wiele osób
    tego luksusu "po nowemu" nie ma...
    A często "taniej" wyjdzie drożej, bo po paru dniach śmietnik na
    papier/tworzywa już przepełniony, gdzieś śmiecie wyrzucać trzeba - więc
    idą do wspólnego czarnego, więc będzie karna dopłata 13>20zł/osobę, więc
    nie wyjdzie wcale taniej...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 68. Data: 2013-07-07 21:16:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 lipca 2013 17:10:52 UTC+2 użytkownik Waz napisał:

    > teraz nie ma i trzeba samemu woziďż˝,

    Sprawdż dobrze. W mojej gminie oraz kilku lokalnych wielkogabarytowe odpady tez
    odbuieraja i sa wyznaczone terminy.
    > a wiesz ile kosztuje przewiezienie
    > starej wersalki do lamusowni w KRK?- ponad 100zďż˝
    Kraków?
    Przeciez wielkogabarytowe też odbierają:
    http://krakow.pl/aktualnosci/40802,29,komunikat,kied
    y_wywoz_odpadow_.html

  • 70. Data: 2013-07-08 00:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przeciez wielkogabarytowe też odbierają:
    > http://krakow.pl/aktualnosci/40802,29,komunikat,kied
    y_wywoz_odpadow_.html

    Jak widac, wazne jest narzekanie a nie realne problemy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 69. Data: 2013-07-08 00:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@d...org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > więc idą do wspólnego czarnego, więc będzie karna dopłata
    > 13>20zł/osobę, więc nie wyjdzie wcale taniej...

    Histeryzujesz.
    łoży się, dołożą śemitniki, nikt nie bedzie na poczatku sprawdzał i scigał,
    zwłaszcza za złe smieci w ogolnych.
    bo jeszcze zrozumiałbym obawe w druga strone, ze wyrzucasz np. bio do
    plastików. Ale odwrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji