  • 1. Data: 2007-10-26 09:52:54
    Temat: Kto zapłaci podatek od samochodu?
    Od: "Karol" <n...@c...pl>

    czesc
    Mam pytanie: Sprzedałem samochód dla komisu. W umowie nie napisane jest
    jednak kto płaci podatek od tej transakcji - czy w związku z tym nie zostane
    obciążony?

    Wiem, że w ciągu 10-u dni można odstąpic od umowy.

  • 2. Data: 2007-10-26 09:55:47
    Temat: Re: Kto zapłaci podatek od samochodu?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Karol pisze:
> [...]
    > jednak kto płaci podatek od tej transakcji - czy w związku z tym nie zostane

    PCC płaci kupujący.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-26 10:03:56
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 11:55:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > PCC płaci kupujący.

    Ale jeśli stroną transakcji jest vatowiec to nie ma PCC.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-10-26 10:45:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Olgierd w <news:ffse2c$efc$3@inews.gazeta.pl>:

    > Ale jeśli stroną transakcji jest vatowiec to nie ma PCC.

    Wyjaśnisz jak ten vatowiec był opodatkowany/zwolniony z vat z tytułu
    dokonania zakupu pojazdu?

    Nie wystarczy bycie vatowcem, czynność ma być opodatkowana lub zwolniona --
    a nabycie pojazdu od OF nieprowadzącej DG taka nie jest.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]