  • 11. Data: 2006-01-25 20:04:04
    Temat: Re: Kto wygra w sądzie?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Przemek R... napisał(a) w wiadomości: ...

    >po podniesieniu granicy do 18 lat to sie dopiero zacznie, w przypadku osob
    >ponizej 15 lat,
    >da rade jeszcze rozpoznac wiek, ale co bedzie po nowelizacji kk
    >z 17,18,19, 20 latkami?

    W USA (nie wiem, który stan) jest to inaczej napisane: pniżej nn lat lub
    o wyglądzie wskazującym/sugerującym wiek poniżej nn lat (nn pewnie zależne
    od stanu). Więc Jacenty mógłby miałby jeszcze gorzej.
    Znając Ziobro to 17 lat zaliczy do pedofilii. Tak jak nakłaniał prokuratorów
    aby pobicia kwalifikować jako usiłowanie morderstwa, zamiast po prostu
    podnieść kary za pobicia.

    Arek

  • 12. Data: 2006-01-25 21:34:12
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > W USA (nie wiem, który stan) jest to inaczej napisane: pniżej nn lat lub
    > o wyglądzie wskazującym/sugerującym wiek poniżej nn lat (nn pewnie zależne
    > od stanu). Więc Jacenty mógłby miałby jeszcze gorzej.

    W USA co stan to inne prawo. W Texasie mężczyzna nie może myć małej
    dziewczynki gołą ręką, takiej nawet co ma 2 miesiące. Prawo zwyczajowe.

    J.

  • 13. Data: 2006-01-26 10:21:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W USA co stan to inne prawo. W Texasie mężczyzna nie może myć małej
    > dziewczynki gołą ręką, takiej nawet co ma 2 miesiące. Prawo zwyczajowe.

    swojej coreczki nawet zeby bylo zabawniej.

  • 14. Data: 2006-01-26 10:23:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W USA (nie wiem, który stan) jest to inaczej napisane: pniżej nn lat lub
    > o wyglądzie wskazującym/sugerującym wiek poniżej nn lat (nn pewnie zależne
    > od stanu).

    ale czy to dotyczy rozpowszechniania czy sciaganai rowniez? Wiesz dla jednej
    osoby taka osoba bedzie wygaldala na 15 dla innejna 20 dla jeszcze innej na
    17,
    przeciez to absurd.

  • 15. Data: 2006-01-26 21:29:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    >ale czy to dotyczy rozpowszechniania czy sciaganai rowniez?

    Ściągania pewnie nie (chyba, że piracenie), może posiadania?.

    Niech dotrą do producetów filmu. Oni wiedzą ile. A może Jacenty zassał
    "Błękitną lagunę"? Brooke Shields miała raczej >15 lat. Ale jeżeli zapis
    mówi o "ukazywaniu... z osobą poniżej..." to może nie chodzi o wiek aktorów
    ale bohaterów? Do scenariusza trzeba zajrzeć...
    Arek

  • 16. Data: 2006-01-26 21:54:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > aktorów
    > ale bohaterów? Do scenariusza trzeba zajrzeć...

    mialoby sens, nawet podwyzszenie do 18 o ile dotyczylo by to przstepstwa z
    art 202 ust 3 (taka osoba musialaby udowodnic ze dana osoba ma powyzej 18
    lat)
    ale co do przestepstwa z art 202 par 4 to absurd, bo w sytuacji obecnej
    mozna jeszcze dostrzec roznice (no po za granicznym wiekiem14,15,16)
    ale po podwyzszeniu to bedzie raczej niewykonalne,

  • 17. Data: 2006-01-26 23:33:18
    Od: google <p...@b...net>

    Przemek R... wrote:

    > swojej coreczki nawet zeby bylo zabawniej.

    podaj paragraf.

  • 18. Data: 2006-01-27 11:57:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > podaj paragraf.

    nie znam, pamietasz program "Cela" ? Polak zostal zamkniety bo przylapano go
    na myciu swojego dziecka.

    P.

  • 19. Data: 2006-01-27 12:00:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.
    nie pamietam tylko czy to w teksasie czy meksyku.

  • 20. Data: 2006-01-27 14:11:07
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > nie znam, pamietasz program "Cela" ? Polak zostal zamkniety bo przylapano go
    > na myciu swojego dziecka.

    Udowodniono, że bezkrytyczna wiara w przekaz TV jest szkodliwa...

    MZ