  • 21. Data: 2020-11-15 20:59:38
    Temat: Re: Kto winny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym jest przestępstwem.

    Ale w tym konkretnym wypadki kierujący posłużył sie swoim samochodem
    jako narzędziem w celu uszkodzenia ciągnika. To czyn kryminalny.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-11-16 12:02:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-14 o 15:21, Shrek pisze:

    > W sumie nie wiem jaki jest sens istnienia rejonowych i nakazowych. Po co
    > cała ta szopka? Powinni przy zamiast wpisywać na wokandę rzucać kostką
    > 1-3 wygrywa pozwany, 3-6 powód. Jak się nie odwołają to wyrok
    > prawomocny, jak się odwołają to normalny sąd w II instancji. Wynik mniej
    > więcej podobny a o ile taniej - pewnie nawet automatycznie dało się
    > zdobić;)

    Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)
    Jak miałem stłuczkę to policja jako sprawców podała nas obu (tzn.
    kierowców). Ja się sprzeciwiłem, tamten nie, więc ja byłem wygrany. Co
    ciekawe - podejrzałem w papierach, że skierowano sprawy przeciwko nam
    nie jako współwinnych stłuczki, ale jako winnych - róznica niby nie jest
    duża, ale świadczy o tym, że lecieli po bandzie i czekali, kto się podłoży.
    T.

  • 23. Data: 2020-11-16 12:24:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)
    >Jak miałem stłuczkę to policja jako sprawców podała nas obu (tzn.
    >kierowców). Ja się sprzeciwiłem, tamten nie, więc ja byłem wygrany.

    Chyba nie byles taki wygrany. Dawno, niedawno ?
    Sprzeciw nie uniewaznia sprawy.
    Mozesz wygrac dzieki wirusowi - sie przedawni.

> [...]
    >nam nie jako współwinnych stłuczki, ale jako winnych - róznica niby
    >nie jest duża, ale świadczy o tym, że lecieli po bandzie i czekali,

    Ale to sie chyba tak robi.
    Dla nich jeden kierowca nie zachowal ostroznosci i zakonczylo sie
    stluczka, i drugi nie zachowal.
    Ewentualnie - oni nie widzieli jak bylo, maja zeznania obu uczestnikow
    obciazajacych drugiego ... to maja podstawe do oskarzenia obu, niech
    sie sad z tym bawi :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-11-16 15:24:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 12:02, T. pisze:

    > Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)

    No wiem. Dlatego zastanawiam się po co ta szopka. Rzucić kostką może
    akurat taki wyrok stronom podpasuje, a jak nie to do normalnego sądu...

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-11-16 17:12:33
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > https://www.youtube.com/watch?v=j9PHxUuuekQ

    > Kto winny ... i czego winny?

    Czyli Jareczek potrafi nie wsciskać spacji prze znakiem zapytania.

    > Bo na moj gust ... rolnik sie chwalic nagraniem nie powinien :-)

    https://youtu.be/j9PHxUuuekQ?t=10

    Zacznij stąd,

    > Ale ... pamietaj, chłop potęgą jest i basta :-)

    i przestań epatować spacją, bo właśnie się podłożyłeś gamoniu

    > J.

    Delimiter, też cię boli ? ? ?

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2020-11-17 00:37:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Ja na miejscu rolnika bym nie przyjął licząc na sąd i wykazując, że to
    > był stan wyższej konieczności, bo idiota atakował. Za to jeśli chodzi o
    > kierowcę, BMW, to powinien się cieszyć, bo moim zdaniem dałoby sie tu
    > przestępstwa dopatrzeć. Zresztą mnie wkurzają Ci idioci bawiący się w
    > szeryfa, jak oglądam filmiki i moim zdaniem powinien być jasny przepis w
    > stylu "Kto celowo łamiąc przepisy prawa o ruchu drogowym dąży do
    > spowodowania kolizji ...". Bo ja rozumiem nieuwagę, ale trafiają się
    > goście ewidentnie celowo to robiący.

    Kierujący VW T5 Caravelle zepchnął mnie z drogi i jeszcze pochwalił się
    policjantom własnym nagraniem, na którym słychać, jak z żoną nawzajem
    nakręcają się przed kolizją, jak to mi się należy nauczka. Otrzymał
    450,- + 6 pkt. za spowodowanie kolizji. Takie są realia w państwie
    prawa. Większość obywateli jest za łagodnymi karami i takie one są.

  • 27. Data: 2020-11-17 08:26:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.11.2020 o 00:37, Poldek pisze:

> [...]
    > 450,- + 6 pkt. za spowodowanie kolizji. Takie są realia w państwie
    > prawa. Większość obywateli jest za łagodnymi karami i takie one są.

    I to mnie wkurza właśnie. Bo oczywiście chwila nieuwagi każdemu się
    zdarzyć może, ale nie celowe działanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-11-17 09:16:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież tak robią, rzucają kostką i jak wypadnie 1-6 to wygrywa organ.

    -----

  • 29. Data: 2020-11-17 10:17:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 15:24, Shrek pisze:

    > No wiem. Dlatego zastanawiam się po co ta szopka. Rzucić kostką może
    > akurat taki wyrok stronom podpasuje, a jak nie to do normalnego sądu...

    A rejonowy to nienormalny? :-) Choc chyba faktycznie...
    T.

  • 30. Data: 2020-11-26 17:23:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2020 o 10:17, T. pisze:

    > A rejonowy to nienormalny? :-)  Choc chyba faktycznie...

    - Poproszę bilet do na ekspres krakowa o 16.
    - Normalny?
    - Nie - pojebany!

    --
    Shrek