  • 21. Data: 2008-02-25 19:13:50
    Temat: Re: Kto ma racje, PiS czy kabaret?
    Od: Robert Jaroszuk <z...@i...tnij.to.pl>

    Johnson wrote:

    > A ten vagla przeczytał ten art. 29 o którym pisze? Chyba nie. W Polsce
    > nie jest dozwolone dowolne cytowanie tylko w ściśle określonych
    > przypadkach i akurat polityka do nich nie należy.
    > A i prawa autorskie do przeróbki też istnieją - art. 2 ust. 1.
    > Według mnie PiS dał ciała ....

    Wy tak dyskutujecie i dyskutujecie o prawach autorskich, a przecież
    kabaret awanturuje się nie o prawa autorskie tylko o NARUSZENIE DÓBR
    OSOBISTYCH (kojarzenie kabaretu z partią PiS).

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-

  • 22. Data: 2008-02-25 19:15:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 pisze:
    > Biorąc pod uwage, że JKM był posłem i to on zgłosił słynna ustawę lustracyjną za
    rządów Olszewskiego, nazwałbym JKM
    > jednak politykiem.

    Kluczowe słowo "był" - wtedy też kłamał :) Ale było to 15 lata temu.

    > A jesli polityk potrafi się utrzymac z innego zajęcia, to bardzo dobrze - właściwie
    to powinien być warunek...

    Ja nie uznaje zasady cel uświęca środki.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 23. Data: 2008-02-25 19:41:51
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Pokaż polityka który mówi prawdę :)

    Mylisz chyba znaczenie zdan "Politycy zawsze klamia" i "Wszyscy politycy
    klamia" :P

    pzdr. jijomo

  • 24. Data: 2008-02-25 21:39:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 18:55:08 +0100, Johnson napisał(a):

> [...]
    > przypadkach i akurat polityka do nich nie należy. A i prawa autorskie do
    > przeróbki też istnieją - art. 2 ust. 1. Według mnie PiS dał ciała ....

    Jakbyś przeczytał dokładnie to pewnie byś wyczaił jakie jest jego zdanie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 25. Data: 2008-02-26 06:51:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Jakbyś przeczytał dokładnie to pewnie byś wyczaił jakie jest jego zdanie.

    może i nie czytałem "dokładnie", ale odniosłem wrażenie, że skupił się
    na tym, jakimi to oszustami jest kabaret.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 26. Data: 2008-02-26 07:26:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 07:51:00 +0100, Johnson napisał(a):

    > może i nie czytałem "dokładnie", ale odniosłem wrażenie, że skupił się
    > na tym, jakimi to oszustami jest kabaret.

    No nie oszustami, ale nie da się zaprzeczyć, że kwestie istnienia utworu
    zależnego nie są wyjaśnione. Może mieli od tego Rumcajsa zezwolenie, może
    nie, ale faktem też jest, że początkowo mówili o prawie autorskim, a
    dopiero po pewnym czasie o dobrach osobistych.

  • 27. Data: 2008-02-26 13:42:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > No nie oszustami, ale nie da się zaprzeczyć, że kwestie istnienia utworu
    > zależnego nie są wyjaśnione.

    To ja nie wiem, jak z tym jest czy mieli zgodę Mladka, czy nie, ale ja
    obstawiałbym jednak pozytywnie.

    > Może mieli od tego Rumcajsa zezwolenie, może nie, ale faktem też jest, że
    początkowo mówili o prawie autorskim, a
    > dopiero po pewnym czasie o dobrach osobistych.

    Może "uwierzyli" tym kłamczuszkom że jak się coś rozpowszechni to można
    używać utworu do woli. Przypominam że linia obrony PiS nie szła w
    kierunku tego że oni nie mieli licencji, tylko polegała na opowiadaniu o
    tym, czego nie ma w prawie autorskim.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 28. Data: 2008-02-26 14:20:13
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

> [...]
    > tego że oni nie mieli licencji, tylko polegała na opowiadaniu o tym, czego

    Nie sądzę, żeby PiS-owi brakowało kasy na zapłacenie ewentualnej grzywny,
    rekompensaty czy czegoś tam, co sąd ewentualnie zasądzi za jedno czy dwa
    wykonania. Robienie z tego problemu to strata czasu.

  • 29. Data: 2008-02-26 14:24:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m5c pisze:

    > Nie sądzę, żeby PiS-owi brakowało kasy na zapłacenie ewentualnej
    > grzywny, rekompensaty czy czegoś tam, co sąd ewentualnie zasądzi za
    > jedno czy dwa wykonania

    Kasę zapewne mają - twoją, moją i innych. Według mnie honoru nie mają.
    Ale to typowe dla polityków, nie tylko z PiS.

    Przypaomne tylko ze jest też takie przestęsptwo z prawa autorskiego. I
    już tu pan Z. powinien krzyczyeć że niektórzy winni stać pod "zarzutami
    kryminalnymi" :) I niektórym przyadłoby sie skazanie nawet z zawieszeniem.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 30. Data: 2008-02-26 15:32:15
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
> [...]
    > kryminalnymi" :) I niektórym przyadłoby sie skazanie nawet z zawieszeniem.

    Uwielbiam zaplute kawałki hipokrytów posuwających się samemu do zniewag
    i pomówień.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.