  • 11. Data: 2008-07-08 22:49:08
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo na parkingu?
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 22:13:29 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Załóżmy, że "parking". Myślę, że kluczem może być stwierdzenie czy parking
    > jest jezdnią w myśl definicji.

    Sprawa kluczowa jest, ze w miejscach gdzie krzyzuje sie ruch pieszych i
    pojazdow, pierwszenstwo ma pieszy.

    --
    KRZYZAK

  • 12. Data: 2008-07-09 03:40:21
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g50hpb$qut$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Załóżmy, że "parking". Myślę, że kluczem może być stwierdzenie czy parking
    > jest jezdnią w myśl definicji.

    Parking położony poza drogą jest obiektem takim samym jak np. stacja
    benzynowa o czym donosi załącznik do rozporządzenia o znakach
    Maluch

  • 13. Data: 2008-07-09 04:09:57
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Parking położony poza drogą jest obiektem takim samym jak np. stacja
    > benzynowa o czym donosi załącznik do rozporządzenia o znakach

    Sądzę, że tu będzie miał zastosowanie art.26 pkt 5 PoRD
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2008-07-09 05:25:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 00:49
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8evd8w6vcxk9$.ulkkgir724k8.dlg@40tude.net>):

    > Sprawa kluczowa jest, ze w miejscach gdzie krzyzuje sie ruch pieszych i
    > pojazdow, pierwszenstwo ma pieszy.

    albowiem?

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-07-09 13:02:31
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Tristan'
    Wpis z dnia 09-07-2008:

    > albowiem?

    Albowiem pierwszy zaczyna uciekać :)

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 16. Data: 2008-07-09 18:48:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 15:02
    (autor TomaSz.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@u...mail.op.pl>):

    > Albowiem pierwszy zaczyna uciekać :)

    No, a więc nie ma. To tak jak z kurą i kaczką. Rozjedziesz kurę -- luz.
    Mogła uciec. A jak rozjedziesz kaczkę, to dostaniesz mandat, bo kaczki są
    wolnobieżne.

    --
    Tristan