  • 21. Data: 2008-07-15 16:42:34
    Temat: Re: Kto jest adminem tej grupy?
    Od: Bartosz <b...@g...com>

    Znaczy nie ma żadnego moda, żadnej osoby mogącej kasować posty na
    wypadek, gdyby ktoś zaczął kląć na grupowiczów bądź też zaczął wklejać
    linki do stron z dziecięcą pornografią? Nie ma moda który eliminowałby
    spam?

  • 22. Data: 2008-07-15 17:36:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 09:42:34 -0700 (PDT), Bartosz napisał(a):

> [...]
    > wypadek, gdyby ktoś zaczął kląć na grupowiczów bądź też zaczął wklejać
    > linki do stron z dziecięcą pornografią? Nie ma moda który eliminowałby

    Z grupą dyskusyjną jest jak z ulicą...
    jesli zaczniesz krzyczeć na ulicy i obrażać prezydenta lub krzyczeć o czymś
    na co jest artykuł k.w. lub k.k. to:
    - albo usłyszy to jakiś stróż prawa, który podejmie interwencję
    - albo ktoś zadzwoni 997 i przyjadą
    - albo nikt nie zwróci na to uwagi

    z tym, że na ulicy to w zasadzie trzeba ująć sprawcę na gorąco lub
    bezpośrednio po...

    na grupie dyskusyjnej zostawiasz raczej więcej śladów

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Warszawa Dzielnica Praga: http://tiny.pl/kq8q kamienice pamiętające wojnę ?

  • 23. Data: 2008-07-15 17:57:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bartosz <b...@g...com> napisal:
> [...]
    > wypadek, gdyby ktoś zaczął kląć na grupowiczów bądź też zaczął wklejać
    > linki do stron z dziecięcą pornografią? Nie ma moda który eliminowałby

    Sam jestes moderatorem wlasnego odbioru. Jako narzedzie
    masz filtry i kill-file. Az tyle, nic wiecej. Masz pelna
    wolnosc gloszenie dowolnych bzdetow, ale tez pamietaj,
    ze ponosisz pelna odpowiedzialnosc - w szczegolnosci
    wtedy, gdy jestes identyfikowalny. W praktyce bywa roznie,
    ale np. osoby obawiajace sie reperkusji w pracy lub
    miejscu zamieszkania - zdarzaja sie donosiciele lub
    nachodzacy i agresywni adwersarze - wysylaja posty
    zza anonimizera.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2008-07-15 19:27:57
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Bartosz pisze:
> [...]
    > wypadek, gdyby ktoś zaczął kląć na grupowiczów bądź też zaczął wklejać
    > linki do stron z dziecięcą pornografią? Nie ma moda który eliminowałby

    witaj w internecie :P:P:P

  • 25. Data: 2008-07-15 21:05:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 17:57:20 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > ale np. osoby obawiajace sie reperkusji w pracy lub miejscu zamieszkania
    > - zdarzaja sie donosiciele lub nachodzacy i agresywni adwersarze -

    LOL :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2008-07-15 21:07:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisal:
    > LOL :-)

    Sam przeciez pisales, jak Cie naskoczyl w domu <niewymawialny>,
    jak mu tam bylo... hetmanski, nie... tego to mial pulkownik :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2008-07-15 21:28:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 21:07:29 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Sam przeciez pisales, jak Cie naskoczyl w domu <niewymawialny>, jak mu
    > tam bylo... hetmanski, nie... tego to mial pulkownik

    No i właśnie dlategom aż się uśmiechnął pode wąsem ;-)

  • 28. Data: 2008-07-15 21:49:30
    Od: Bartosz <b...@g...com>

> [...]
    > wolnosc gloszenie dowolnych bzdetow, ale tez pamietaj,
    > ze ponosisz pelna odpowiedzialnosc - w szczegolnosci

    Hmm...

    Kłopot w tym, że właśnie odkryłem iż rok temu ktoś był uprzejmy
    umieścić mój artykuł (skopiowany z mojej strony) na tej grupie, tylko
    "zapomniał" dopisać, kto jest autorem. Stąd też szukam drogi w celu
    skorygowania tej rzeczy, bo na autorstwie mi zależy (po doszlifowaniu
    zamierzam to opublikować w prasie "papierowej").

    Co do "witaj w internecie" to obawiam się, że mój staż z grupami
    dyskusyjnymi sięga jeszcze czasów, kiedy szczytem marzeń internauty
    był modem 33600 ;) I jakoś z tamtych czasów zachowało mi się
    wspomnienie, że każda grupa miała jakichś adminów / modów...

  • 29. Data: 2008-07-15 22:13:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bartosz wrote:

> [...]
    > był modem 33600 ;) I jakoś z tamtych czasów zachowało mi się
    > wspomnienie, że każda grupa miała jakichś adminów / modów...

    To jakim cudem umknęły twojej uwadze reguły którymi rządzi się usenet?

    p. m.

  • 30. Data: 2008-07-15 23:34:49
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Bartosz wrote:

> [...]
    > był modem 33600 ;) I jakoś z tamtych czasów zachowało mi się
    > wspomnienie, że każda grupa miała jakichś adminów / modów...

    no popatrz, za moich czasow 14400 - nie bylo tych adminow ani modow w
    usenecie ;)