  • 11. Data: 2008-06-03 07:26:11
    Temat: Re: Kto byłby winien?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 06:43
    (autor Idiom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g22i55$e03$1@inews.gazeta.pl>):

    > A to ciekawe... Z fizyką nieco do czynienia w przeszłości miałam, zatem z
    > zainteresowaniem przeczytam, z punktu widzenia którego prawa fizycznego
    > moja opowieść jest "po prostu niemożliwa"?

    Fizycy mają takiego pierdolca, że lubią się obnosić[1] z tym, że dla nich
    kierunek to coś nieco innego niż dla zwykłego człowieka. To o czym piszesz,
    to z punktu widzenia fizyka przeciwny zwrot, bo kierunek mieliście ten sam.
    Sęk w tym, że w prawie[2] kierunek też jest rozumiany tak, jak rozumieją go
    zwykli ludzie ZTCW, więc generalnie się marudami nie przejmuj.

    [1] Jeden taki przemądrzały fizyk na kursie prawa jazdy oprotestował
    definicję wymijania na tej podstawie.

    [2] przynajmniej w zakresie PoRD.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 12. Data: 2008-06-03 16:53:34
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > jezdny"

    > IMHO raczej normalna jezdnia. Z przylagającym do niej chodnikiem. I nie
    > jest
    > to teren oznaczony tymi niebieskimi tablicami z domkami, rowerzystami i
    > pieszymi ;)

    Czyli nie jezdnia, tylko ciąg pieszo-jezdny. Z prawnego punktu widzenia to
    tak jakbyś jechał po chodniku - pieszy ma absolutne pierszeństwo i nie musi
    się rozglądać za samochodami.

  • 13. Data: 2008-06-03 17:19:27
    Od: " Idiom" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

    > Czyli nie jezdnia, tylko ciąg pieszo-jezdny. Z prawnego punktu widzenia to
    > tak jakbyś jechał po chodniku - pieszy ma absolutne pierszeństwo i nie
    musi
    > się rozglądać za samochodami.

    nie, urwa, żaden ciąg! jezdnia! z dozwoloną prędkością 50 w dzień i 60 w
    nocy! jezdnia do której i pieszych na niej znajdujących się stosuje się art
    11 PoRD!

    A Ty albo jesteś ślepy albo nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem 3 zdań!

  • 14. Data: 2008-06-03 17:53:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    William w <news:g23su7$jkt$1@news2.ipartners.pl>:

    [...]

    > Czyli nie jezdnia, tylko ciąg pieszo-jezdny. Z prawnego punktu widzenia to
    > tak jakbyś jechał po chodniku - pieszy ma absolutne pierszeństwo i nie musi
    > się rozglądać za samochodami.

    Podaj definicję ciągu pieszo-jezdnego i napisz ja to sie ma do *braku*
    znaków, o których wyżej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2008-06-03 19:40:15
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > art
    > 11 PoRD!
    >
    > A Ty albo jesteś ślepy albo nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem 3

    Za tym znakiem: http://www.znaki-drogowe.pl/images/3_2_5_D_40.png chcesz
    pruć 50km/h ?

  • 16. Data: 2008-06-03 19:49:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    William w <news:g246mo$pua$1@news2.ipartners.pl>:

    > Za tym znakiem: http://www.znaki-drogowe.pl/images/3_2_5_D_40.png chcesz
    > pruć 50km/h ?

    Ale tego znaku właśnie nie ma, o tym pisał Idiom...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2008-06-03 19:52:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 21:40
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g246mo$pua$1@news2.ipartners.pl>):

    > Za tym znakiem: http://www.znaki-drogowe.pl/images/3_2_5_D_40.png chcesz
    > pruć 50km/h ?

    Zaprawdę powiadam ci, czytaj to, co napisano, a nie to co chcesz wyczytać.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 18. Data: 2008-06-04 04:50:30
    Od: " Idiom" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

    > Za tym znakiem: http://www.znaki-drogowe.pl/images/3_2_5_D_40.png chcesz
    > pruć 50km/h ?

    Nie, najbardziej to chcę, żeby ludzie po częściowej lub całkowitej lobotomii
    mózgu nie mieli dostępu do grup dyskusyjnych...

    Bo po co mają mieć, jak i tak nie są w stanie zrozumieć 3 zdań ?

    Monika