  • 11. Data: 2007-09-18 08:38:47
    Temat: Re: Kserowanie dowodu
    Od: "Krzyś" <n...@n...com>

    wiadomości news:fcmlei$lj5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Krzyś" <n...@n...com> napisał

    > Racja, te twoje obawy związane z ochroną twoich danych osobowych
    > to objaw paranoi.
    Jak nie miałeś nic rzeczowego do dodania mogłeś sobie dać na luz.
    Nie chodzi o moje obawy ale paranoje - manie kserowania wszystkiego przez
    wszystkich.
    ps. nie wiem czy wiesz ale aby kupić na raty w sklepie wystarczy wysałać
    faksem ksero i podpis właściciela DO.
    Miło było by Tobie jakbyś się dowiedział że nie spłacasz rat np. za LCD 42"
    ?
    Mojej znajomej nie było, żadnego TV nie kupowała a co się naszargała i czasu
    natraciła aby to wyjaśniać ....

  • 12. Data: 2007-09-18 13:02:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzyś" <n...@n...com> napisał

    > Jak nie miałeś nic rzeczowego do dodania mogłeś sobie dać na luz.

    Mój post był jak najbardziej rzeczowy.

    > Nie chodzi o moje obawy ale paranoje - manie kserowania wszystkiego
    przez
    > wszystkich.

    To nie żadna mania tylko praktyczne ułatwienie. Zamiast ręcznie
    skrobać te dane, ryzykując przy tym popełnienie błędu, robimy
    'pstryk' i mamy wierną kopię tego co nam potrzebne.

    > ps. nie wiem czy wiesz ale aby kupić na raty w sklepie wystarczy wysałać
    > faksem ksero i podpis właściciela DO.

    Nie wystarczy. W sklepie musi się osobiście stawić kredytobiorca,
    wylegitymować się pracownikowi sklepu i przy nim złożyć podpis.

    > Miło było by Tobie jakbyś się dowiedział że nie spłacasz rat np.
    > za LCD 42" ?
    > Mojej znajomej nie było, żadnego TV nie kupowała a co się naszargała
    > i czasu natraciła aby to wyjaśniać ....

    Ależ ja wiem, że codziennie popełnia się mnówstwo przestępstw
    i każdy z nas może mieć przez to kłopoty, ale to nie powód by
    popadać w paranoję.

  • 13. Data: 2007-09-18 14:02:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam L. wrote:
    > dokumentów,
    >
    > Tak, ale maja np. prawo do: imienia, nazwiska , adresu i nr dowodu;
    > a dostaja dodatkowo: wzor podpisu, imie ojca i matki, wzrost, kolor oczu,
    > pesel, date urodzenia, date waznosci dowod i moj wizerunek na zdjeciu.

    Juz to kiedys GIODO przerabial w przypadku Centertela i zakazał im
    kserowania dowodów właśnie z powodu tego, że ksero zawierało więcej
    informacji niż Centertelowi było potrzebne.