  • 11. Data: 2008-06-14 07:57:15
    Temat: Re: Ksero dowodu zakupu a gwarancja (?)
    Od: <s...@a...pl>

    > Tak dla porządku, to w tym przypadku *formalnie* gwarantem (dla
    > kupującego) jest dealer, to że posługuje się blankietem producenta
    > jest drugorzędne :)

    Gotfrydzie, w gwarancji powinne być podane kto jest gwarantem. Jeśli jest podany
    producent, to gwarantem jest producent, jeśli podane że dealer, to dealer.
    Formalnie gwarantem jest ten, kto udziela gwarancji :)

  • 12. Data: 2008-06-14 09:29:55
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Jun 14, 7:06 am, GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13> wrote:

    > nie musi być, gwarancje Canona w PL są uwzględniane jeśli towar pochodzi
    > z legalnego importu, ten przepis wyklucza serwisowanie sprzętu
    > zakupionego w np Niemczech

    Sprzęt zakupiony w Niemczech został legalnie importowany :-) Mamy
    wspólny rynek. Coś mi te ich przepisy gwarancyjne pachną nadużyciem
    pozycji dominującej przez podział rynku według kryteriów
    narodowych :-))

  • 13. Data: 2008-06-14 11:11:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.06.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > Tak dla porządku, to w tym przypadku *formalnie* gwarantem (dla
    > kupującego) jest dealer, to że posługuje się blankietem producenta

    Dlaczego tak uważasz? Gwarant powinien być taki na jakiego wskazuje
    dokument gwarancyjny. Kwestia podbicie czymkolwiek to MZ wyłącznie
    wymagania owego gwaranta.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2008-06-14 17:25:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 14 czerwiec 2008 07:06
    (autor GregZorbaEmmanuelYork
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2vjks$9i4$2@news.dialog.net.pl>):

    > nie musi być, gwarancje Canona w PL są uwzględniane jeśli towar pochodzi
    > z legalnego importu, ten przepis wyklucza serwisowanie sprzętu
    > zakupionego w np Niemczech

    Swoją drogą, to durnowate. Skoro Canon to Canon, to czemu ich granice
    interesują? Jak się Niemcowi zepsuje w Polsce to już nie łaska naprawić i
    wice wersa?

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-06-14 21:44:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Jun 2008, s...@a...pl wrote:

    > Gotfrydzie, w gwarancji powinne być podane kto jest gwarantem.

    Hm... Mówicie (Ty i Marcin), że w takim układzie gwarantem nadal
    jest producent a przyjmujący reklamację jest jego pośrednikiem/
    wykonawcą/pełnomocnikiem?
    Coś w tym jest...

    pzdr, Gotfryd