  • 11. Data: 2010-04-06 11:07:10
    Temat: Re: Ksero dowodu osobistego i gazownia
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-06 12:32, Krystyna Chiger pisze:

    > Dzięki - nie pytałam, teraz jak już coś wiem to zapytam i przy okazji
    > oprotestuję punkt regulaminu, w którym mam się zobowiązać do
    > dostarczenia odczytu licznika w ciągu trzech dni od wizyty inkasenta.
    > Chcą mi najwyraźniej zafundować przywiązanie chłopa do ziemi, znaczy się
    > baby do mieszkania ;)

    A co w tym złego?
    Ty masz po prostu zadzwonić wtedy, gdy inkasent nikogo nie zastanie w
    domu i podać stan licznika. To bardzo dobre rozwiązanie. Jak tego nie
    zrobisz naliczą Ci prognozowane zużycie.

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-04-06 11:10:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A co w tym złego?
    > Ty masz po prostu zadzwonić wtedy, gdy inkasent nikogo nie zastanie w
    > domu i podać stan licznika. To bardzo dobre rozwiązanie. Jak tego nie
    > zrobisz naliczą Ci prognozowane zużycie.

    To, że może Cie nie być np przez 2 tygodnie w domu - bo wyjedziesz np na
    wakacje (najprostszy przypadek). I wtedy nie jestes fizycznie w stanie
    spełnić tego warunku.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2010-04-06 11:20:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-06 13:10, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > To, że może Cie nie być np przez 2 tygodnie w domu - bo wyjedziesz np na
    > wakacje (najprostszy przypadek). I wtedy nie jestes fizycznie w stanie
    > spełnić tego warunku.

    No to wezmą prognozowane zużycie - gdzie problem?

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-04-06 11:23:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.04.2010 13:10), Tomasz Kaczanowski wrote:

    > To, że może Cie nie być np przez 2 tygodnie w domu - bo wyjedziesz np na
    > wakacje (najprostszy przypadek). I wtedy nie jestes fizycznie w stanie
    > spełnić tego warunku.

    To wtedy będzie prognozowane zużycie, które się skoryguje przy
    najbliższym "prawdziwym" odczycie.

    Za gaz akurat płaci sie takie grosze (jeżeli tylko do gotowania) że to
    chyba akurat nie jest wielki problem.

    p. m.

  • 15. Data: 2010-04-06 11:31:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > No to wezmą prognozowane zużycie - gdzie problem?

    No jak w wątku było, że chce oprotestować obowiązek dostarczenia w ciągu
    3 dni od wizyty inkasenta takowych informacji. No bo rzeczywiście może
    być zużycie prognozowane i nie będzie problemu. Gdyby nie to, że
    obecenie nei wylicza się rachunku gazowego w sposób prosty - mogłoby być
    tak jak mam np z wodą - przy placenie deklaruję ile zużyłem, wpisuję
    informację o tym w tytule przelewu wyliczam ile mam zapłacić i płacę.
    Średnio raz w roku w sposób jak najmniej uciążliwy dla płatnika
    sprawdzane jest po prostu odczyt.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2010-04-06 11:51:58
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik spp napisał:

    > A co w tym złego?
    > Ty masz po prostu zadzwonić wtedy, gdy inkasent nikogo nie zastanie w
    > domu i podać stan licznika. To bardzo dobre rozwiązanie. Jak tego nie
    > zrobisz naliczą Ci prognozowane zużycie.

    Oczywiście, że mam - i zawsze tak robię. Ale nie zawsze w ciągu 3 dni.
    Mogłam wyjechać i wtedy zadzwonię np. po 10 dniach.

    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 17. Data: 2010-04-06 11:54:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-06 13:51, Krystyna Chiger pisze:

    > Oczywiście, że mam - i zawsze tak robię. Ale nie zawsze w ciągu 3 dni.
    > Mogłam wyjechać i wtedy zadzwonię np. po 10 dniach.

    A jak wyjedziesz na trzy tygodnie?

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-04-06 11:56:44
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:
    (...)
    > To wtedy będzie prognozowane zużycie, które się skoryguje przy
    > najbliższym "prawdziwym" odczycie.
    >
    > Za gaz akurat płaci sie takie grosze (jeżeli tylko do gotowania) że to
    > chyba akurat nie jest wielki problem.

    Wiem, że mam nietypowe podejście do przepisów, ale mam zdecydowaną
    niechęć do podpisywania się po czymś, czego na pewno nie spełnię.
    Nawet, jeżeli wiem, że nikt tego co do dnia nie będzie egzekwować.

  • 19. Data: 2010-04-06 12:32:10
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 13:54:50 +0200, spp napisał(a):

    > A jak wyjedziesz na trzy tygodnie?

    A to tak się nie da, to będzie kara ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 20. Data: 2010-04-06 13:00:29
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 10:37:31 +0000, olgierd napisał(a):
    /.../
    > ZTCP GIODO już się na ten temat wypowiedział. Negatywnie.

    Negatywnie czyli jak? Dla danych, dla autobusu czy dla pasażera?

    --
    Smok Eustachy
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy