  • 41. Data: 2021-05-05 13:34:46
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 03 May 2021 16:34:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Po każdym krachu po mediach szaleje banda dyżurnych ekspierdów
    > "co zawsze wiedziała" (według wersji *po* krachu) ale ni złamanego
    > wuja nie potrafiła przekonać przed krachem, nieprawdaż?

    Żeby daleko nie szukać, PiS w 2006 o kredytach we frankach głosił:

    "Rozwiązanie problemu deficytu mieszkaniowego w Polsce ma dla nas
    priorytetowe znaczenie, a walutowe kredyty mieszkaniowe były niewątpliwe
    czynnikiem sprzyjającym nabywaniu mieszkań po znacznie niższych kosztach.
    Rekomendacja S przyjęta przez Komisję Nadzoru Bankowego będzie sprzyjała
    utrwaleniu ograniczenia dostępności do kredytów.

    Zalecenie Komisji Nadzoru Bankowego nie znajduje żadnego potwierdzenia ani
    uzasadnienia w wynikach finansowych banków. Kondycja finansowa sektora
    bankowego w Polsce jest znakomita. Z powszechnie dostępnych materiałów
    jasno i wyraźnie wynika, że gwałtowny wzrost liczby udzielanych kredytów
    mieszkaniowych nie zaszkodził płynności finansowej banków. Nie podzielamy
    argumentacji Komisji Nadzoru Bankowego dotyczącej rzekomego zagrożenia dla
    sytemu bankowego."

    Kiedy sprawa się rypła, w 2015 nagle stali się gorącymi przeciwnikami
    banksterki i chcieli żeby rząd pomógł frankowiczom, bo "wina Tuska".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-05-06 02:31:30
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 608fc0bd$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie mniej więcej tylu, co traci, albo nawet tych tracących jest
    > więcej, albowiem po stracie mniejszych kwot się zniechęcają, niż ci
    > zarabiający. Cudów nie ma i pieniądze się same z siebie nie biorą, jak
    > to tłumaczą twórcy tego przedsięwzięcia.

    Templariusze żerowali na cudach? -- czy usprawniali karawanowe wycieczki?...

    [kilka takich postów i ludzie zainwestują w kryptowaluty, sądząc, iż mają przed
    sobą nowoczesny pieniądz -- trwały, pewny, skryty przed wścibskimi urzędasami,
    niezależny od woli polityków... swoją drogą -- ciekawe, kiedy JB wprowadzi VAT
    na to coś...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 43. Data: 2021-05-12 12:48:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.05.2021 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Typowa "piramida finansowa", a więc gdy jeszcze nie nadszedł "punkt
    krytyczny" to zasadniczo wszyscy zarabiają.

  • 44. Data: 2021-05-13 06:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Kiedy sprawa się rypła, w 2015 nagle stali się gorącymi przeciwnikami
    > banksterki i chcieli żeby rząd pomógł frankowiczom, bo "wina Tuska".

    A rzeczywiście stali sie? Czy tylko deklaratywnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 45. Data: 2021-05-13 10:30:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 13 May 2021 04:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > A rzeczywiście stali sie? Czy tylko deklaratywnie?

    Maliniak deklarował w 2015, że w 3 miesiące złoży ustawę, która uzna tzw.
    kredyty walutowe za złotowe, co bardzo uradowało ruch Stop Bankowemu
    Bezprawiu.
    Potem chyba cos sie zacięło i nie wystarczyło nie kraść, ale to niezawodnie
    wina Tuska.

  • 46. Data: 2021-05-13 11:28:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2021 10:30:52 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > Bezprawiu.
    > Potem chyba cos sie zacięło i nie wystarczyło nie kraść, ale to niezawodnie

    Bo juz bylo po wyborach :-)

    Ale zblizyly sie nastepne ...
    https://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/PrzebiegProc.xsp?n
    r=1863

    Projekt sierpien 2017, komisje przetrzymaly do stycznia 2019,
    Senat zalatwil w 4 dni i prezydent podpisal 17 lipca 2019.

    Tylko ze odfrankowienia tam nie ma.

    A w ogole to tylko zmiana ustawy z poprzedniej kadencji:
    https://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?n
    r=3859

    Wrzesien 2015 ... sondaze zaczely kłuć w oczy :-)

    J.

  • 47. Data: 2021-05-13 11:40:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-maja-2021 o 13:34, Olin pisze:
    > Nie podzielamy
    > argumentacji Komisji Nadzoru Bankowego dotyczącej rzekomego zagrożenia dla
    > sytemu bankowego."

    Bo zagrożenia nie było i nie ma.

    Banki tylko oddadzą co nie swoje i co zagarnęli bezprawnymi metodami.
    bo na kary milionowe za złe zachowanie nie liczę.

    Banki w Polsce nadal są rentowniejsze niż w Niemczech

  • 48. Data: 2021-05-13 11:43:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-maja-2021 o 10:30, Olin pisze:
    > Maliniak deklarował w 2015, że w 3 miesiące złoży ustawę, która uzna tzw.
    > kredyty walutowe za złotowe, co bardzo uradowało ruch Stop Bankowemu
    > Bezprawiu.

    Bo nie wszyscy kumają że taka ustawa to miliony zostające u banksterów.

    Jak się im do dupy dobierają Sady i ich bardziej ZABOLI.

    Ale oczywiście pamiętając że żadnego to zagrożenia dla systemu nie stanowi.

  • 49. Data: 2021-05-13 11:53:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 May 2021 11:28:02 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    >
    > Projekt sierpien 2017, komisje przetrzymaly do stycznia 2019,
    > Senat zalatwil w 4 dni i prezydent podpisal 17 lipca 2019.

    No ale suwerena to chyba zadowoliło, bo jesienią PiS ponownie wygrał
    wybory. W 2019 dostali 8 051 935 głosów, podczas gdy 4 lata wcześniej 5 711
    687, czyli linia partii okazała się nad wyraz słuszna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2021-05-13 12:46:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2021 11:53:26 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > wybory. W 2019 dostali 8 051 935 głosów, podczas gdy 4 lata wcześniej 5 711
    > 687, czyli linia partii okazała się nad wyraz słuszna.

    Suwerena raczej zadowolilo to, ze dostal 500zl na dziecko, i podwyzke
    pensji, bo minimalna byla.

    A jakby tak sasiad dostal zwrot za dom ... o, to by moglo suwerena
    rozwscieczyc :-)

    No i moze zadowolilo go to, ze "nie bedzie nam warszawka mowila, ze my
    glupi jestesmy" :-)

    A co do glosow - zauwaz, ze w 2015 mieli 37.68% glosow, a w 2019
    43.59%. Ciagle sporo przybylo, ale jakby mniej ... bo frekwencja
    wzrosla i w kraju oddano 3 mln glosow wiecej.
    Wojenka na gorze narod na dole zmobilizowala.

    PO zyskalo 1.4mln glosow, choc jesli doliczyc Nowoczesna to tylko
    200 tys, SLD zyskalo milion, PSL milion - tylko w 2019 bylo razem z
    Kukizem, wiec de facto razem stracili z 600 tys ..

    J.