  • 181. Data: 2019-04-25 07:37:59
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 14:47:58 +0200, u2 napisał(a):

    > spytaj się twórców tej kryptowaluty, nie mnie:)))))))))
    >
    > btw ja twierdzę, że to typowa piramidka finansowa,

    Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
    to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu
    zaczyna się schemat Ponziego?

    .

  • 182. Data: 2019-04-25 07:38:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia 24 Apr 2019 04:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik dantes d...@q...com ...

    > A co, kurwa, wzbudziło Twoje wątpliwości w tym temacie?
    > Jest jakiś przekaz między wierszami, którego nie wyłapałem?

    won

  • 183. Data: 2019-04-25 09:08:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-25 o 06:59, Budzik pisze:

    > To moze watek poczytac kilka postów wyzej...? :)

    To może pytaj o oszustwa tych, którzy o nich pisali?

  • 184. Data: 2019-04-25 11:18:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.04.2019 o 07:37, dantes pisze:

> [...]

    ztcw nie można sprzedać BTC w Bolanda, są jakieś kantory on-line
    ulokowane n.p. w UK, to tak jak pożyczka we frankach szwajcarskich w
    polskich bankach onegdaj:)

    > Skoro Waść twierdzi, że to "piramidka finansowa"
    > to czy... a jeżeli tak... to w którym miejscu
    > zaczyna się schemat Ponziego?

    proste, na szczycie piramidki jest twórca BTC, potem idzie dzielenie
    włosa na czworo, czyli BTC na miejsca po przecinku, ilość BTC jest ponoć
    stała więc zarabia szczyt piramidki:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 185. Data: 2019-04-25 12:08:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.04.2019 o 11:18, u2 pisze:

    > proste, na szczycie piramidki jest twórca BTC, potem idzie dzielenie
    > włosa na czworo, czyli BTC na miejsca po przecinku, ilość BTC jest ponoć
    > stała więc zarabia szczyt piramidki:)

    poniżej masz możliwy scenariusz oszustwa z użyciem BTC, idealny dla
    oszustów ze względu na anonimowość właścicieli BTC :

    https://pl.wikipedia.org/wiki/HYIP

    High Yield Investment Program - rodzaj internetowego oszustwa
    finansowego, opartego na piramidzie finansowej (tzw. schemat Ponziego).
    Jest to rodzaj cyberprzestępczości[1].

    Polega na oferowaniu za pomocą stron internetowych programów
    inwestycyjnych o nieproporcjonalnie wysokiej stopie zwrotu, osiąganej w
    bardzo krótkim czasie. Niektóre programy tego typu działają bardzo
    długo, nawet pół roku i dłużej, a także mają niezależne od instytucji
    finansowych nazwy niezwiązane z bankami. Oszuści sugerują powiązania ze
    znanymi instytucjami finansowymi i sektorem bankowym[2].

    W praktyce oszuści finansują wypłaty dla wcześniejszych inwestorów ze
    środków wpłacanych przez nowych inwestorów. Po pewnym czasie właściciele
    strony znikają wraz z powierzonymi pieniędzmi.

    Przyjmowanie płatności

    Programy HYIP wykorzystują zazwyczaj operatorów płatności, słabo
    weryfikujących tożsamość klientów, często z krajów o słabych regulacjach
    zapobiegających praniu pieniędzy. Płatności przyjmowane są także za
    pomocą bezpośrednich przekazów pieniężnych. Najczęściej wykorzystywani
    operatorzy to Liberty Reserve, GlobalDigitalPay, AlertPay, Webmoney,
    e-gold czy Western Union i MoneyGram, Perfect Money, Bitcoin (ze względu
    na anonimowość). Niekiedy oszuści tworzą własne systemy płatności (np.
    StormPay).

    Po wpłaceniu przez klienta, środki trafiają na konta do krajów o wysokim
    poziomie tajemnicy bankowej (np. Panama lub Kajmany), a później są
    transferowane do beneficjenta przez szereg tzw. słupów.

    [...]

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 186. Data: 2019-04-25 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > To może pytaj o oszustwa tych, którzy o nich pisali?

    Ale to ty wskoczyłes ze swoja odpowiedzia w podwatek o oszustwach wiec
    sie nie dziw ze pytam co miałes na mysli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 187. Data: 2019-04-26 08:06:00
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 11:18:02 +0200, u2 napisał(a):

    > ztcw nie można sprzedać BTC w Bolanda, są jakieś kantory on-line
    > ulokowane n.p. w UK, to tak jak pożyczka we frankach szwajcarskich w
    > polskich bankach onegdaj:)

    > proste,
    Naprawde...

    > na szczycie piramidki jest twórca BTC,
    No cóż... polecę Duńczykiem:
    " - Shinichi Mochizuki und Sohn"
    nie byli by zadowoleni,
    gdyby to usłyszeli... .

    > potem idzie dzielenie
    > włosa na czworo,
    Kto dzieli, i w jaki sposób?

    > czyli BTC na miejsca po przecinku,
    Yhmmmmmm....

    > ilość BTC jest ponoć stała
    Coś Ty?

    > więc zarabia szczyt piramidki:)
    Naprawdę?

  • 188. Data: 2019-04-26 08:06:26
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 12:08:13 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
    > poziomie tajemnicy bankowej (np. Panama lub Kajmany), a później są
    > transferowane do beneficjenta przez szereg tzw. słupów.

    nie na temat

  • 189. Data: 2019-04-26 09:29:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 08:06, dantes pisze:
    > nie na temat

    nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 190. Data: 2019-04-26 11:09:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 09:29:04 +0200, u2 napisał(a):

    > nie ty, na szczęście, decydujesz co jest na temat, a co nie jest:)))))))))))

    coś ty...