  • 171. Data: 2019-04-23 21:07:27
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ja twierdzę akurat podobnie, tylko nic mi nie wiadomo o tym, by się tego
    > sprzedać nie dawało i dlatego pytam.

    czyli wierzysz na słowo, że można sprzedać ? a wiesz przynajmniej gdzie
    można sprzedać i co jest wymagane ?:)

    https://kantorbitcoin.pl/kupno-sprzedaz-bitcoin/

    https://kantorbitcoin.pl/regulamin-serwisu/

    to powyżej to nie jest polski kantor, tylko ma domenę z PL, a kantor
    jest ulokowany w UK

    adres poczty tradycyjnej: Bitcoin Wealth Management Group Ltd., 590
    Kingston Road, London, SW20 8DN, United Kingdom

    no i ile zarabiają na transakcjach :

    Prowizja za zakup kryptowaluty BTC, LTC, XMR 1,5%
    Prowizja za sprzedaż kryptowaluty BTC, LTC, XMR 1,5%

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 172. Data: 2019-04-23 21:47:39
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-23 o 17:21, z pisze:

    > Jeśli już z zamiarem to sprytnie opakowana.
    > Faktem jest że do krypto dorwali się wszelakiej maści spekulanci a
    > wahania kursu w innych walutach miesięczne tu dzieją się w minutach i
    > godzinach.
    > Takie eldorado dla grupy która trzyma w garści większość waluty. (chyba
    > 80%) Oni mogą zrobić z kursem co im się żywnie podoba.
    > A plebs normalnie: karmiony innowacyjnością zaślepiony wizją wielkiego
    > zysku kupuje...

    Ja już 1 szt. za 2400 zł na pewno nie kupiłabym.

    --
    animka

  • 173. Data: 2019-04-24 05:57:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 20:45:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To my o artykułach piszesz? Myślałem, że to jakiś kod :-)

    Robercie...
    nie dziwi Roberta, że na głównej
    jest temat o BTC
    i nikt nie chce zabrać głosu...
    zapewne z tej przyczyny
    że tytuł posta
    to jedna z powyższych 4 liczb
    nieprimowana.

    Mamy XXI w
    a ludzie nadal boja się numerologii.

  • 175. Data: 2019-04-24 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Nadal OK i wszystko w granicach rozsądku.

    Czyli to kwestia skali?
    Jakie są dopuszczalne widełki? 100%?
    Co z frankami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 174. Data: 2019-04-24 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dantes d...@q...com ...

    > WON.

    Rozumiem. No to pa na jakis czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 176. Data: 2019-04-24 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dantes d...@q...com ...

    > Czy TY, kurwa wiesz, na czyje posty odpowiadasz?

    A co, kurwa, wzbudziło Twoje wątpliwości w tym temacie?
    Jest jakiś przekaz między wierszami, którego nie wyłapałem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 177. Data: 2019-04-24 20:15:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-24 o 06:59, Budzik pisze:

    > Czyli to kwestia skali?

    No pewnie, że to kwestia skali, ale i czasu.

    > Jakie są dopuszczalne widełki? 100%?

    Dla każdego inne.

    > Co z frankami?

    Nie wiem, a co z frankami?

  • 178. Data: 2019-04-24 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > No pewnie, że to kwestia skali, ale i czasu.

    A konkretnie?

    > Dla każdego inne.

    Hmm, czyli to takie oszustwo mentalne które kazdy okresli sobie sam?

    > Nie wiem, a co z frankami?

    No ich kurs bardzo sie zmieniał. Oszustwo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 179. Data: 2019-04-24 23:23:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-24 o 22:59, Budzik pisze:

    > A konkretnie > Hmm, czyli to takie oszustwo mentalne które kazdy okresli sobie sam?

    Ja tam nic o oszustwie nie pisałem. Ale konkretnie, to widzę różnicę w
    zarobieniu 20 groszy na jednym rublu w ciągu kilku lat, wynikający
    głównie z różnicy kursowej a wzroście wartości BTC około 1,3 miliona
    razy w przeciągu niecałej dekady.
    Zdaję sobie jednak sprawę, że dla wielu to żadna różnica oraz nic
    nadzwyczajnego.

    > No ich kurs bardzo sie zmieniał.

    Nie tylko franka się zmienił, kursy walut mają, to do siebie, że się
    zmieniają.

    > Oszustwo?

    Jakie znowu, bo nie wiem o jakich oszustwach piszesz?

  • 180. Data: 2019-04-25 06:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Jakie znowu, bo nie wiem o jakich oszustwach piszesz?

    To moze watek poczytac kilka postów wyzej...? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy