  • 121. Data: 2019-04-23 00:26:23
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:38:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ich ilość jest ograniczona.

    Chodzi o to, zeby mocno ograniczyc.

    Jakbym ja robil, to bym sie postaral zachowac ten podzial na centy, bo
    ludzie przyzwyczajeni.
    Ale ilosc "monet" musialaby pojsc w grube miliardy czy biliony
    (polskie).
    To mogloby psychologicznie nie zachecac do wzrostu tak jak te 21 mln

    J.

  • 122. Data: 2019-04-23 00:28:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:20:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sumaryczna wartość wszystkich BTC zależy od sumarycznie wpłaconej
    > normalnej waluty. Im więcej osób zaufa BTC, tym będzie on droższy.

    Az sie pewnego dnia okaze, ze on jednak niewiele warty i wartosc
    zacznie spadac.

    A kto pierwszy sprzeda, ten najwiecej zyska, a kto bedzie zwlekal moze
    stracic wszystko :-)

    J.

  • 123. Data: 2019-04-23 00:37:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:20:17 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A przeliczyłeś ile musiałby być wart jeden bitcoin żeby jeden
    > satoshi był za drogi? :-)

    Ale to bez znaczenia w tej kwestii - poki cena rosnie, to mozna kupic,
    sprzedac i zarobic.
    A jak zacznie spadac, to sie okaze ze ci co zdazyli sprzedac zarobili
    ... a kto stracil ?

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

    Te satoshi sa o tyle ciekawe, ze prawdziwych walut nie starczy, aby
    satoshi wzroslo do niepraktycznego poziomu ponad 1$.

    Ale ludzie jeszcze nieprzyzwyczajeni do uzywania satoshi, a od tych
    zer mozna oczoplasu dostac.

    J.

  • 124. Data: 2019-04-23 06:22:27
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:12:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > 997? :-)
    112?

  • 125. Data: 2019-04-23 06:24:39
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:13:23 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wszystkie ?

    "-Napławdę?"

    > Jak sie bedzie mozna wlamac do zagubionych portfeli, to czemu nie do
    > tych aktywnych ?

    A będzie można... ?

  • 126. Data: 2019-04-23 06:30:49
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:40:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo to wymaga czasu. Sądzę, że już teraz są osoby, które kombinują przy
    > tych zagubionych próbując włamać się. W końcu nikt nie będzie ich
    > ścigał: "Znalezione, nie kradzione".

    Wyobrażam sobie taka oto scenkę...
    Przychodzi gościu na Komisariat Policji, gdzieś w Bieszczadach
    i do dyżurnego:
    - Proszę Pana... znalazłem portfel z BTC...
    - To ta "blaszka" wyfrezowana w tytanie...
    - W załączeniu składam wniosek o 10% znaleźnego... zgodnie z Ustawą...
    - ;)

  • 127. Data: 2019-04-23 07:05:01
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:17:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ze starych szmat.

    Yhm.

    > A papieru tak duzo nie trzeba - wystarczy zer
    > dolozyc.

    Byleby nie z przodu...
    Prawda?

    > Zreszta teraz nie trzeba banknotow - przestawi sie bity w komputerach.

    Yhm.
    Byleby zera były po właściwej stronie.

    > W ogrodku jest, a w obiegu nie ma.

    Czyli jest...
    Zatem nie zniknęło

    > A banki wydaja banknoty :-)

    Tylko że "złoto papierowe" to złoto,
    które kopalnie wykopią
    w ciągu najbliższych 5-6 lat... .
    A banknoty "powstają" nie przez pracę,
    jak te pierwsze "dólary" na Dzikim Zachodzie,
    kiedy to kopacz złota zanosił urobek do Banku,
    a bankier dawał mu potwierdzenie na papierze,
    tylko przez kreację długu... z lewarem: 1/10.

    Co z tą saperką?

    Bo o model magnetometru protonowego
    nawet nie pytam... .

  • 128. Data: 2019-04-23 09:20:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-22 o 22:13, dantes pisze:

    > Raczej drukuje inne.
    >
    > Jeśli ktoś dodrukowuje BTC... to... dajesz:

    Ależ on nic nie napisał o BTC, tylko o krypto ogólnie.
    A wszystkie te inne kryptowaluty, to właśnie dodrukowywanie.

  • 129. Data: 2019-04-23 09:52:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 09:20:27 +0200, nadir napisał(a):

    > Ależ on nic nie napisał o BTC, tylko o krypto ogólnie.

    W temacie zawierasz informację ogólną, w treści szczegółową, a tam
    właśnie było tylko o BTC. Cholera, oduczcie się oczekiwać treści w
    temacie. No i powszechnie wiadomo o ograniczonej ilości maksymalnej BTC
    jak również otwartej ilości niektórych innych kryptowalut.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 130. Data: 2019-04-23 09:56:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    > Ależ on nic nie napisał o BTC, tylko o krypto ogólnie.
    > A wszystkie te inne kryptowaluty, to właśnie dodrukowywanie.

    A co go tak bronisz?
    To jakiś Twój wafelek?

    Oczywiście, że napisał...
    bo BTC to krypto,