  • 241. Data: 2010-12-10 22:30:30
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 22:00, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jest taka usługa w poczcie polskiej?

    Wątpię, wystarczy dogadać się z osobą która teraz mieszka pod
    moim starym adresem żeby odsyłała lub dzwoniła że coś przyszło.
    W dzieciństwie o takich rozwiązaniach z dziewiętnastego wieku
    czytałem w książkach. Uważasz że w dwudziestym pierwszym nie
    zadziałają ?

    Pozdrawiam

  • 242. Data: 2010-12-10 22:32:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 22:05, Użytkownik Arek napisał:

    > Ledwie przez miesiąc mój ty wielki spryciarzu.

    Dla tumanów nie potrafiących myśleć samodzielnie.

    Pozdrawiam

  • 243. Data: 2010-12-10 22:44:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 23:27, RadoslawF pisze:
    > Z oczywistych względów spory procent otrzymujących nie potwierdzi.
    > Tam gdzie takie prawo funkcjonuje (USA) przyjmuje się oświadczenie
    > osoby dostarczającej że dostarczyła.
    > Czyli jak listonosz odfajkuje że dostarczył to sąd przyjmuje że
    > dostarczono.

    Tyle, że wtedy listonosz będzie miał świadomość, że popełnia przestępstwo.
    Dzisiaj wyrzuca awiza do kubła bo mu się nie chce chodzić i.. nic mu nie
    grozi.
    A delikwent ma przerąbane.

    Poza tym zdaje się, że były plany by powołać sądowych doręczycieli oraz
    żeby zrobić scentralizowany serwer gdzie każdy może wpisać pod jakim
    adresem mu doręczać korespondencję.
    I tak właśnie powinni zrobić.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 244. Data: 2010-12-10 22:49:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 23:32, RadoslawF pisze:
    > Dla tumanów nie potrafiących myśleć samodzielnie.

    Lotny geniuszu - już sobie wymyśliłeś, że Twoimi interesami na poziomie
    otrzymywanej poczty musi się zajmować Twoja rodzina.
    Teraz jeszcze, że jacyś obcy ludzie, którzy mieli tego farta, że
    zamieszkali tam gdzie Ty wcześniej mieszkałeś.
    Oczywiście jak oni się wyniosą to Ty dopadniesz następnych mieszkańców
    i tak przez 10 lat ?

    Co jeszcze wymyślisz "mądrego", na dowód tego, że ludziom nie grożą
    problemy w związku z naszym systemem dymania rzekomych dłużników przez
    przyjęcie fikcji skutecznego doręczenia?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 245. Data: 2010-12-10 22:58:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 23:30, RadoslawF pisze:

    > Wątpię, wystarczy dogadać się z osobą która teraz mieszka pod
    > moim starym adresem żeby odsyłała lub dzwoniła że coś przyszło.

    Jak będzie awizo, to nie odeśle, wróci jako nieodebrane, chyba że
    RadoslawF pofatyguje się na pocztę (musi jednak mieszkać niedaleko ;) )

    > W dzieciństwie o takich rozwiązaniach z dziewiętnastego wieku
    > czytałem w książkach. Uważasz że w dwudziestym pierwszym nie
    > zadziałają ?

    "Nie powiemy skąd jest ten awizowany list i nie możemy go zwrócić tylko
    z tego powodu, że pan mówi, że adresat już tu nie mieszka".

    --
    Liwiusz

  • 246. Data: 2010-12-11 09:25:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 23:44, Użytkownik Arek napisał:

> [...]
    > Dzisiaj wyrzuca awiza do kubła bo mu się nie chce chodzić i.. nic mu nie

    Kara jaką jest zwolnienie z pracy jest nie mniej skuteczna a
    jest jak jest.

    > Poza tym zdaje się, że były plany by powołać sądowych doręczycieli oraz
    > żeby zrobić scentralizowany serwer gdzie każdy może wpisać pod jakim
    > adresem mu doręczać korespondencję.
    > I tak właśnie powinni zrobić.

    Zapłacisz za takie coś ?
    Jaki procent populacji skorzysta z tego ?

    Pozdrawiam

  • 247. Data: 2010-12-11 09:30:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 23:58, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jak będzie awizo, to nie odeśle, wróci jako nieodebrane, chyba że
    > RadoslawF pofatyguje się na pocztę (musi jednak mieszkać niedaleko ;) )

    Dlatego napisałem odsyłają lub dzwonią że coś przyszło.
    Ja mam informację i podejmuje decyzję czy pofatygować się na
    pocztę czy nie. W praktyce dotychczas przez kilkanaście lat
    polecony z awizem trafił się tylko jeden raz i zmotywował mnie
    do uaktualnienia adresu u firm współpracujących ze mną w jakiś
    sposób.

    > "Nie powiemy skąd jest ten awizowany list i nie możemy go zwrócić tylko
    > z tego powodu, że pan mówi, że adresat już tu nie mieszka".

    Praktyka jest taka że uprzejmy listonosz powiedział skąd był
    awizowany list.

    Pozdrawiam

  • 248. Data: 2010-12-11 09:35:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > powinno się zakończyć odrzuceniem skargi

    no więc jaka procedura dla osób, które prawidłowo zadbały o meldunek czy
    rejestrację, powiadomiła partnera w biznesie o nowym adresie po czym powód
    wskazuje jako adres DG nieaktualny na 2,5 roku (na dzień wniesienia pozwu)
    adres pozwanego ? Wezwanie wysyła prawidłowo (na dobry adres) ale już w
    pozwie wskazuje jako adres adres nieaktualny.

    Icek

  • 249. Data: 2010-12-11 09:35:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 23:49, Użytkownik Arek napisał:

> [...]
    > zamieszkali tam gdzie Ty wcześniej mieszkałeś.
    > Oczywiście jak oni się wyniosą to Ty dopadniesz następnych mieszkańców

    Raczej nie muszę, ostatni przesyłka przyszła na stary adres siedem
    lat po mojej przeprowadzce a pięć lat temu.
    :-)

    > Co jeszcze wymyślisz "mądrego", na dowód tego, że ludziom nie grożą
    > problemy w związku z naszym systemem dymania rzekomych dłużników przez
    > przyjęcie fikcji skutecznego doręczenia?

    To nie tyle jest system dymania ile kretynizm ludzi nie potrafiącymi
    się dogadać z innymi ludźmi. Niektórzy jak ty nawet nie pomyśleli
    o takiej możliwości a teraz prezentują swoja głupotę publicznie.
    Rób tak dalej a czytające te wypowiedzi dokonają oceny.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 250. Data: 2010-12-11 09:37:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Ci
    Jedyne

    > to nie tak
    > choć nie przeczę, że niestety są sądy, które tak działają

    a jak?

    Icek