  • 31. Data: 2024-01-08 14:54:08
    Temat: Re: Królowie Lewego Pasa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2024 03:35:14 +0100, Kviat wrote:

    > O ten tramwaj co nie chodzi.
    > Skąd się biorą takie upośledzone dzieci jak ty?

    > Bredzisz. Jak masz prawy wolny, to nie musisz wyprzedzać lewym poboczem.
    >
    > Jeszcze raz, powoli, jak do upośledzonego: jak masz prawy wolny, to masz
    > jechać prawym. Niezależnie od tego jak szybko jedziesz.

    Tak jest.
    Ale wkrótce dojedziesz do wolniejszego pojazdu i trzeba będzie
    wyprzedzać.

    > Niesamowite... dopiero po tylu razach dotarło?
    > Ja pierdolę... od samego początku ci tłumaczę, że skoro miał prawy
    > wolny, to miał jechać prawym....

    Różne rzeczy tłumaczysz, ale tak jakby bez zrozumienia, albo
    tendencyjnie :-)

    > Jakie znowu pretensje?
    > To nie twoja wina, że wolno kojarzysz.

    > Jak wyprzedzał, skoro kia była na lewym, przed bmw, i bmw było na lewym?
    > Lewym poboczem bmw wyprzedzał?
    >
    > Ręce, kurwa, opadają....

    > Czyli jednak nie wyprzedzał?
    >
    > Ręce, kurwa, opadają....

    a kiedy wyprzedzasz? Jak przejeżdzasz obok?

    Owszem, ale pas zmieniasz wczesniej :-)

    > Sygnalizowanie jakiego manewru? Wyprzedzania lewym poboczem?
    > Jakiego zjechania na lewy pas, skoro to już był skrajny lewy pas?

    A jakby jechal prawym pasem, jak sobie tego życzysz?

    > Jak już koniecznie chciał wyprzedzać kia jadącą lewym skrajnym pasem, z
    > lewej strony z prędkością 300 km/h, to mógł sobie zasygnalizować i
    > wyprzedzać lewym poboczem. Przynajmniej sam by się zabił w jakimś polu
    > kukurydzy.

    wpadłby na barierke, poleciał w powietrze i kto wie jakich szkód
    narobił.

    > Ale nie... nagle mu się odwidziało, że jednak wyprzedzi z prawej i zabił
    > ludzi.

    No jak kia uparcie nie chce zjechac na prawo, to można samemu
    wyprzedzić z prawej strony.

    > Skąd się biorą tacy jak ty?

    Zawalidrog niestety nie brakuje :-(

    > Chwalisz się jakimiś studiami, więc jakim cudem przepuścili przez studia
    > kogoś takiego jak ty? To jakaś płatna debilówka była?

    A moze najlepsza prawnicza?
    Czyli jak wykręcic kota ogonem, w obronie klienta :-)

    J.

  • 32. Data: 2024-01-08 22:58:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.01.2024 o 14:43, J.F pisze:

    > No ale jechac należało tak, aby nie przywalic.
    > 300/140 na pewno temu nie sprzyja ?

    zdecydowanie. Bezpieczeństwo na autostradzie wynika z tego, że pojazdy
    jadą szybko, ale z mniej więcej podobną prędkością. Jakby tam wszyscy
    jechali 300 km/h to pewnie byłoby bezpiecznie.

    > Prawe przednie koło w BMW urwało - to nie było "tylko takie otarcie".

    Ale otarcie. BMW uniosło sporo energii wytracając je na dalszym odcinku.

    > Chyba, ze później urwało, np na barierce.
    > Gdzieś leży i świadczy, policja wie gdzie ..

    > Ile jechała Kia, to chyba nie wiemy. 140 było jej wolno.
    > Paradoksalnie - im szybciej, tym mniejsza różnica od bmw, i tym
    > bezpieczniej.
    > A im wolniej ... to czemu lewym pasem

    Też nie wiem.

    > Tak jest.
    > Ale biegły ponoć zrekonstruował, no i prokuratura chciała postawić
    > wiadome zarzuty ... a w koncu chyba nawet postawiła.

    Może. Nie śledzę tego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2024-01-09 09:05:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bezpieczeństwo na autostradzie wynika z tego, że pojazdy
    > jadą szybko, ale z mniej więcej podobną prędkością. Jakby tam wszyscy
    > jechali 300 km/h to pewnie byłoby bezpiecznie.

    Nooo.... aż strach myśleć jakby było jeszcze bezpieczniej, jakby tam
    wszyscy jechali 600 km/h.

    Nie mogłeś trochę poczekać? Przecież ledwo co nowy rok się zaczął...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2024-01-09 11:25:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jan 2024 22:58:24 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jechali 300 km/h to pewnie byłoby bezpiecznie.

    > Ale otarcie. BMW uniosło sporo energii wytracając je na dalszym odcinku.

    Pod tym wzgledem tak.
    Wystarczająco jednak mocne, aby obrócic bmw, zapewne obrócic kie,
    skierowac ja na barierke, rozpruc zbiornik paliwa ...

    > Może. Nie śledzę tego.

    O taki drobiazg peoceduralny mi chodzi - da sie "postawic zarzuty" bez
    obecnosci podejrzanego?
    Chyba da, bo to chyba podstawa do żądania ekstradycji.

    A cos arabski sąd nierychliwy ... czyżby analizował praworządnosć
    sądów w Polsce ? :-)

    Ciekawe, gdzie lepiej siedziec - tam czy u nas :-)
    Klimatyzacji w więzieniu/areszcie chyba nie mają ...

    J.

  • 35. Data: 2024-01-09 18:03:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.01.2024 o 11:25, J.F pisze:
    > O taki drobiazg peoceduralny mi chodzi - da sie "postawic zarzuty" bez
    > obecnosci podejrzanego?

    Da się wydać postanowienie o przedstawieniu zarzutu. By go ogłosić, to
    jednak pasowałoby mieć komu.

    > Chyba da, bo to chyba podstawa do żądania ekstradycji.

    Do ekstradycji trzeba postanowienia, a nie przedstawienia.

    > A cos arabski sąd nierychliwy ... czyżby analizował praworządnosć
    > sądów w Polsce ? ?

    To nie są szybkie ani proste sprawy. Zwłaszcza, że podstaw do obaw o
    uczciwy proces w tej konkretnej sprawie dostarczyliśmy mnóstwo.

    > Ciekawe, gdzie lepiej siedziec - tam czy u nas ?
    > Klimatyzacji w więzieniu/areszcie chyba nie mają ...

    A on siedzi w więzieniu? Bo Arabowie miewają różne tu pomysły i może
    siedzieć w hotelu.

    --
    (~) Robert Tomasik