  • 11. Data: 2005-12-15 00:44:13
    Temat: Re: Kręcę 999 odbiera 997 ? ORANGE !!!
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Wytłumaczyłem dyżurnemu oficerowi za 3 telefonem że się nie mogę dodzwonić
    > na 999(odbiera policja) i wezwać karetki, w odpowiedzi - policja jest pod
    > 997 a pogotowie 999 i jego nie interesują moje problemy techniczne
    > ewentualnie moge zadzwonić pod 112 - odpowiedziałem 112 nikt nie odbiera:)

    Słuchaj. Po pierwsze - złóż skargę na tego człowieka. Po drugie -
    nastepnym razem (jeśli już) - po prostu powiedz do słuchawki o co Ci
    chodzi i nie słuchaj czyjegoś głupiego tłumaczenia. Oni _mają obowiązek_
    wezwać pomoc, jeśli Ty nie możesz tego zrobić w inny sposób.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-12-15 01:36:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > Na szczęście stan zdrowia się polepszył i żona jest w szpitalu. Chodzi mi o
    > to że następnym razem (oby nigdy nie było potrzeby) gdy będe wzywał pomocy
    > żeby mi się nie trafiały takie cyrki.

    Nastepnym razem zapisz sobie lokalne numery na pogotowie.

  • 13. Data: 2005-12-15 01:38:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

> [...]
    > na 999(odbiera policja) i wezwać karetki, w odpowiedzi - policja jest pod
    > 997 a pogotowie 999 i jego nie interesują moje problemy techniczne
    > ewentualnie moge zadzwonić pod 112 - odpowiedziałem 112 nikt nie odbiera:)
    > heh ręce opadają ale się upewniłem czy rozmowa jest nagrywana i zażądałem
    > nazwiska i stopnia. Ciekawy jestem jaka jest procedura uzyskania takiego
    > nagrania ? Ostatecznie, jak mi już ręce opadły, zadzwoniłem skutecznie z
    > telefonu żony. Ogólnie do policjanta nic nie mam ale po 3 telefonie mógł już
    > chyba załapać że coś jest na rzeczy i że człowiek pomocy szuka a nie

    Po pierwszym telefonie powinien sam zadzowonić po pogotowie.
    Możesz złożyć na niego skargę, albo możesz zgłosić to do prokuratora.

  • 14. Data: 2005-12-15 01:46:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.12.2005 Tomek <k...@k...chip.pl> napisał/a:
> [...]
    > telefon działa nie tak jak trzeba to już kaplica. Operator jest zobowiązany
    > do tego żeby się można było dodzwonić na numery alarmowe. Dla mnie skandal,
    > system łączenia z numerami alarmowymi winien być niezawodny, nie wiem jak
    > służby ratownicze działaja ale nikt !!! nie odebrał pod 112 ??? Dyżurny
    > oficer policji chyba mnie wzioł za osobę która sobie żarty robi zamiast
    > pomóc i wezwać pogotowie. Mnie się to nie mieści w głowie. Życzę wszystkim
    > zdrowia bo bez niego różnie może być w systemie ratownictwa w Polsce.

    To po prostu zglos na policje lub do prokuratury podejrzenie popelnienia
    przestepstwa i tyle. Jesli sie wymienieni nie dopatrza w tym niczego
    przestepczego to Cie o tym poinformuja. SKladajac takie zawiadomienie nie
    musisz niczego argumentowac "paragrafami". Wystarczy ze opiszesz to w
    klarowny sposob normalnym, nieprawniczym jezykiem.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2005-12-15 01:55:50
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 15 Dec 2005 09:46:02 +0800, *Marcin Debowski*
    <news:qfu673-ct.ln1@ziutka.router> napisał(a):

> [...]
    > musisz niczego argumentowac "paragrafami". Wystarczy ze opiszesz to w
    > klarowny sposob normalnym, nieprawniczym jezykiem.

    Jejku, może mu się telefon popsuł i wybiera nie ten co trzeba numer?

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2005-12-15 06:49:55
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Nie wiem dlaczego ale miałem podobnie tylko że chodziło o pogotowie
    energetyczne dzwonie na 991 a tu policja :) oni są wszędzie :) przy czwartej
    próbie oficer dyżurny poprosił o chwilke cierpliwości i podał mi lokalny nr
    pogotowia energetycznego.
    sieć - ORANGE
    Grzesiex1

  • 17. Data: 2005-12-15 08:34:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kaja napisał(a):
    > Jejku, może mu się telefon popsuł i wybiera nie ten co trzeba numer?

    Ale tu nie o telefon chodzi, a o tego dyżurnego, który nie wezwał
    karetki mimo próśb. Czytaj uważniej, Kaju :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-12-16 21:57:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > chodzi i nie słuchaj czyjegoś głupiego tłumaczenia. Oni _mają obowiązek_
    > wezwać pomoc, jeśli Ty nie możesz tego zrobić w inny sposób.

    Czytaj uwaznie. Powiedzial, odmowiono mu. Czlowiek w stresie ma prawo mowic
    nieskladnie - operator 997/8/9 ma obowiazek potraktowac go powaznie.

    Pozdrawiam,

    Tiger