  • 1. Data: 2010-06-06 19:23:49
    Temat: Kratka na vat
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym z
    homologacja na cieżarowy skutkuje jakimiś sankcjami od policji???

    Chce samochodem jezdzic tylko w cztery osoby bez przewożenia ladunkow czy
    musze koniecznie zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????

    Nie moge znależć podstawy prawnej na mandat

    Dziekuje za sugetie i odpowiedz

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 2. Data: 2010-06-06 19:28:34
    Temat: Re: Kratka na vat
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > musze koniecznie zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????
    >
    > Nie moge znależć podstawy prawnej na mandat

    mandatu pewnie nie dostaniesz, ale DR zabiorą

  • 3. Data: 2010-06-06 19:33:27
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mandatu pewnie nie dostaniesz, ale DR zabiorą

    A dlaczego zabiora????

    samochod jest sprawny technicznie,nie przewoże ladunkow tylko osoby
    zgodnie z fabrycznym przeznaczeniem auta

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 4. Data: 2010-06-06 19:36:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:33:27 +0200, matusm napisał(a):

    > A dlaczego zabiora????
    >
    > samochod jest sprawny technicznie,nie przewo?e ladunkow tylko osoby
    > zgodnie z fabrycznym przeznaczeniem auta

    Zdaje się że przeznaczeniem samochodu ciężarowego jest przewóz towarów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-06-06 20:14:58
    Od: qnick <r...@o...pl>

    matusm pisze:
> [...]
    > musze koniecznie zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????
    >
    > Nie moge znależć podstawy prawnej na mandat

    Nie podam Ci podstawy prawnej bo nie jestem prawnikiem ale DR zostanie
    zatrzymany oraz sprawa może zostać skierowana do urzędu skarbowego jak
    odliczasz jakiś VAT. Miałem taki przypadek że dowód rejestracyjny został
    zatrzymany za brak kratki a dodatkowo klient mówił że policja zgłosiła
    ten fakt do US. Jak się skończyło nie wiem ja mu tylko zrobiłem badanie
    po zatrzymaniu dowodu jak już założył kratkę z powrotem (jestem
    diagnostą :) ) No chyba, że masz auto zarejestrowane przed 26.05.1999 r.
    wówczas kratka nie jest wymagana dla sam, ciężarowego. Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-07 06:23:27
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym
    > z homologacja na cieżarowy skutkuje jakimiś sankcjami od policji???

    Teoretycznie - zabranie DR
    Praktycznie - na razie nic ;) (około 8 kontorli drogowych, a kratka w
    garażu)