  • 11. Data: 2004-06-07 18:01:58
    Temat: Re: Krakow Plaza- ochrona justus - dwie sprawy
    Od: "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.frugo.pl>

    Przemyslaw Rokicki pisząc w wiadomości <news:ca24jj$fda$1@inews.gazeta.pl>
    zmusił(a) mnie do zareagowania...
    > : > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    > : Jak najbardziej.... W znakomitej większości przypadków.
    > : Ale tak czy inaczej nie o to tu chodziło.
    > dres jest wygodny, a twoje myslenie chore w tym momencie
    > rozumiem ze mozna strezlic do osby majacej spodnie dresowe, bo to ktos
    > gorszy.
    Nie mówię, że można strzelać (chociaż pomysł jest niegłupi, bo większość
    dresiarzy należało by odstrzelić)... Inne ciuchy tez są wygodne, a nie budzą
    tak jednoznacznych skojarzeń. Kapujesz?

    Valamarth valamarth[at]frugo.pl
    "Ludzie stale rozprawiają o tym, jak zabić czas,
    ale to czas po cichu ich zabija." - D. Boulicault

  • 12. Data: 2004-06-07 18:57:29
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    >Inne ciuchy tez są wygodne, a nie budzą
    > tak jednoznacznych skojarzeń.

    ale to wlasnie byly inne ciuchy ! nie dres !

    > Kapujesz?

    kapuja konfidenci.

  • 13. Data: 2004-06-07 19:23:12
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "HardwireD" <h...@W...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ca2dvu$ise$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ale to wlasnie byly inne ciuchy ! nie dres !
    > [................]

    "Psy dupami się śmieją" gdy widzą takich poparańców
    z krokiem w kolanach. (miejsce na pampersa?). Wg.
    "innych" to są inne ciuchy, ale skojarzenia te same. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie gorzej."

  • 14. Data: 2004-06-07 23:33:48
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > : z linku do fantasy park: "Fantasy Park to firma, która powstała w
    czerwcu
    > : 2001 roku. Jej głównym zadaniem jest...".
    > : a firma moze sobie po prostu nie zyczyc np. dresiarzy czy innych
    oszolomow
    > : ma do tego pelne prawo
    >
    > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    >
    > zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    > Drugi Olo Kwaśniak

    z ubolewaniem stwierdzam, ze w wiekszosci przypadkow tak! a szczegolnie
    jesli dresy sa znakowane trzema paskami!!!
    dresiarskie okreslenie odruchu wymiotnego pisane jest przez 'erzet'. tak
    mnie uczyla jeszcze pani w podstawowce.
    milo mi poznac drugiego ola. z pierwszym nie jestem na "ty"

    pozdro
    ape

  • 15. Data: 2004-06-08 00:03:08
    Od: "ape" <a...@p...fm>

> [...]
    >
    > dres jest wygodny, a twoje myslenie chore w tym momencie
    > rozumiem ze mozna strezlic do osby majacej spodnie dresowe, bo to ktos

    jak najbardziej. sam zakladam stosowny stroj (nawet markowy!) na rower lub
    biegajac i jakos nikt do mnie nie strzela.
    natomiast jesli nie stoje przy frezarce lub automacie do lodow albo jako
    napakowany ochroniarz - uwazam overall za stroj malo stosowny. coz, w moim
    przypadku nie dres kszkaltuje swiadomosc (wiesz moze z grubsza kogo
    sparafrazowalem?) ...

    > : > zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    > : RZygać
    >
    > tak naprawde nie wiem jak sie ten wyraz pisze, podobnie jest z "rowniez" i
    > na usenecie
    > przy moich postach mozna 2 rozne wersje spotkac, ale to na pewno nie jest
    > tak rażące (?:-)
    > jak bledy przy wyrazach typu "pójść" "mój: itp.

    nie przy jedzeniu!!! nie potrzeba tu byc miodkiem, lecz wystarczy zerknac do
    slownika ortograficznego aby rozwiac wszelkie tego typu watpliwosci
    jezykowe. serio, ta grupa zaczyna sie od pewnego poziomu. wyobrazasz sobie
    np. mecenasa w modnych zarowistych adachach, dresikach w trzy paski i todze?
    jesli w harlemie bedzie spiewal gospel - oki.
    pobudka, europe (nawet united) welcome to! (za odpowiednia gratryfikacja
    przetlumacze to na jezyk trojpaskowych autochtonow :p)

    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2004-06-08 09:39:07
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=55425
    :

    :-)

  • 17. Data: 2004-06-08 09:40:12
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    Nie Kapuje, jestes chory i odstrzeliwanie powinno sie zaczac od takich ludzi
    jak Ty.

    P.

  • 18. Data: 2004-06-08 09:45:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :wyobrazasz sobie
    : np. mecenasa w modnych zarowistych adachach, dresikach w trzy paski i
    todze?

    Jezeli wybiera sie do na kregle np. to czemu nie? Wyobrazasz sobie zeby
    biegal z kula
    w gajerku ? :)

    P.

  • 19. Data: 2004-06-08 09:48:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    : >
[...]

    no Wiesz... mysle ze gorszych rzeczy mozna sie spodziewac po osobie ktora
    ma spodnie z 4 paskami, i smioeje sie jak debil gdy widzi kamere, niz po
    tych
    co nosza 3 paski

    : milo mi poznac drugiego ola. z pierwszym nie jestem na "ty"
    :
    nie za bardzo zroumialem.

    P.